Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuire conducte titei Ø12 si Ø 14 3/4" Cartojani- Ploiesti in zonele parau Neajlov pe o lungime de70mx2, pe raza loc. Crevedia Mica com Crevedia Mare si parau Sabar pe o lungime de 100mx2 pe raza loc. Floresti, com Floresti -Stoenesti ,jud Giurgiu"


Anunt de participare (utilitati) numarul 147673/01.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Corina Iosif, Tel. +40 0244401360, Email: [email protected], Fax: +40 0244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unic transportator de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire conducte titei Ø12 si Ø 14 3/4" Cartojani- Ploiesti in zonele parau Neajlov pe o lungime de70mx2, pe raza loc. Crevedia Mica com Crevedia Mare si parau Sabar pe o lungimede 100mx2 pe raza loc. Floresti, com Floresti -Stoenesti , jud Giurgiu"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cartojani- Ploiesti pe raza loc. Crevedia Mica, parau Sabar, pe raza loc. Floresti, jud Giurgiu
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire conducte titei Ø12 si Ø 14 3/4" Cartojani- Ploiesti in zonele parau Neajlov pe o lungime de70mx2, pe raza loc. Crevedia Mica com Crevedia Mare si parau Sabar pe o lungimede 100mx2 pe raza loc. Floresti, com Floresti -Stoenesti , jud Giurgiu ."Diverse si neprevazute" =10% din valoarea estimata a lucrarilorsi anume 110.842, 1 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inlocuire conducte titei Ø12 si Ø 14 3/4" Cartojani- Ploiesti in zonele parau Neajlov pe o lungime de70mx2, pe raza loc. Crevedia Mica com Crevedia Mare si parau Sabar pe o lungimede 100mx2 pe raza loc. Floresti, com Floresti -Stoenesti , jud Giurgiu. "Diverse si neprevazute" =10% din valoarea estimata a lucrarilorsi anume 110.842, 1 lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 219, 263RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 22168, 42 lei. Valabilitatea: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire: a. prin virament bancar (OP) in contul Conpet (RO38RNCB0205044865700001, BCR Ploiesti) al sumei solicitate; b. prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elaborat conform modelului din ?Formulare?, in cuantumul si pentru valabilitatea solicitata. Din instrumentul de garantare trebuie sa reiasa fara echivoc ca banca/societatea de asigurari va plati CONPET suma solicitata in situatiile prevazute la art. 87 alin.(1) lit.a)-c) din HG 925/2006. Obligatoriu, se va mentiona clar ca, daca ofertantul a formulat contestatie si i-a fost respinsa de CNSC sau daca ofertantul isi retrage contestatia, Conpet are dreptul sa retina din valoarea constituita drept garantie de participare, iar banca/societatea de asigurari va elibera catre Conpet suma in conf.cu art. 278 ind.1 din OUG 34/200 4888, 42 lei.In cazul neprezentarii dovezii constituirii garantiei de participare, pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art. 86 alin. (6) din HG 925/2006, oferta va fi respinsa potrivit prevederilor art. 33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea privind cuantumul garantiei de participare, prevazuta de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta are obligatia de a anexa plicului exterior declaratia si documentele prevazute de aceasta Lege. Ofertantii asociati trebuie sa aiba fiecare calitatea de IMM asa cum se prevede in Legea 346/2004, pentru a beneficia de reducerea privind cuantumul garantiei de participare. Echivalenta leu/valuta se realizeaza la cursul oficial stabilit de BNR pt.data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Sunt aplicabile prevederile art. 90 alin.(1) - (3) din HG 925/2006. In cazul de fata, garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie in conformitate cu art. 90 alin. (3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011 si conform clauzei obligatorii din contractul de lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sus?inerii, ter?ul sustinator) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta. Autoritatea contractanta are obliga?ia de a exclude din procedura orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/ sau spalare de bani.
2.Declaratie privind neincadrareaintr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator, pt. lit. a), c1) si d) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.
3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale Ofertanul are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie din care sa reieasaca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile .Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant, . In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.
Obs . In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in care sa-si declare calitatea in care participa la procedura. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 4 in original si in traducere legalizata in limba romana.
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romana.
6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) si, in cazul sustinerii, si tertul sustinator si / sau subcontractantul, daca este cazul, are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana. Persoanele cu functii de decizie in sensul art. 33 ind.1 din OUG 34/2006: Ing. Liviu Ilasi ?Director General, Ing. Narcis Stoica - Director General Adjunct, Ec. Sanda Toader ? Director Financiar, dr. ing. Gheorghe Ionescu ? Director Mentenanta; Ing. Vasile Crisan ? Sef Serv. Achizitii-Logistica ? Presedinte comisie de evaluare; ing. Catalin Alexandru Ionescu-Sef Serviciu Investitii-RK Conducte; Cons.jr. Cornel Banica ? Sef Serviciu Juridic - Avizare; Brenciu Florian ? Biroul CFP; exp. Ap Iosif Corina?Serv.Achizitii Logistica. Membrii de rezerva ai comisiei de evaluare: cs. jr.Tache Octavian ? Serv. Juridic - Avizare Ec.Adrian Ivan? Sef Serv.Achizitii Aprovizionare; Ing. Gheorghe Samoila - Serviciu Investitii-RK Conducte; Moraru Mioara? Birou CFP; exp. Ap Tircavu Agripina? Serv Achizitii Logistica. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu Legea nr. 26/1990. : Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei simple cu originalul/copia legalizata. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata. Certificatul va fi prezentat de catre fiecare asociat, in cazul asocierii. In cazul depunerii unei oferte comune, asociatii vor prezenta documente pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. 1. Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 2.216.842 lei lei. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/ valutacomunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: pt. 2010, 2011, 2012.
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr. 7 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.
2. Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, respectiv la 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 anii. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani.In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul. Se accepta si a alte documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator, operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitateul, a cerintei.
Modalitatea de indeplinire
Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in executarea de lucrari cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza, prin prezentarea a maximum trei contracte cu obiect asemanator si a caror valoare cumulata sa fi fost de minimum 1.100.000lei. Pentru contractele mentionate ca experienta similara, ofertantii vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte executarea lucrarilor similare
Pentru contracte incheiate in alte monede, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru moneda respectiva si pentru anul in care a fost finalizat contractul.
In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr. 8, Anexa 1 la Formularul nr. 8, completata si stampilata de beneficiarul contractului prezentat in copie, formulare din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantii straini prezinta documentele si in limba romana, traducere legalizata.
2. Declaratie si lista privind subcontractantii
Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9 si anexa la acesta, din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica. In anexa, are obligatia de a prezenta: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului si specimen de semnatura (sau va prezenta Acord de subcontractare, semnat).Ofertantii straini prezinta documentele si in limba romana, traducere legalizata
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr. 9 si anexa la acesta, din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica. In anexa, are obligatia de a prezenta: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului si specimen de semnatura (sau va prezenta Acord de subcontractare, semnat).
3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Echipamentele minime obligatorii pentru indeplinirea contractului sunt, buldoexcavator cu cupa trapezoidala , macara, laborator protectie catodica autorizat care sa detina in dotare si un detector de traseu conducte.(solicitat in baza HG nr, 808/14.07.2005 pentru aprobareaa Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii-MO 735/12.08.2005, conform Legii 10/1995, ordinelor 1497/2011, 64/2008 si 442/2010). Pentru echipamentele care nu sunt in proprietate, ofertantul are obligatia de a prezenta copia contractului de colaborare/inchiriere, precum si alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie.
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr. 10, Anexa 1 si Anexa 2 la Formularul nr. 10 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.
4. Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va preciza personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, angajat al ofertantului sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, din care, in mod obligatoriu, vor face parte, cel putin: -un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniu;
-Inspector protectia muncii atestat de catre Ministerul Muncii, -Sudori
-Electricieni autorizatiANRE
-Manager de proiect.Ofertantul va prezenta CV-urile personalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului, iar pentru specialistii pentru care, in baza unui act normativ este obligatorie desfasurarea activitatilor in cadrul contractului in calitatea atestata/autorizata se vor prezenta numai copii ale atestarilor personalului si/sau legitimatia. Ofertantii straini prezinta copii ale documentolr in limba romana, traducere legalizata.
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr. 11, din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?
1. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008) sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, valabil la data limitastabilita pentru depunerea ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitatea supusa licitatiei.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat pt.partea din contract pe care urmeaza sa o execute) va prezenta, in copie, Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008) sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, valabil la data limitastabilita pentru depunerea ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitatea supusa licitatiei.
2. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005), sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, valabil la data la data limitastabilita pentru depunerea ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al mediului pentru activitatea supusa licitatiei
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat pt.partea din contract pe care urmeaza sa o execute) va prezenta, in copie, Certificatului ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005), sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, valabil la data la data limitastabilita pentru depunerea ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al mediului pentru activitatea supusa licitatiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2013 11:00
Locul: sediul administrativII al SC Conpet SAdin strada Rezervoarelor nr 8 Ploiesti -sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti din partea ofertantilor care vor prezenta copie CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta in original caAnexa 2 la Formularul ?Propunerea tehnica?, o?Declaratie privind vizitarea amplasamentului"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art 256 ind 2 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC Conpet SA Ploiesti
Adresa postala: str Anul 1848 nr 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2013 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer