Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuire dispozitive de acoperire a rosturilor de dilatatie la pasajul C.F. de pe DN 1 km 140+640-Predeal


Anunt de participare numarul 128907/24.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii Publice, Ad-tiv, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1 , ,Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii Publice, Ad-tiv, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1 , ,Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii Publice, Ad-tiv, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inlocuire dispozitive de acoperire a rosturilor de dilatatie la pasajul C.F. de pe DN 1 km 140+640-Predeal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: PE RAZA SDN BRASOV-DN 1 km 140+640
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire dispozitive de acoperire a rosturilor de dilatatie la pasajul C.F. de pe DN 1 km 140+640-Predeal in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inlocuire dispozitive de acoperire a rosturilor de dilatatie la pasajul C.F. de pe DN 1 km 140+640-Predeal in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 129, 033RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 2.500 lei.Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;Certif de atestare fiscala privind indepl oblig de plata a impoz si taxelor locale si alte venituri ale buget local in orig sau copie conf cu origin;Certif de atestare fiscala privind indepl oblig de plata a impoz, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidate in orig sau copie conf cu orig;Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;Certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in originalin copie conforma cu orig.;Certificat constatator emis de O. R.C. de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii .Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Toate documentele cerute in aceasta sectiune vor fi prezentate in conformitate cu cerintele din fisa de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) ;
2.Se vor prezenta bilanturile pentru ultimii 3 ani :2008, 2009, 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr.4 din Sectiunea II ?Declaratia privind Cifra de Afaceri";Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani ani (2008., 2009., 2010.), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an;.Toate documentele cerute in aceasta sectiune vor fi prezentate in conformitate cu cerintele de la punctul 5.3 din fisa de date a achizitiei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul trebuie sa prezinte cel mult un contract de lucrari similare cu cele care fac obiectul achizitieiexecutate in ultimii 5 ani in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare totala cumulata de minim :100.000. Lei, fara T.V.A., 2. Ofertantul are drept de folosinta sau detine: -laborator autorizat de gradul II
3. Ofertantul detine sau are drept de folosinta: -utilaje si auto specifice necesare executiei lucrarilor cat si asupra unui numar minim de echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului;
4.Lista personalului cheie;Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;Toate documentele cerute in aceasta sectiune vor fi prezentate in conformitate cu cerintele de la punctul 5.4 din fisa de date a achizitiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Declaratia privind capacitatea tehnica;2.Certificat privind experienta Antreprenorului;3.Declaratie privind dreptul de folosinta al laboratorului autorizat gradul II;4.Declaratie privind numarul minim de Echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului si atestate/rapoarte de inspectie, certificate si alte atestate specifice utilajelor prezentate in oferta , in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;5.Demonstr.indepl.prag exp.simil se face prin prez unui contract de lucr.simil exec.in ultim.5 ani insotit de P.V. la terminarea lucrarilor si de doc. constatatoare din partea beneficiarilor;6.Un RTE- -categoria poduri-exp.min 5 ani;Responsabil cu Asig Calitatii-exp.min 5 ani; inginer CFDP; responsabil SSM.Declar. de disponib si exclusiviate;CV-uri;CErtif .ISO 9001:2008 sau echivalente;Certif.ISO14001:2004 sau echivalente;Certif ISO 18001:2007 sau echivalente;Toate documentele cerute in aceasta sectiune vor fi prezentate in conformitate cu cerintele de la punctul 5.4 din fisa de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2011 11:00
Locul: DRDP Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1 , Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor - maxim 2, observatorii MFP daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul va prezenta in oferta Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104542
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR SA - DRDP Brasov --Departamentul Juridic, Exproprieri
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1 , Brasov, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Tel. 0268-547688, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2011 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer