Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuire stuturi de legatura la colectoarele de iesire ale supraincalzitorului intermediar 2 de la cazanele 8A si 8B


Anunt de participare (utilitati) numarul 107042/31.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala:  CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Punct(e) de contact:  DIANA CUCU, Tel. 0351403343, In atentia:  SERVICIUL ACHIZITII, Email:  [email protected], Fax:  0251418466, Adresa internet (URL):  www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIAL
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire stuturi de legatura la colectoarele de iesire ale supraincalzitorului intermediar 2 de la cazanele 8A si 8B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: S.E. Isalnita, loc. Isalnita str. Mihai Viteazu nr. 101, jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile pentru cele 2( doua ) cazane ale blocului energetic constau in :
- Documentatii de reparatii;
- Procurare;
- Lucrari de constructii montaj, si se vor executa in conformitate cu cerintele caietuluide sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
71300000-1-Servicii de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile pentru cele 2( doua ) cazane ale blocului energetic constau in :
- Documentatii de reparatii;
- Procurare;
- Lucrari de constructii montaj, si se vor executa in conformitate cu cerintele caietuluide sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 186, 163.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 3000 lei, Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii ale SC CEN CRAIOVA SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificate de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele.(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), Certificat de inregistrare si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, Doc. care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, Nota: In locul doc. de calif.solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru: Decl.pe proprie raspundere priv.indeplinirea criteriilor de calificare conf. Formular AIn cazul in care opteaza pentru prezentarea Formularului A va trebui sa prezinte si Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nota: In locul doc. de calif.solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru: Decl.pe proprie raspundere priv.indeplinirea criteriilor de calificare conf. Formular AIn cazul in care opteaza pentru prezentarea Formularului A va trebui sa prezinte Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (se va completa Formularul 9 si anexa la acesta), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari de inlocuire de sisteme sub presiune sau conducte in limita cazanului, la cazanele de abur energetice cu debit de abur mai mare de 500t/h (document constatator cf. HGR 1337/2006).
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (se va completa Formularul 10) Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (se va completa Formularul 10)
-Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formular 11
- Documente care sa ateste ca executantii lucrarilor de inginerie au mai efectuat lucrari de proiectare pentru sisteme sub presiune sau pentru conducte in limita cazanului lacazanele de abur cu debit de minim 500 t/h
- Documente care sa ateste ca executantii lucrarilor de constructii montaj sunt autorizati ISCIR pentru instalare, montare, reparare, punere in functiune de cazane de abur avand minim 510t/h; presiunea = 196 ata, temperatura = 540s C.
Nota: In locul doc. de calif.solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru: Decl.pe proprie raspundere priv.indeplinirea criteriilor de calificare conf. Formular A
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2010 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2010 14:00
Locul: Sediul S.C. CEN Craiova S.A., Sala de Licitatii, etaj 3, Str. Calea Unirii, nr.147 loc. Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta pune la dispozitie furnitura in valoare de 4977, 30 lei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Dolj
Adresa postala:  str. Brestei, nr. 12, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251/418612, Fax:  0251/419851
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Conterstatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006, art. 256 2, alin. 1, lit b ( 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CEN SA
Adresa postala:  str. Unirii, nr. 147, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Tel. 0351/403362, Fax:  0251/418466
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2010 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer