Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuire tamplarie lemn cu tamplarie termoizolanta si instalatie de incalzire cu centrala termica proprie primaria Comunei Cricau


Anunt de participare numarul 23284/12.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRICAU (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala:  STR. AXENTE SEVER NR.58 LOCALITATEA CRICAU JUDETUL ALBA, Localitatea:  Cricau, Cod postal:  517265, Romania, Punct(e) de contact:  ADELA STANEA, Tel. 0258 845019, Email:  [email protected], Fax:  0258 845101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
CONSILIUL LOCAL
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inlocuire tamplarie lemn cu tamplarie termoizolanta si instalatie de incalzire cu centrala termica proprie primaria Comunei Cricau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Loc. Cricau , Str. Axente Sever , Nr. 58, Jud. Alba , Tel/Fax 0258/845101
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea spatiului de lucru al Primariei Cricau prin 'Inlocuire tamplarie lemn cu tamplarie termoizolanta si instalatie de incalzire cu centrala termica proprie primaria Comunei Cricau ', Jud . Alba .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
45421000-4-Lucrari de tamplarie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectul are o valoare cu T.V.A. , de 35200 Ron .
Valoarea estimata fara TVA: 29, 580RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantia de participare este de 700 Ron .Garantia de buna executie este de 10% .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Principala modalitate de finantare a proiectului deeste bugetul local .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii ofertantul are obligatia de a preciza partile din contract pe carew le subcontracteaza , dar si datele de recunoastere ale subcontractantilor .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Principala modalitate de finantare a proiectului de 'Inlocuire tamplarie lemn cu tamplarie termoizolanta si instalatie de incalzire cu centrala termica proprie primaria Comunei Cricau , este bugetul local .
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul trebuie sa detina certificatul de inmatriculare, ORC, autorizatia de functionare, statutul, contractul de asociere, actul constitutival al societatii.Operatorul nu trebuie sa fie in stare de faliment sau de lichidare, activitatea sa comerciala nu trebuie sa fie suspendata.Operatorul trebuie sa aiba achitate obligatile de plata a impozitelor si taxelor, contributile asigurarilor sociale la bugetul de stat.Sa prezinte cazier judiciar, sa faca dovada ca in ultimi 3 ani nu a avut condamnari penale atribuite prin hotararea definitiva a unei instante judecatorestiu .Nu trebuie sa prezinte informatii false sau sa nu prezinte informatiile cerute de beneficiar .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul trebuie sa prezinte bilantul contabil al ultimului an , scrisoarea de bonitate bancara > 30%, lichiditatea generala > 100%, contractul de credit si scrisoarea de confort , dar si auditul financiar realizat de firma autorizata .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- sa fie pozitv> 30%> 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul trebuie sa prezinte o lista cu produse, servicii, proiecte similare si lucrari efectuate in ultimi 3 ani . Lista lucrarilor efectate trebuie sa fie insotita de certificatu de buna executie .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
449/06.03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2007 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant prezent sau nu poate participa in baza unei inputerniciri .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoles , Nr. 6 , Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA
Adresa postala:  Str. I.C. Brateanu , Nr . 1, Localitatea:  ALBA - IULIA, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258/810289, Fax:  0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL CRICAU
Adresa postala:  Str. Axente Sever , Nr. 58, Localitatea:  CRICAU, Cod postal:  517265, Romania, Tel. 0258/845101, Email:  [email protected], Fax:  0258/845101, Adresa internet (URL):  www.primaria-cricau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2007 01:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer