Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - inlocuirea sistemului de sustinere a serpentinelor aferente supraincalzitoarelor convective 1 si 2 ale cazan 6 -SE MURES


Anunt de participare numarul 122003/25.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala:  Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Punct(e) de contact:  Catalin Caloiu, Codruta Meran, Tel. 0372845579, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0372845402, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de mentinere in stare optima de functionare a imprimantelor, copiatoarelor, faxurilor si scanner-elor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul achizitorului si prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 578, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor incheia contracte subsecvente pentru prestarea de servicii de mentinere in stare optima de functionare a imprimantelor, copiatoarelor, faxurilor si scanner-elor conform cerintelor din Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50323000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor presta servicii de mentinere in stare optima de functionare a imprimantelor, copiatoarelor, faxurilor si scanner-elor conform cerintelor din Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 578, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 30.000, 00 lei. Garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5% din pretul total, fara TVA, al contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de venituri si cheltuieli al ANCOM.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
3. I)Persoane juridice romane - Candidatul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul candidatului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 27.05.2011.
II)Persoane fizice romane - Candidatul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul candidatului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, ulterior datei de 27.05.2011.
III) Persoane juridice/fizice straine - Candidatul va prezenta, in copie tradusa in limba romana si legalizata, documente edificatoare valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident. De asemenea, candidatul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul procedurii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara - Candidatul va prezenta, in original, Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 (trei) ani in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 2 ? Formulare pentru etapa I de selectare a candidatilor, in care se vor mentiona contracte de prestari de servicii de intretinere si service, inclusiv de asigurare a consumabilelor si pieselor de schimb, similare celor care fac obiectul procedurii de atribuire efectuate in ultimii 3 (trei) ani - continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2. Autorizare privind prestarea serviciilor de service pentru echipamente HP si Lexmark3. Declaratie privind reteaua nationala de service
4. Personal tehnic de specialitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Prin lista prezentata, candidatul trebuie sa demonstreze ca a indeplinit in ultimii 3 (trei) ani unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect prestarea unor servicii de intretinere si service, inclusiv de asigurare a consumabilelor si pieselor de schimb, similare celor care fac obiectul prezentei proceduri si a carui sau a caror valoare cumulata nu este mai mica decat suma de 1.850.000, 00 Lei, fara TVA. Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de scrisori de recomandare/documente constatatoare emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/contractelor mentionat/e in formular, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca au fost indeplinite obligatiile contractuale.2.Autorizatia din partea producatorului sau a reprezentantului sau in Romania privind prestarea de servicii de service pentru echipamente HP si Lexmark obtinuta cu minim 12 (doisprezece) luni inainte de data depunerii candidaturii.3.Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea a 4-a - Formulare pentru etapa I de selectare a candidatilor din care sa rezulte ca dispune de o retea nationala de service in Mun. Bucuresti si in fiecare resedinta de judet.4.Declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 2 ? Formulare pentru etapa I de selectare a candidatilor, din care sa rezulte ca dispune de persoane de specialitate pentru indeplinirea contractului de servicii in Mun. Bucuresti si in fiecare resedinta de judet. In acest sens, in formularul din Anexa nr. 5 ofertantul are obligatia de a indica datele de contact ale persoanelor respective. De asemenea, din declaratia prezentata trebuie sa rezulte ca detine sau are asigurat angajamentul pentru cel putin cate 2 (doua) persoane titulare in Mun. Bucuresti, Cluj, Iasi si Timisoara si cel putin cate o persoana titulara in fiecare din celelalte orase resedinta de judet, precum si faptul ca persoanele nominalizate in cadrul formularului Anexa nr. 5 au experienta in activitatea de service pentru echipamente HP si Lexmark cel putin in ultimele 12 luni.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Punctajul minim pentru etapa aII-a este de 65 de puncte. a)certificari-max.12p;b)experienta similara-max.20p;c)personal de specialitate-max.41p;autorizari-max.27p
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2011 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2011 11:00
Locul: sediul Ancom din Bucuresti str. Delea Noua nr.2 sector 3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la sedinta de deschidere a candidaturilor cu prezentarea unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Criteriile obiective de selectie prezentate pe scurt in cadrul sectiunii IV sunt prezentate la pct. V.3 - Metodologia de punctare din Documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art.256^2 alin.1 lit.a) din OUG 34/2006: "10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta...despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal"
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANCOM - Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala:  str. Delea Noua nr. 2, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Tel. 0372.845.339, Email:  [email protected], Fax:  0372.845.402, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2011 17:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer