Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Insecticide si Fungicide


Anunt de participare numarul 134671/09.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, In atentia: Ing. Isciuc Dana, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, In atentia: Ing. Isciuc Dana, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, In atentia: Ing. Isciuc Dana, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Insecticide si Fungicide
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Centrala a Directiei Silvice Neamt din str. Nordului nr. 4, loc. Piatra Neamt, jud. Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Insecticide (Mospilan sau echivalent, Nematorin sau echivalent) si Fungicide (Tilt sau echivalent, Topsin sau echivalent, Rovral sau echivalent), conform descrierilor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24452000-7 - Insecticide (Rev.2)
24457000-2-Fungicide (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime: 7 kg Mospilan sau echivalent, 764 kg Nematorin sau echivalent, 9 litri Tilt sau echivalent, 5 litri Topsin sau echivalent, 1 litru Rovral sau echivalent.
Cantitati maxime: 21 kg Mospilan sau echivalent, 2.292 kg Nematorin sau echivalent, 27 litri Tilt sau echivalent, 15 litri Topsin sau echivalent, 3 litri Rovral sau echivalent.
Valoarea estimata fara TVA: intre 76, 070 si 228, 210RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este stabilit conform prevederilor art. 43^1, alin.2, lit.a din OUG 34/2006 si este de 2.282 lei. In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie si CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare, cf. art.278^1, ali.1, lit.a din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: a) virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune atat in original la sediul Directiei Silvice Neamt cat si in SEAP-copia acesteia, pana la data si ora limita la care autoritatea contractanta are acces la documente. Garantia de participare trebuie sa fie constituita in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare. Se va completa formularul din sectiunea "Modele de formulare". b)Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data si ora limita la care autoritatea contractanta are acces la documente. c)Plata in numerara la casieria autoritatii contractante, pana la data si ora limita la care autoritatea contractanta are acces la documente. Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800-BRD Piatra Neamt, R 1590120. Ofertantul are obligatia de a depune in SEAP dovada constituirii garantieie de participare, cel mai tarziu pana la data si ora limita la care autoritatea contractanta are acces la documente. In situatia in care IMM-urile beneficiaza de prevederile Legii 346/2004, ofertantii au obligatia de a depune in SEAP dovada ca sunt IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie ale Directiei Silvice Neamt.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Completare si prezentare formular ?Informatii generale?;
b.Completare si prezentare formular ?Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori, daca este cazul;c.Completare si prezentare formular ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati; daca este cazul, tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006;d.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat? ofera informatii despre situatia personal a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
e.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de catre primaria locala? ofera informatii despre situatia personal a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;
f.Completare si prezentare formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?? pentru respectarea Ord. ANRMAP 314/2010;
g.Completare si prezentare formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?;
h.Completare si prezentare formular?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (evitarea conflictului de interese)? ? se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Maftei Simion ? director, ing. Mircia Gorghiu ? director tehnic, ec. Radu Matrescu ? director economic, ing. Vasilica Cucos ? birou paza-protectie, jr. Camelia Romaniuc ? compartiment juridic, ec. Pana Doina ? compartiment financiar-contabilitate, jr. Iulian Chindea ? compartiment juridic, ing. Dana Isciuc - responsabil achizitii.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului.
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de cate organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. a.Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului ? ofera informatii in ceea ce priveste domeniul de activitate al ofertantului. Certificatul constator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor, adica sa fie eliberat cu maxim 30 zile inaintela data depunerii ofertelor. Comisia de evaluare va solicita ofertantului castigator prezentarea Certificatului constataor in original, la sediul autoritatii contractante, dupa primirea comunicarii privind declararea ofertei ca fiind castigatoare;
b.Persoane juridice/fizice straine? orice document edificator din acest punct de vedere care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, cf. prevederilor art. 182 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivelul cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 400.000 lei fara T.V.A.. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2008, 2009 si 2010 atat in lei cat si in euro, la cursul mediu anual comunicat de BNR din data de 31 decembrie a fiecarui an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Completare si prezentare formular ?Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani?, care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contracatante sau clienti privati.
b. Dovada ca a efectuat in ultimii trei ani cel putin o livrare de produse similare in valoare de minim 200.000 lei fara T.V.A., prin completarea si prezentarea formularului ?Experienta similara?.
c. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie, etc..
d. Se va prezenta certificat de inregistrare pentru comercializarea produselor de protectie a plantelor, vizat pentru anul in curs, eliberat de catre o unitate fitosanitara, conform art. 1) lit. (1) din Ord. 41/2007.
e. Completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? - solicitat numai in cazul subcontractarii.
f. Completarea si prezentarea formularului ?Acord de asociere? - solicitat numai in cazul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici sau imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentatul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel sum sunt ele solicitate. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare, inclusiv valori (cf. art. 11, alin.4 din HG 925/2006). Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are obligatia de a prezenta/completa documentele/certificatele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul preazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare (cf. art.11, alin.5 din HG 925/2006).In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita acestor ofertanti clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt, Compartiment Juridic
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2012 17:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer