Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Instalatie irigat cu tambur si furtun Pepiniera Mihai Viteazu


Anunt de participare numarul 138317/22.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: DIRECTIA SILVICA CLUJ, STRADA BARTOK BELA NR. 27, JUDETUL CLUJ, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400309, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA SILVICA CLUJ, Tel. +40 264420409, In atentia: Ing. Stan Aurel - 0730653014, Email: [email protected], Fax: +40 264420401, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Instalatie irigat cu tambur si furtun Pepiniera Mihai Viteazu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pepiniera Mihai Viteazu, Turda, Aleea Obeliscului, nr. 1, Judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Instalatie irigat cu tambur si furtun de 300 ml, inclusiv operatiunilede instalare ( montare) a instalatiei de irigat la Pepiniera Mihai Viteazu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43323000-3 - Echipament de irigare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Diametru furtun - 100mm, Lungime furtun - 300 m, Suprafata irigata - 2, 22-3, 34 ha, Lungime irigata - 340-358 ml, Latime irigata - 68-98, 6 ml, Sasiu simplu cu roti standard, Sape hidraulice de ancorare, Rotatie mecanica, Cric mecanic, Retragere automata a caruciorului, Panou de control electronic de comanda, Panou solar incarcare acumulator, Presostat pentru panou comanda, Tun cu 3 duze, Furtun flexibil de alimentare, Presiune la tun - 3, 0-6, 0 bari, Debit functionare cu tun - 44-82 mc/h
Valoarea estimata fara TVA: 53, 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare : Se va constitui conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HGnr. 925 / 2006. Modalitatile de constituire sunt urmatoarele :800 lei in contul RO51RZBR0000060001127197, Banca Raiffeisen Bank, Filiala Cluj. Garantia de participare de 800 lei se poate depune si la caseria Directiei Silvice Cluj Valabilitatea garantiei de participare :3 luni de la termenul limita de primire (depunere a ofertelor)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare : fondurile proprii ale Directiei Silvice Cluj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare cu oferta independenta. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.
Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69/1 din OUG 34/2006.Certificate atestare fiscala plata la buget si locale din care sa rezulte ca nu sunt datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Cluj in ce priveste derularea , organizarea, semnarea, finalizarea, atribuirea etc. contractului : Ing. Maris Traian, Ing. Matis Viorel, Ec. But Alina, Cons. jur. Costin Merima, Cons. jur. Toma Ovidiu si Ing. Stan Aurel. Sa nu existe grade de rudenii sau afin , relatii comerciale, consiliu administratie, comitet director, etc. in cadrul autoritatii contractante si operatorii economici. Certificat constatator emis de ORC cu maxim 30 de zile inainte de data limita a depunerii ofertei. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea declaratiei privind cifra medie de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani si prezentarea a cel putin unui contract ( sau copii de parti relevante ale contractului)in valoare de minim 50000 lei.Proces verbal de receptie prin care se confirma livrarea de produse similare a caror valoare sa fie de minim 50000 lei
Certificat ISO 9001 sau echivalent, conform Art. 192 din OUG nr. 34 / 2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se vor solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre Operatorii Economici in cauza de documente sau oferte care contin preturi noi, avand in vedere ca procedura este online
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute in Art. 256^2 din OUG nr. 34 / 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Directiei Silvice Cluj
Adresa postala: Directia Silvica Cluj, Strada Bartok Bela nr. 27, judetul Cluj, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400309, Romania, Tel. +40 0264420409, Email: [email protected], Fax: +40 0264420401, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2012 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer