Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Interventii accidentale la constructii si instalatiile aferente de pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Craiova


Anunt de participare (utilitati) numarul 91458/23.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: prin Sucursala Regionala CF Craiova, B-dul Decebal nr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Voinea si Adriana Cioroianu, Tel.0251/419414, Email: [email protected], Fax: 0251/419414, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Interventii accidentale la constructii si instalatiile aferente de pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Cladirile CF de pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Craiova
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In baza acordului cadru se vor incheia contracte subsecvente. Primul contract subsecvent va avea o durata de 3 luni (valoare estimata - 93750 lei fara TVA), urmand ca celelalte contracte sa se incheie in functie de necesitati si fonduri
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarilece trebuie a fi executate in cadrul interventiilor accidentale sunt: reparatii la sarpante, invelitori din tabla, tigla si hidroizolatii, reparatii jgheaburi, burlane, dolii, cosuri de fum, reparatii sobe, tencuieli, zugraveli, vopsitorii, placari pereti si pardoseli, reparatii pardoseli si tamplarii din lemn si metal, montat tamplarie si geamuri, reparatii instalatii sanitare, electrice, termice, racorduri de apa si canalizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Sectiunii II- Caietului de sarcini + listele de cantitati de lucrari
Caietul de sarcini+ liste de cantitatide lucrari se pot obtine de orice operator economic , gratis, de la sediul SRCF Craiova, Birou Achizitii Publice
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 7500 lei. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducere de 50%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii de exploatare ale Sucursalei Regionale CF Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata notarial (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat constatator privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
Certificat de inregistrare emis de OficiulNational al Registrului Comertului
Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor, de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial
Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleUltimul bilant contabil vizat si inregistratde organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind proportia in care contractul de executie lucrari urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor
Lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani, cu recomandari
Declaratiecare contine informatii privind: efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiInformatii privind asocierea
SR EN ISO 9001 2001
SR EN ISO 14001
OH SAS 18001Autorizatia de furnizor feroviarAgrementul Tehnic
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform precizarilor cuprinse in Fisa de date a achizitiei la punctul IV.2
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.12.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2009 11:00
Locul: SRCF Craiova, Birou Achizitii publice, cam. 204, tel. 0251/419414
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Fisa de date a achizitiei, o parte dintre formulare, modelul de acord cadru precum si cel de contract subsecvent sunt atasate prezentului anunt de participare.Caietul de sarcini precum si listele cu cantitatile de lucrari se pot obtine de la sediul Sucursalei Regionale CF Craiova, B-dul Decebal, nr. 1, Birou Achizitii Publice, cam. 204, tel. 0251/419414
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu Nr.14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Tel.0251/415601, Fax: 0251/415601
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Craiova
Adresa postala: B-dul Decebal nr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Tel.0251/419414, Fax: 0251/419414
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2009 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer