Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTOCMIRE DOCUMENTATII TEHNICE DE CADASTRU SI INSCRIERE IN CARTEA FUNCIARA, A IMOBILELOR TERENURI SI CONSTRUCTII, PROPRIETATEA PUBLICA SI PRIVATA A MINICIPIULUI


Anunt de participare numarul 49656/14.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel.0250731016 int.130, Email: [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTOCMIRE DOCUMENTATII TEHNICE DE CADASTRU SI INSCRIERE IN CARTEA FUNCIARA, A IMOBILELOR TERENURI SI CONSTRUCTII, PROPRIETATEA PUBLICA SI PRIVATA A MINICIPIULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Rm. Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INTOCMIRE DOCUMENTATII TEHNICE DE CADASTRU SI INSCRIERE IN CARTEA FUNCIARA, A IMOBILELOR TERENURI SI CONSTRUCTII, PROPRIETATEA PUBLICA SI PRIVATA A MINICIPIULUI, CONFORM ANEXA NR. 1 , LA FISA DE DATE A ACHIZITIEI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74274300-3 - Servicii de cadastru (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICIIILE SE VOR EXECUTA CONFORM ANEXEI NR. 1 , LA FISA DE DATE A ACHIIZTIEI
Denumire lucrarare
Coloana auto A.D.P.;Sediu E.T.A.;Statia de epurare Raureni;Statia de tratare a apei Nord (Uzina de apa); Gradinita Nord 1;Gradinita Lenin Sud;Gradinita Nr. 14 Ostroveni ;
Gradinita Nr. 7 Nord;Gradinita Ostroveni 1;Scoala Tache Ionescu ;Liceul de Arta ;Scoala Generala Nr. 4;Scoala Copacelu;Scuarul Mircea cel Batran: Parcare: Magazinul Copiiilor (centru);Parcare: Magazin Cozia-Sarguinta; Parcare Bl G300 - bd. N. Balcescu
Parcare: Romtelecom-Alutus-Bl. K-Complex-Bl. Anton Pann;Piata Nord;Piata Ostroveni;Piata Centrala;Sere Stolniceni
Valoarea estimata fara TVA: 55, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
POSIBILITATEA INCHEIERII DE ACTE ADITIONALE IN FUNCTIE DE NECESITATI SI FONDURI ALOCATE pana la 50%
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare 3000 lei; Garantie de buna executie este de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Formulare de plata a taxelor si impozitelor valabile la data deschiderii ofertelor, astfel:
- D.G.F.P.: plata taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului
- D.I.T.L.: plata taxelor si impozitelor locale
Statutul societatiiCertificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie / Autorizatie de functionare;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular"Informatii generale"- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani- bilant contabil 30 iun. 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani 166500
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; Informatii privind personalul tehnic de specialitate: personal autorizat de ONCGC sa realizeze si verifice lucrari de specialitate in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei(min. 3 persoane) ;
Societatea trebuie sa fieautorizata de catre ONCGC sa realizeze si sa verifice lucrari de specialitate in domeniul cadastrului si cartografiei, clasa I;
Experienta similara ;Lista principalelor prestatii in ultimii 3; Recomandari din partea a cel putin doi beneficiari; Asigurare cu echipamente , utilaje, mijloace fixe care sa asigure indeplinirea contractului;Daca este cazul, completarea formularului D din sectiunea IV, cu subcontractantii si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara un contract in valoare de 16650 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: luni-joi intre orele 8-13 si 14-15, vineri 8-11 sau OP in contul RO14TREZ67121360250XXXXXla Trezoreria Rm. Valcea , cod fiscal 2540813.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2008 12:00
Locul: Primaria municipiului Rm. Valcea, str. G-ral Praporgescu, nr.14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire in vederea participarii , semnata si stampilata de catre o persoana autorizata din cadrul firmei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Str. Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.: 0248624940, Fax: 0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic contencios al Primariei municipiului Rm. Valcea
Adresa postala: Str. G-ral Praporgescu, nr.14, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel.0250/731016, Fax: 0250/731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2008 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer