Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmirea documentatiilor de cadastru necesare obtinerii certificatelor de atestare a dreptului de proprietate, conform HG nr 834/1991, asupra terenurilor aferente serelor si pepinierelor de pe raza SRCF Galati si intabularea acestora in cartile funciare


Anunt de participare (utilitati) numarul 69189/20.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Domneasca nr. 51, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Marcela Pangrati, Tel.0236/461236, In atentia: Marcela Pangrati, Email: [email protected], Fax: 0236/461236, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intocmirea documentatiilor de cadastru necesare obtinerii certificatelor de atestare a dreptului de proprietate, conform HG nr 834/1991, asupra terenurilor aferente serelor si pepinierelor de pe raza SRCF Galati si intabularea acestora in cartile funciare locale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Terenuri apartinand serelor si pepinierelor de pe raza SRCF Galati in localitatile: Galati, Braila, Buzau, Focsani, Adjud, Borzesti, Tecuci, Tecuci Nord
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmireadocumentatiilor de cadastru necesare obtinerii certificatelor de atestare a dreptului de proprietate, conform HG nr. 834/1991, asupra terenurilor aferente Serelor si Pepinierelor situate pe raza SRCF Galati si intabularea acestora in cartile funciare locale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata de teren pe care se vor executa documentatiile cadastrale este de cca 26 ha
Valoarea estimata fara TVA: 52, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1000 lei (500 lei - I.M.M.): ordin de plata sau chitanta de la casieria SRCF Galati; Garantie de buna executie 10% (5% - I.M.M.) sub forma de scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii in limita a 8, 33% din alocatia BVC 2007, conform art. 37 din Legea 500/2002 modificata prin Legea nr. 314/2003 si art. 6 alin 2 din HG 925/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificari si completari.
- Certificat fiscal privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.) valabil 30 de zile de la data emiterii si Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (Consiliul local), valabil 30 de zile de la data emiterii.
Certificatul de inregistrare si Certificat constatator emis de ORC, valabil 30 de zile de la data emiterii(pers. jur. romane)Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale (Formular B3 din Sectiunea III)b) Bilantul contabil, din anul2007 (31.12.2007) vizat si inregistrat de organele competente, numai persoanele juridice . Persoanele fizice autorizate vor prezenta declaratia de venituri pentru anul 2007 inregistrata la Ministerul Finantelor Publice D.G.F.P.C.S., de pe raza judetului in care isi desfasoara activitatea
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti, daca este cazul . Pentru subcontractanti se vor prezentacertificatele de autorizare in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei.2.Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre asociati, specializarea acestora, datele de recunoastere ale asociatilor in situatia asocierii persoanelor fizice autorizate.
3.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, pentru autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta minima: efectuarea in ultimii 3 ani a cel putin 5 (cinci) documentatii cadastrale de inscriere in cartea funciara la care s-a obtinut avizul OCPI pentru suprafete mai mari de 1 ha in intravilan si 10 ha in extravilan, precum si cel putin o documentatiepentru obtinerea certificatelor de atestare a dreptului de proprietate conform HGR 834/1991. recomandari (minim doua).4. Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani care sa contina si lista cu persoanele autorizate care raspund de intocmirea documentatiilor necesare intabularii si obtinerii certificatelor de atestare a dreptului de proprietate. Se solicita asigurarea unui numar minim de 3 angajati permanent autorizati ANCPI (ONCGC), pentru persoanele juridice sau asociere de cel putin 3 persoane fizice autorizate ANCPI (ONCGC ). Declaratia va fi insotita de autorizatiile emise de ANCPI (ONCGC) pentru personalul autorizat angajat permanent .5. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului . Se solicita dotare minima cu STATIE TOTALA si set GPS, precum si programe specifice calculelor topografice detinute pe baza de licenta. Declaratia va fi insotita de licenta pentru programe.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
702/1/1076
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2008 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 119 RON
Conditii si modalitate de plata: De la Biroul de Achizitii Publice, cu plata in numerar sau OP in contul nr. R043 INGB 0010 0000 3288 8911 deschis la ING BANK Sucursala Galati
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2008 11:00
Locul: La sediul SRCF din Galati, str. Domneasca nr. 51, corp A, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 - 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: str. Brailei, nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800685, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul SRCF Galati
Adresa postala: str. Domneasca, nr. 51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2008 17:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer