Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmirea studiului de fezabilitate, inclusiv Analiza socio-economica, proiectul tehnic si detaliile de executie in cadrul proiectului finantat prin programul multianual Asistenta tehnica pentru sprijinirea Autoritatilor publice Locale in pregati


Anunt de participare numarul 45665/06.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: SIMILICA BALDIN, Tel.0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmirea studiului de fezabilitate, inclusiv Analiza socio-economica, proiectul tehnic si detaliile de executie in cadrul proiectului finantat prin programul multianual Asistenta tehnica pentru sprijinirea Autoritatilor publice Locale in pregatirea tehnica a proiectelor de investitii publice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Centrul de Recuperare Persoane cu Handicap Cezieni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea studiului de fezabilitate, inclusiv Analiza socio-economica, proiectul tehnic si detaliile de executie in cadrul proiectului finantat prin programul multianual Asistenta tehnica pentru sprijinirea Autoritatilor publice Locale in pregatirea tehnica a proiectelor de investitii publice, finantate din Programul Operational Regional 2007-2013 pentru proiectul Modernizare Centru de Recuperare Persoane cu Handicap Cezieni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmirea studiului de fezabilitate, inclusiv Analiza socio-economica, proiectul tehnic si detaliile de executie in cadrul proiectului finantat prin programul multianual Asistenta tehnica pentru sprijinirea Autoritatilor publice Locale in pregatirea tehnica a proiectelor de investitii publice, finantate din Programul Operational Regional 2007-2013 pentru proiectul Modernizare Centru de Recuperare Persoane cu Handicap Cezieni
Valoarea estimata fara TVA: 137, 815.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1400 lei.numerar casierie;OPnr.RO95TREZ5065006XXX000247 Trez.Slatina;fila CEC cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta, in original.Scrisoare de garantie bancara original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri MDLPL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibiltatea.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de primaria pe a carei raza isi are sediul ofertantul valabil la data licitatiei in originalCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de DGFP valabil la data licitatiei in original. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data licitatiei - in original.Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie valabil la data licitatiei - in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, Informatii generale;
Bilant contabil la 31.06.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani, insotita de cel putin un contract de servicii si recomandare din partea beneficiarului.Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere siCV-urile acestora.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casierie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2008 11:00
Locul: Sediul C.J. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. N.TITULESCU, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200325, Romania, Tel.0251415750
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL C.J. OLT
Adresa postala: B-DUL A.I.CUZA NR.14, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 230025, Romania, Tel.0249431080, Fax: 0249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2008 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer