Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere multianuala vara-iarna pe perioada 2008-2012.


Anunt de participare numarul 41063/05.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128;, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Fodor AMBROZIE, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128;, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Fodor AMBROZIE, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128;, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Fodor AMBROZIE, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere multianuala vara-iarna pe perioada 2008-2012.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: in cadrul sectiilor (SDN-urilor), pe traseele de drumuri nationale de pe raza DRDP Cluj.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune executia de lucrari de intretinere a drumurilor din administrarea D.R.D.P. Cluj pentru perioada 2008 2012.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233139-3 - Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.1)
28811000-0-Materiale pentru lucrari de constructii (Rev.1)
36141000-1-Mobilier metalic (Rev.1)
45233251-3-Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.1)
60129000-8-Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de intretinere curenta si periodica se vor executa pe drumurile nationale din administrarea DRDP Cluj.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 090, 806, 938RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare de 100.000 lei / lot.IMM-urile beneficiaza de 50% reducere.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si alte surse legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul : Acord de asociere care sa va legaliza conform OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate;2.Declaratie privind neincadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata;3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat si bugetele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la 31.12.2007;4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;5.Certificatul de inregistrare emis de ORC-copie;6.Certificat de inregistrare fiscala emis de ANAF-DGFP-copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturi contabile la datele de 31.12.2005 si 31.12.2006, precum si situatia activelor, pasivelor si a datoriilor la data de 31.12.2007, vizate si inregistrate de catre organele abilitate
2.Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3(trei) va fi de minim / lot :70.000.000 leireprezentand 19.840.145, 12 euro, (curs BNR 27.12.2007 ora 13:00, 1 euro=3, 5282 lei);IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari similare reprezentative in ultimii ultimii 5(cinci) ani insotita de certificari de buna executie
2.Informatii referitoare la dotarea tehnica minima si personalul tehnic necesare indeplinirii contractului - conform Documentatiei de Atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara : Valoarea minima /lot: 10.000.000 lei, din care : lucrari de intretinere curenta vara-iarna 7.000.000 lei; lucrari periodice 3.000.000 lei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Vechimea parcului
10%
Descriere:
3.
Asigurarea nivelului de serviciu
10%
Descriere:
4.
Valoarea investita anual in modernizarea parcului de autoutilaje
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Anunt intentie SEAP 7163/24.08.2007.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S163-202414 din 25.08.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Valoarea este fara TVA si se poate achita cash la casieria DRDP Cluj sau virament cu OP in contul RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001 - B.C.R.Cluj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2008 10:00
Locul: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj), str. Decebal, nr. 128;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori si persoane imputernicite de catre operatorul economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (CNSC) de pe langa A.N.R.M.A.P.
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-59.61.10, Email: [email protected], Fax: 0264-59.38.66
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante;(art.272/OUG 34/2006);
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128;, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2008 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer