Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere pe timp de iarna trim I - 2013 pe S.D.N. Sibiu ? D.R.D.P. Brasov


Anunt de participare numarul 141455/12.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri BrasovB-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 13, bl C2, Sc 1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Birou Organizare si Derulare Achizitii, Tel. +40 268547688, In atentia: ing. Diana Toromboli, Email: [email protected], Fax: +40 268547695, Adresa internet (URL): www.drdpbv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere pe timp de iarna trim I - 2013 pe S.D.N. Sibiu ? D.R.D.P. Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: D.N.-urile din administrarea D.R.D.P. Brasov
S.D.N. Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere pe timp de iarna trim I - 2013 pe S.D.N. Sibiu ? D.R.D.P. Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
44113910-7-Materiale de intretinere rutiera de iarna (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Intretinere pe timp de iarna trim I - 2013 pe S.D.N. Sibiu ? D.R.D.P. Brasov..?conform solicitarilor din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 387, 672RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de 87.753, 44 lei (sau echivalent in euro, la cursul BNR afisat la data publicarii Anuntului de participare doar pentru Scrisori de garantie bancara), emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si anume 90 zile. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi constituita: fie prin virament bancar in contul DRDP Brasov deschis la BCR Brasov cu numarul: RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI, (in acest caz cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta), fie prin instrument de garantare care se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire, precum si in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? ? ?Formularul nr. 23 Garantia de Participare?, fie in numerar la caseria DRDP Brasov. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii de tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare ( Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006 ) beneficiaza de reducere de 50% din valoarea garantiei de participare( pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreazain prevederile Legii nr.346/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Conform art. 278¹ dinOUG 34/2006, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma de 7.998, 76 lei. Ofertantul declarat castigator va pune la dispozitia Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata fara TVA.Garantia de buna executie se va prezenta AC in termen de 15 zile de la semnarea contractului si se poate constitui: fie prin Instrument de garantare prezentat in original, fie in cazul in care partile convinprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont, la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in termen de 15 zile de la semnarea prezentului contract. Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.
Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele:
1. Formularul nr. 4 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte:
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).
B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatele/documentele edificatoare in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatele/documentele edificatoare in original/copie legalizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 3: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.Nota 4: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 5: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre.Nota 6: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 7: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 4 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c¹), d).ATENTIE!
a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul 2, din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr. 1 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire).? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt: Director Regional ? Ing.Viorel COSTEA, Director Adjunct Intretinere ?Ing. Adriana NICULA, Director Adjunct Investitii - Ing. Carmen OLARIU, Director Economic - Ec. Mihaela BARBIERU, Sef Deparatament Juridic - Cons.Jur. Maria VERES, Sef Dep. Intretinere - Ing. Francisc VARGA, Sef Serv. Pregatire Documentatii Achizitii - Ing. Mihaela VADUVA, , Sef Serviciu Intretinere Drumuri - Ing. Dumitru POP, Sef Birou Organizare si Derulare Achizitii - Ing. Diana TOROMBOLI? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.-De asemenea ofertantii vor prezenta Formularulnr. 17 ?Informatii generale despre ofertant? completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Capitolul 3, ? Formulare? al Documentatiei de Atribuire; Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.ATENTIE!
a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani trebuie sa fie in valoare de minim 6.000.000 lei.
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 5 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire ?Declaratia privind Cifra de Afaceri?.
In cazul unei asocieri se va prezenta si Anexa Formularului nr. 5 completata in numele operatorului economic si semnata de catre reprezentantul legal al acestuia.
Ofertantul va prezenta Formular nr. 6 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire ?Formular de identificare financiara?Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv. Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2010?1 Euro=4, 2099 Lei; 2011?1 Euro=4, 2379 Lei; 2012-1 Euro=4, 4560 Lei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 ani (Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) cel mult 2 contracte de servicii similare cu cele supuse prezentei proceduri, respectiv servicii de deszapezire pe infrastructura de transport rutier in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare insumata deminim 3.500.000 lei fara TVA.
Cerinta nr. 1-continuare
Pentru indeplinirea criteriului de calificare de la cerinta 1, ofertantul trebuie sa prezinte:
- F8 semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al Beneficiarului.Acest formular se poate prezenta si in alta forma decat cea solicitata cu conditia ca respectivul/e formular/e sa contina toate elementele/informatiile cerute de catre Autoritatea Contractanta in continutul F8 si sa fie semnat/e si stampilat/e de catre Beneficiar.
-certificari/documente emise de beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii similare
Cerinta nr. 2
Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani (Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor). In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr. 7 si anexa Formularului nr. 7 ?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani? din Capitolul 3, Formulare, al Documentatiei de Atribuire.Atentie: Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare.
Cerinta nr. 3
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare (sau are drept de folosinta) utilaje, instalatii, echipamente tehnice necesare pentru derularea contractului, si anume:
- Utilaj multifunctional cu lama, RNSP, plug si turbofreza: 4buc;
-ATB echipat cu lama si RNSP: 15buc;
-ATB echipat cu lama si RNSP si cloruri: 5buc
-Buldoexcavator min.1, 2 mc: 3buc;
-Incarcator frontal min. 2, 5 mc: 7buc;
-Autoremorcher 26t: 2buc;
-Autoutilitara 5-7 loc: 6buc;
-Autoturism 4 x 4:1buc;
-Autogreder min160 CP: 2buc;
-Automacara min 40t: 2buc;
-Statie preparare Ca Cl2:2buc
-Autobasculanta(ATB)cu lama: 7buc.
Caracteristicile tehnice ale autoutilajelor ce vor fi utilizate la activitatea de intretinere curenta pe timp de iarna sunt cele prevazute in Tabelul 2 din "Normativul privind prevenirea si combaterea inzapezirii durmurilor publice- Indicativ AND 525/2011", publicat in Monitorul Oficial nr. 84/2012.
Cerinta 3 - continuare
Ofertantii vor prezenta F10 si Anexa F10 din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.Pentru indeplinirea acestui criteriu, ofertantul trebuie sa prezinte documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze dreptul de proprietate sau de folosinta sau prezentarea unor angajamente privind punerea la dispozitie valabile la data depunerii ofertelor.
Cerinta nr. 4Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) Ofertantul va prezenta: -Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani, ofertantul va prezenta Formularul nr. 11 "Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere" din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.
Se va nominaliza persoana responsabila de indeplinirea contractului.
Nota: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului
Cerinta nr. 5Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze.
ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
Ofertantii vor prezenta F18 si Anexa la F18 completata, semnata si stampilata in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de atribuire, in cazul subcontractarii unei parti din contract.
Cerinta nr. 5-continuare
Subcontractorul/rii va/vor prezenta F1 din Capitolul 3 ?Formulare? al Doc de Atribuire.
Nota 1: Cerintele privind capacitatea tehnica si profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului.
Cerinta nr. 6INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
1. Formularul nr. 19 ?Informatii privind asocierea? din Capitolul 3 "Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2. Formularul nr. 20 ?Acordul de Asociere? din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic
acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 19 si
Formularul nr. 20 mentionandu-se ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr.1
Certificat ISO 9001 sau echivalent.
Ofertantul va prezenta: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus prezentei proceduri, in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.
In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Cerinta nr.2
Certificat ISO 14001 sau echivalent.
Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus prezentei proceduri, in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat privind respectarea standardelor de mediu, asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al respectarii standardelor de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Procedura pentru serviciile in cauza a fost initiata prin licitatie deschisa (anunt de participare 140251/07.11.2012), care a fost anulata intrucat nu a fost depusa oferta de nici un operator economic. Potrivit Normativului privind prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice", indicativ AND 525-2011, aprobat prin Ordinul M.T.I. nr. 1025/2011, intrarea in baze a utilajelor specifice activitatii de deszapezire se realizeaza cel tarziu pana la data de 20 oct. a anului 2012, pentru zonele climaterice reci, respectiv pana la data de 1 nov a anului trecut, pentru celelalte zone. Autoritatea contractanta a ales procedura negocierii cu publicarea prealabila a unui anunt de participare, in temeiul art. 110 alin. (1) lit. a), raportat la art. 113 alin. (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, decizand reducerea perioadelor procedurale, in speta pana la 10 zile pentru depunerea candidaturilor (ofertelor), in contextul aratat.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Mentionam ca toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/preselectati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2013 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2013 11:00
Locul: DRDP Brasov, Bdul Mihail Kogalniceanu nr 13 bl C2 sc I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
AC are dreptul de a exclude un ofertant din procedura doar in situatia in care a fost pronuntat falimentul de catre o instanta judecatoreasca.Modul de departajare a ofertelor cu acelasi pret clasate pe locul I: In cazul in care 2 sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Numar de operatori economici preconizat (conform art. 116 din OUG 34/2006) - minim 3.Mentionam ca toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/preselectati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Constestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR SA - DRDP Brasov - Departamentul Juridic
Adresa postala: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Tel. +40 268547688, Email: [email protected], Fax: +40 268547695, Adresa internet (URL): www.drdpbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.01.2013 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer