Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere ,reparatii si servicii post garantie a autovehiculelor din dotarea SH Tg Jiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 135661/17.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: SUCURSALA HIDROCENTRALE TG JIU;Str Prelungirea Vasile Alecsandri; Nr 1, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte, Tel. +040 0253207288, In atentia: POENARU VIOLETA, Email: [email protected], Fax: +040 0253218670, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intretinere , reparatii si servicii post garantie a autovehiculelor din dotarea SH Tg Jiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: In atelierul specializat al prestatorilor
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile solicitate au drept scop asigurarea parametrilor nominali de functionare a cestora conform caracteristicilor tehnice impuse de producator precum si asigurarea deplasarii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII SERVICII SIMILARE POST-GARANTIE A AUTOVEHICULELOR DIN DOTAREA SH TG JIU ;
Conform cerinte caietede sarcini;
Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): TOTAL : pina la169.937, 50Moneda: RON
din care: - Manoperarevizii periodice29.937, 5- Materialepentrurevizii periodice, remediere defectiuni inclusiv tractare ? 140.000
Impartita pe loturi astfel:
lotul 1: TOTALpina la41.000 din care : - Manoperarevizii periodice10.000- Materialepentrurevizii periodice, remediere defectiuni inclusiv tractare ? 31.000
lotul 2: TOTALpina la25.500 din care : - Manoperarevizii periodice2.500- Materialepentrurevizii periodice, remediere defectiuni inclusiv tractare ? 23.000
lotul 3: TOTALpina la52.000 din care : - Manoperarevizii periodice9.000- Materialepentrurevizii periodice, remediere defectiuni inclusiv tractare ? 43.000
lotul 4: TOTALpina la17.125 din care : - Manoperarevizii periodice3.125- Materialepentrurevizii periodice, remediere defectiuni inclusiv tractare ? 14.000
lotul 5: TOTALpina la21.812, 5 din care : - Manoperarevizii periodice2.812, 5- Materialepentrurevizii periodice, remediere defectiuni inclusiv tractare ? 19.000
lotul 6: TOTALpina la12.500din care : - Manoperarevizii periodice2.500- Materialepentrurevizii periodice, remediere defectiuni inclusiv tractare ? 10.000
Valoarea estimata fara TVA: 169, 937.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare solicitata: Lotul 1 :820 RON;Lotul 2 :510 RON;Lotul 3 :1040 RON;Lotul 4 :342 RON;Lotul 5 :436 RON;Lotul 6 :250 RON;
- Valabilitate 90 zile de la adata limita de depunere a ofertelor;Modul de constituire a garantiei de participare: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute mai sus.- prin ordin de plata in contul S.C. HIDROELECTRICA ? S.A. Sucursala Targu Jiu Str Prelungirea Vasile Alecsandri Nr 1, jud. Gorj deschis la BCR ?Sucursala Tg Jiu sub nr.RO 63 RNCB0149042112110001. Se va prezenta exemplarul verde al ordinului de plata (in original), cu viza bancii.- depunere la casierieAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. 2% din val contractului fara TVA(1% IMM); Constituire: numerar la casieria autoritatii contractante , scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis in in conditiile legii de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratieprivind situatia personala a operatorului economic
-Nivel minim:
- se va completaformularul anexat inSectiunea C;
In situatia in care din documentele solicitate reiese caofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii2.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta de art.69^1 din OUG 34/2006.-Nivel minim
- se va completaformularul anexat inSectiunea C
in situatia prevazuta de art.69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Director SH Tg Jiu- Raicu Pantelie;
-Director Adj. Ec. Si Comercial- Negrea Ion;
-Sef Serviciu Contracte- Patruti Corina;
-Responsabil procedura- Poenaru Violeta;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-Nivel minim:
-se va completa formularul anexat in sectiunea C4.Certificate de atestarefiscala, din caresa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 60 zile inainte de data depunerii ofertei
Trebuiesa rezulte ca obiectul de activitate al societatii includeprestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publice -original/ copie legalizata;
2.Autorizatii eliberate de RAR pentru functionarea in legalitate, cu activitatile autorizate si marcile asupra carora pot interveni ;Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentele in original/copie legalizata , in situatia in care au fost prezentate in forma copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista utilajelor necesare indeplinirii contractului;
-Se va completa formularul din Sectiunea C
2.Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani ;
-Se va completa formularul din Sectiunea C
3..Informatii privind subcontractantii . Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului , cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor, si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract.
-Ofertantii vor prezenta dovada implementarii unui sistem de asigurare a calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalentul acestuia
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1956
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: aprilie 2012
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC HIDROELECTRICA SA -Sucursala Hidrocentrale Tg Jiu
Adresa postala: Strada Prelungirea Vasile Alecsandri Nr 1, Localitatea: Tg Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel. +040 0253207201, Fax: +040 0253218670
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2012 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer