Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERE STRAZI IN LOCALITATILE CRASNASENI,VALEA LUI BOSIE SI LEOSTI,COM.TATARANI,JUD.VASLUI


Anunt de participare numarul 46030/10.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tatareni (Primaria Tatarani)
Adresa postala: tatarani, Localitatea: Tatarani, Cod postal: 735100, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Filip, Tel.484062, Email: [email protected], Fax: 484011
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERE STRAZI IN LOCALITATILE CRASNASENI, VALEA LUI BOSIE SI LEOSTI, COM.TATARANI, JUD.VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: satele Crasnaseni, Valea lui Bosie, Leosti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea strazilor in loc.Crasnaseni, Valea lui Bosie si Leosti com.Tatarani, Jud.Vaslui
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatiile privind scopul contractului si cantitatile de lucrari se gasesc in Sectiunea III- Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 438, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 20.000 lei; Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local conform hotaririi Consiliului Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conf.art. 180-cerinta obligatorie: prezentare formular E1;Declaratie privind neincadrarea la prevederile art.181.-cerinta obligatorie: completare formular E2; Certificat constatator privind achitarea darilor la bugetul de stat si bugetul local valabil la data de 10.03.2008; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului emis cu 60 de zile inainte de deschiderea ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-finaciara. Se vor prezenta informatii cu privire la Formularul E3 din sectiunea III;ofertantul va prezenta bilantul contabil al societatii la data de 31.12.2007 vizat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va demonstra existenta unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani de 1.200.000 ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii cu privire la: * Fisa de informatii privind experienta similara (Formular E4)* Declaratie privind dotarile specifice , echipament tehnic, etc., necesare indeplinirii contractului (Formular E5)* Declaratie privind pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere (Formular E6)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada indeplirii si finalizarii in ultimii 3 ani a unui contract de prestari servicii similare (alimentari cu apa, canalizare, termoficare, aductiune si distributie gaze) cu o valoare totala egala sau mai mare de 3.000.000 lei. Certificare pentru standardul de implem. a sistemului calitatii SR EN ISO 9001-2001; Certificare pentru standardul de implementare a sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001-2005; Certificare pentru standardul de implementare a sistemului de management de securitate si sanatate in munca SR EN ISO 18001-1999
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1632/05.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2008 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2008 12:00
Locul: sediul Primariei Com. Tatarani, jud.Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii care asista la deschiderea ofertelor trebuie sa aiba imputernicire din partea ofertantului, semnata si copie dupa cartea de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Primarie Tatarani
Adresa postala: Com. Tatarani, jud.Vaslui, Localitatea: Tatarani, Cod postal: 737525, Romania, Tel.0235/484110, Email: [email protected], Fax: 0235/484011
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2008 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer