Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea curenta a drumurilor publice pe timp de vara - plombari pe drumurile judetene din judetul Covasna


Anunt de participare numarul 95763/10.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Covasna
Adresa postala: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Szaba agoston, Tel.0267311190, In atentia: Demeter Pal, Email: [email protected], Fax: 0267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea curenta a drumurilor publice pe timp de vara - plombaripe drumurile judetenedin judetul Covasna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pe drumurile judetene din judetul Covasna
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea curenta a drumurilor publice pe timp de vara - plombaripe drumurile judetenedin judetul Covasna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: executie lucrari de infrastructura. Cantitate: conform caierului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 256, 715.2 si 2, 254, 993RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona noi lucrari suplimentare/similare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: Lotul 1 - 4.100 lei, Lotul 2 - 4.600 lei, Lotul 3 - 4.000 lei. Garantia de buna-executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este dinbugetul local al Consiliului Judetean Covasna.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelorlocale valabilla data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelorla bugetul de stat valabil la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii. Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertuluiin copie vizata cu stampila societatii. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, din care sarezulte obiectul principal si domeniile secundare de activitate ale societatii in conformitate cu obiectul contractului. Certificat de atestare valabil emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romaniain copie vizata cu stampila societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara. Bilantul contabil la 31.12.2008, inregistratde organele competente; copia dupa bilant va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina si se va face mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina. Informatii generale ale operatorului economic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele lucrari efectuate in ultimii 5 ani. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari impartite pe loturi (la care se depune oferta). Fisa experienta similara. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Statie de mixturi asfaltice 1 buc. Masina de taiat asfalt si beton cu disc diamantat 1 buc/lot. Freza pentru imbracaminti asfaltice si de beton de 500 mm 1 buc/lot. Masina de aplicatamorsaj - 1 buc/lot. Motocompresor de aer pentru curatirea gropilor - 1 buc/lot. Cilindru compactor 1 buc/lot. Personal: responsabil tehnic cu executia, responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii autorizat de INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII, inginer constructor, maistru, 3 (trei) asfaltatori pe lot, 2 (doi) mecanici utilaje pe lot.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura runda de licitatie electronica pentru fiecare lot in parte.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2010 12:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bl. Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 603356, Romania, Tel.0268413741, Email: [email protected], Fax: 0268413741, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Covasna-Compartiment Juridic-contencios si control acte administrative
Adresa postala: Piata Libertatii, nr.4, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Tel.0267311190, Email: [email protected], Fax: 0267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2010 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer