Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea curenta pe timp de iarna a Autostrazilor A1 Bucuresti-Pitesti, Centura Pitesti si A2 Bucuresti -Cernavoda pentru iarna 2007/2008


Anunt de participare numarul 36016/16.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA COMAN, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea curenta pe timp de iarna aAutostrazilor A1 Bucuresti-Pitesti, Centura Pitesti si A2 Bucuresti -Cernavoda pentru iarna 2007/2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Autostrada A1 Bucuresti-Pitesti, Centura Pitesti si autostrada A2 Bucuresti -Cernavoda
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM CAIETUL DE SARCINI TEHNICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90212000-6 - Servicii de deszapezire (Rev.1)
14211000-3-Nisip (Rev.1)
14400000-5-Sare si clorura de sodiu pur (Rev.1)
60122100-0-Servicii de transport rutier de marfuri cu vehicule specializate (Rev.1)
90213000-3-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de deszapezire si transport material antiderapant pentru Autostrada A1 Bucuresti-Pitesti, Centura Pitesti si autostrada A2 Bucuresti -Cernavoda, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 441, 506RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de 154.415 lei sau in euro 46.378 euro sau OP in cont RO 67RNCB0082008094080001BCRSuc Unirea, garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art181, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, impozitelor , taxelorsi contributiilor de asigurarisociale la bugetul general consolidat la data de 30.09.2007, Certificat de imatriculare (C.U.I.) in copie legalizata, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Certificatele sa fie valabile la data deschiderii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12. 2006. vizat si inregistrat la organele competente, inclusiv toate anexele acestuia
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3ani. Experienta similara : Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 3 ani cel putin un contract de intretinere curenta pe timp de iarna pe drumurile nationale sau autostrazi a carui valoare trebuie sa fie mai mare sau egala cu 15.441.500 lei, reprezentand4.600.000 euro fara TVA. Se vor prezenta informatii privind dotarea cu echipamente specifice pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind efectivul mediu anual a personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, lista personalului care va fi folosit pentru realizarea contractului, Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii - certificat ISO 9001 si certificat de management de mediu ISO 14001/2004, Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare. Informatii detaliate privind aceste reglementeri se pot obtine la Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2007 12:30
Locul: sediul CNADNR, Dinicu Golescu 38, sect 1, etaj 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, imputerniciti ai operatorilor economici, observatori M.E.F., alte persoane autorizate de conducerea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia va fi disponibila in SEAP pe site-ul www.e-licitatie.ro si pe site-ul www.andnet.ro sectiunea Achizitii Publice.Operatorii economici interesati sa participe la procedura vor transmite o scrisoare cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, cu cel putincu 9(noua) zile inainte de data limita de depunere a ofertei. In cazul in care operatorii economici care obtin documentatia de atribuire de pe site nu transmit aceasta solicitare, acestia isi asuma pe propria raspundere riscul de a nu fi informati de autoritatea contractanta de eventualelel clarificari la documentatie.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A.- Directia AchizitiiPublice
Adresa postala: Dinicu Golescu 38, sect 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 01873, Romania, Tel.021/3150126, Email: [email protected], Fax: 021/3150126
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2007 18:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer