Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea curenta pe timp de iarna a autostrazilor A1 Bucuresti-Pitesti, Centura Pitesti si A2 Bucuresti -Cernavoda pentru iarna 2008/2009


Anunt de participare numarul 65575/07.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: STEFAN DONA MARIA, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.312.09.84, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea curenta pe timp de iarna a autostrazilor A1 Bucuresti-Pitesti, Centura Pitesti si A2 Bucuresti -Cernavoda pentru iarna 2008/2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: amplasamentul Autostrazii A1, Centura Pitesti si Autostrada A2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea curenta pe timp de iarna a autostrazilor A1 Bucuresti-Pitesti, Centura Pitesti si A2 Bucuresti -Cernavoda pentru iarna 2008/2009, inclusiv asigurarea cantitatile de nisip, sare si clorura de calciu necesare pentru fiecare baza de deszapezire (Ciorogarla, Ionesti, Cateasca, Fundulea, Lehliu, Drajna si Fetesti) si le va transporta la aceste baze de deszapezire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
14211000-3-Nisip (Rev.2)
14400000-5-Sare si clorura de sodiu pur (Rev.2)
60180000-3-Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
90630000-2-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Necesarul de nisip, clorura de calciu, autovehiculele, utilajele si echipamentele solicitate pe autostrada A1: Bucuresti Pitesti si Centura Pitesti si autostrada A2: Bucuresti - Cernavodaconform caietului de sarcini tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 16, 831, 241RON
II.2.2) Optiuni
Da
C.N.A.D.N.R. S.A. isi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentar servicii similare.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie de participare sau OP -336000lei sau 93474 euro;garantiei de buna executie exprimata procentual estede 10% din pretul contractului fara T.V.A..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor la data de 31.08.2008 sau ulterior;Certificat de inregistrare (CUI;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 anipentru care exista exercitiu financiar incheiat;Bilantul contabil pentru ultimul an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani;dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 3 ani cel putin un contract de intretinere curenta pe timp de iarna pe drumurile nationale sau autostrazi a carui valoare trebuie sa fie mai mare sau egala cu 5.000.000 lei, reprezentand1.390.975 euro fara TVA;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001;dotarea cu echipamentele specifice pentru indeplinirea contractulu;certificat de management de mediuISO 14001/2004;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va fi etapa finala a licitatiei deschise, ofertantii cu oferte admisibile, vor prezinta preturi noi.repetarea pretului se va realiza o singura data, intr-o runda de 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S156-210904 din 13.08.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2008 12:00
Locul: Sediul CNADNR, Bucuresti, sector 1, bd. Dinicu Golescu nr. 38, et. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, imputerniciti ai operatorilor economici, observatori M.E.F., alte persoane autorizate de conducerea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Durata contractului4 luni perioada de desfasurare a prestatiilor, conform Normativ privind prevenirea si combaterea inzapezirii pe drumurile publice indicative AND nr. 525 2005, aprobata prin Ordinul M.T.A.T. nr. 1945/14.011.2005 si Ordinul M.A.I. nr. 1265/17.04.2006 este: 15.11.2008 5.03.2009, cu posibilitatea de prelungire;Pentru a putea sa participe la licitatia electronica, precum si la orice alt tip de procedura organizata prin mijloace electronice, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP.In caz contrar, conform prevederilor art.. 44 alin. 2 din HG 1660/2006, OFERTA DEPUSA in cadrul acestorproceduri NU VA PUTEA FILUATA IN CONSIDERARE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea actului autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala deAutostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A.- Directia Achizitii Publice
Adresa postala: sector 1, bd. Dinicu Golescu nr. 38, et. 11, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021/312.09.84
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2008 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer