Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Mures, in perioada 2010 ? 2011


Anunt de participare numarul 106464/20.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Patran, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  ing.Fabian Ana, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  cjmures.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Judetul Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  ing.Fabian Ana, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  cjmures.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Judetul Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  ing.Fabian Ana, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  cjmures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Mures, in perioada 2010 ? 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: drumurile judetene din judetul Mures, grupate pe zonele Sincrai, Reghin, Sighisoara, Ganesti, Saulia, Gornesti, Miercurea Nirajului
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 5 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 261, 071 si 3, 142, 584RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In perioada de derulare al acordului cadru se estimeaza ca vor fiincheiate 4 contracte subsecvente avand valoarea maxima preconizata conform tabelului nr.2 din caietul de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul serviciilor prestate: intretinereape timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Mures impartitepe urmatoarele loturi respectiv zone: 1. Lotul nr. 1 ? zona Sincrai - cuprinde 100, 524 km;2. Lotul nr. 2 ? zona Reghin - cuprinde 102, 844 km;3. Lotul nr. 3 ? zona Sighisoara - cuprinde 68, 300 km;4. Lotul nr. 4 ? zona Ganesti - cuprinde 110, 320 km;5. Lotul nr. 5 ? zona Saulia - cuprinde 112, 530 km;6. Lotul nr. 6 ? zona Gornesti - cuprinde 98, 730 km;7. Lotul nr. 7? zona Miercurea Nirajului - cuprinde 107, 733 km.
- informatii privind scopul contractului si cantitatile de servicii, se regasesc in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinerea drumurilor judetene din judetul Mures impartite pe loturile: 1. Lotul nr. 1 ? zona Sincrai - cuprinde 100, 524 km;2. Lotul nr. 2 ? zona Reghin - cuprinde 102, 844 km;3. Lotul nr. 3 ? zona Sighisoara - cuprinde 68, 300 km;4. Lotul nr. 4 ? zona Ganesti - cuprinde 110, 320 km;5. Lotul nr. 5 ? zona Saulia - cuprinde 112, 530 km;6. Lotul nr. 6 ? zona Gornesti - cuprinde 98, 730 km;7. Lotul nr. 7? zona Miercurea Nirajului - cuprinde 107, 733 km.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 261, 071 si 3, 142, 584RON
II.2.2) Optiuni
Da
Consiliul Judetean Mures isi rezerva dreptul de a achizitiona servicii similare/suplimentare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- gar. de participare: lot1:9.200lei;lot2:10.000lei;lot3:4.700lei;lot4:8.500lei;lot5:11.800lei;lot6:10.600lei;lot7:7.700 lei.- garantia de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul propriu al CJMures
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- subcontractare sau asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si de stat, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de inregistrare si constatator emise de O.R.C, Autorizatie de functionare, Atestarea din punct de vedere profesional in lucrari de drumuri si poduri.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale,
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii3 ani (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de organele competente,
-balanta contabila- declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii3 ani (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de organele competente, din care sa rezulte activitate profitabila pentru fiecare an in parte;
-pentru anul 2010 se va prezenta balanta contabila pentru luna iunie 2010 nevizata, dar semnata si stampilata de conducatorul ofertantului. Ofertantul trebuie sa inregistreze profit si in luna iunie2010.- declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)- ofertantultrebuiesaaibaocifradeafaceri medie anuala pe 2007, 2008, 2009 de minimum: - lotul nr.1 ? zona Sincrai :332.226 lei;
- lotul nr.2- zona Reghin :362.824 lei;
- lotul nr.3- zona Sighisoara: 169.660 lei;
- lotul nr.4 - zona Ganesti: 305.928 lei;
- lotul nr.5 - zona Saulia: 425.652 lei;
- lotul nr.6 - zona Gornesti: 382.376 lei;
- lotul nr.7 - zona Miercurea Nirajului: 279.400 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia privind lista principalelor activitati similare executate in ultimii 3 ani;
- experienta similara-- declaratiapepropriaraspundereprivindasigurarea(in dotare proprie, prin contractesau
conventii de inchiriere) a acelor utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, laboratoare pentru mixturi asfaltice, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii;
-detinerea unui atelier de intretinere si reparatii propriu autorizatR.N.T.R.-9sau a existentei unui contract de SERVICE cu agenti economici autorizati conform R.N.T.R.-9pentru auto-utilajele sale
- declaratia pe propria raspundere, ca ofertantul are in dotare auto, utilaje si echipamente compatibile cu activitatea pe care se cere sa o presteze, in conformitate cu ?Instructia privind protectia drumurilor publice pe timp de iarna, combaterea lunecusului si inzapezirii? ? indicativ AND nr. 525-2005, aprobata prin ordinul ministrului Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului nr. 1945/14.11.2005 si Ordinul Ministrului M.A.I. nr.1265/17.04.2006);
- declaratiaprivindefectivulmediuanual al personalului angajat cu contract individual, pe perioada nedeterminata si al cadrelorde conducerein ultimii 3 ani;
- declaratia privind conducerea propusapentruprestareaserviciilor sipersonalul deinformari
operative de la bazele de deszapezire;
- declaratia privind numarul de personal, defalcat pe numar de mecanici, soferi si muncitori,
care participa la prestarea serviciilor;
-copie dupa certificatul sistemului de managementul calitatii ISO 9001- nu se accepta ofertanti in curs de acreditare;
- copie dupa certificatul sistemului de management de mediu ISO14001 - nu se accepta ofertanti in curs de acreditare.
- copiedupacertificatulsistemuluidemanagement al sanatatii si securitatii ocupationale
OHSAS 18001 - nu se accepta ofertanti in curs de acreditare;;
- declaratiapepropriaraspundereprivindrespectarea legislatiei de securitate si sanatate in
munca in vigoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara va fi dovedit cumaxim 3 (trei)contracte de activitati de deszapezire, incheiatesirealizateinultimii3 ani, avand caobiectexecutarea unoractivitati similare cu cel al contractului in cauza, respectiv realizarea activitatii de deszapezirepe drumuri nationale sau judetene, iarvaloarea totala a celor trei contracteva fi egala sau mai mare decat: - lotul nr.1 ? zona Sincrai :166.113 lei, fara TVA;
- lotul nr.2- zona Reghin :181.412 lei, fara TVA;
- lotul nr.3- zona Sighisoara: 84.830 lei, fara TVA;
- lotul nr.4 - zona Ganesti: 152.964 lei, fara TVA;
- lotul nr.5 - zona Saulia: 212.826 lei, fara TVA;
- lotul nr.6 - zona Gornesti: 191.188 lei, fara TVA;
- lotul nr.7 - zona Miercurea Nirajului: 139.700 lei, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12643
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentatia de atribuire se obtine si de pe site-ul: www.cjmures.ro>Anunturi>.
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 11:00
Locul: La sediul CJMures, Targu Mures, str. Primariei nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala:  str.Bolyai Farkas nr.30, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540067, Romania, Tel. 0265-260323, Email:  [email protected], Fax:  0265-267856, Adresa internet (URL):  just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  cjm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2010 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer