Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea multianuala iarna ? vara, cu intretinere pe timp de iarna bazata pe criterii de performanta legata de conditiile meteorologice in perioada 2010-2014 pentru DRDP Craiova- SDN Craiova


Anunt de participare numarul 107492/08.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala:  str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Punct(e) de contact:  Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia:  Delia Nedelcu, Email:  [email protected], Fax:  0251.482.231, Adresa internet (URL):  www.drdpcv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala:  str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Punct(e) de contact:  Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia:  Delia Nedelcu, Email:  [email protected], Fax:  0251.482.231, Adresa internet (URL):  www.drdpcv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala:  str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Punct(e) de contact:  Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia:  Delia Nedelcu, Email:  [email protected], Fax:  0251.482.231, Adresa internet (URL):  www.drdpcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea multianuala iarna ? vara, cu intretinere pe timp de iarna bazata pe criterii de performanta legata de conditiile meteorologice in perioada 2010-2014 pentru DRDP Craiova- SDN Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile nationale din administrarea SDN Craiova- D.R.D.P. Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: 174, 222, 350RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim 5 contracte subsecvente, cate 1(unu) in fiecare an calendaristic (2010-2014), Val est fara TVA 2010=11.536.476, 10lei; 2011=49.189.437, 70lei; 2012=52.250.755, 16lei; 2013=46.501.746, 06 lei; 2014=14.743.935, 12 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea multianuala iarna ? vara, cu intretinere pe timp de iarna bazata pe criterii de performanta legata de conditiile meteorologice in perioada 2010-2014 pentru DRDP Craiova- SDN Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233139-3 - Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.2)
34922100-7-Marcaje rutiere (Rev.2)
79713000-5-Servicii de paza (Rev.2)
90611000-3-Servicii de curatenie stradala (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini -Liste de cantitati. Cantitatile prevazute in listele de cantitati sunt cantitati maximale si reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru, si nu cantitatile exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici, egale, sau mai mari raportat la cele estimate, in functie de necesitatile efective ale achizitorului (beneficiarului).
Valoarea estimata fara TVA: 174, 222, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 3.000.000 lei sau 703.631 euro (1 euro= 4, 2636 lei)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la bugetul de stat pentru intretinere si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind eligib conf art.180 din cadrul OUG 34/2006;Decl privind neincadrarea in prev art.181 din cadrul OUG 34/2006;Pers jur romane: Certificat de atestare fiscala, eliberat de MFP, care sa ateste ca soc nu are datorii la bug consolidat al statului, in termen de valab la data deschiderii ofertelor-in orig sau copie legalizata si Certificat de atestare fiscala privind imp si taxele locale, care sa ateste ca soc nu are datorii la bug local, in termen de valab la data deschiderii ofertelor-in orig sau copie legalizata;Pers jur straine trebuie sa prezinte doc edificatoare pt dovedirea eligibilitatii in conf cu cerintele solicitate de aut contractanta;Pers jur/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Reg Comertului(in original sau copie legalizata)-emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si Certificatul de Inregistrare-in copie;Pers jur /fizice straine: Doc care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf cu prev legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2010, precum si un certificat de rezidenta fiscala valabil pentru anul 2010.Ofertantii straini vor prezenta o decl pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asumaresponsabilitatea pt una din cele 2 optiuni descrise la pct. IV.3 din fisa de date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale anexata, cu declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009);
2.Bilanturile contabile pe anii 2009, 2008, 2007 vizate si inregistrate de Organele competente, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau cenzori, dupa caz. Bilanturile se vor prezentate in copie, semnate si stampilate de catre ofertanti, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea ?conform cu originalul".
3.Bilantul contabil la data de 30.06.2010 vizat si inregistrat de Organele competente, insotit de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau cenzori, dupa caz. Bilantul se va prezentate in copie, semnat si stampilat de catre ofertanti, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea ?conform cu originalul".
4.Scrisoare de bonitate din partea a acel putin unei banci cu care lucreaza ofertantul, emisa cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, prezentata in original , prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara sau Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;
5.Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de minim 120 zile (scadenta platii fiind de 90 zile lucratoare de la data inregistrarii facturii la secretariatul CNADNR SA-DRDP Craiova);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe anii 2009, 2008, 2007 solicitata este: 99.000.000 lei, reprezentand 23.219.814euro, la cursul specificat la punctul V.5 din fisa de date.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista privind principalele prestari de servicii similare efectuate in ultimii 4 ani (2010, 2009, 2008, 2007)- se va completa formularul C2.2.Lista privind principalele lucrari similare efectuate in ultimii 6 ani (2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005)-se va completa formularul C3.3.Lista contractelor de prestari servicii similare aflate in derulare la data deschiderii ofertelor, daca exista, precizand urmatoarele informatii: nume beneficiar, obiectul contractului, durata contractului, procentul de realizare a serviciului la data licitatiei.
4.Lista contractelor de executie lucrari similare aflate in derulare la data deschiderii ofertelor, daca exista, precizand urmatoarele informatii: nume beneficiar, obiectul contractului, durata contractului, procentul de realizare a lucrarii la data licitatiei.
5.Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate absolut necesare pentru indeplinirea acordului cadru - se va completa formularul E;
6.copie ISO SR EN ISO 9001 :2001 (ISO 9001 :2000)sau echivalent, in termen de valabilitate mentionat de emitent.
7.copie ISO SR EN ISO 14001 :2005 (ISO 14001 :2004)sau echivalent, in termen de valabilitate mentionat de emitent.
8.copie ISO OHSAS 18001sau echivalent in termen de valabilitate mentionat de emitent.
9.Acordul de asociere, daca este cazul.
10.Declararea subcontractantilor, conf formular D, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 4 ani :2010, 2009, 2008, 2007 (pentru prestari servicii) si respectiv a executat in ultimii 6 ani: 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005 (pentru executie lucrari), cel putin cate un contract de : -Lucrari de intretinere curenta pe timp de vara a drumurilor publice;
-Servicii de deszapezire prestate pe drumurile publice, -Lucrari de covoare asfaltice/ ranforsari/ reabilitari/ slam bituminos/ tratamentebituminoase exectuate pe reteaua de drumuri publice;
-Lucrari de intretinere curenta / periodica/RK/reabilitare/constructie poduri/pasaje/viaducte a caror valoare insumata, sa fie egala sau mai mare decat 49.000.000 lei fara TVA, reprezentand 11.492.635euro, la cursul specificat la punctul V.5 din fisa de date.Valoarea minima solicitata (49.000.000 lei fara TVA)se determinaprin insumarea a maxim 4 contracte similare cu cele descrise la acest alineat. In acest sens se vor prezenta: -formularul ?Experienta similara? din Sectiunea Formulare;
-copia contractului/contractelor (inclusiv a actelor aditionale, daca exista) prezentat ca experienta similara, semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea «conform cu originalul»;
-copie a procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, aferent contractului de executie lucrari, prezentat ca experienta similara, semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea «conform cu originalul» (doar in cazul contractelor de executie lucrari);
-recomandare din partea beneficiarului (aferenta contractului prezentat la experienta similara) din care sa rezulte modul de derulare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S163-250667 din 24.08.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Propunerea tehnica trebuie prezentata si in limba engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2010 10:30
Locul: Sediul DRDP Craiova, str. Calea Severinului, nr. 17, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP(daca procedura este verificata cf OUG 30/2006)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1).Valoarea estimata a activitatii de intretinere pe timp de iarna bazata pe criterii de performanta legata de conditiile meteorologice este de: 43.107.436 lei fara TVA, valoare calculata pentru perioada 01.10.2010-31.03.2014.2).Durata acordului cadru este de la data semnarii lui si pana la data de 31.03.2014.3).Se va prezenta acordul cadru, conventia SSM cadru si contractul subsecvent cadru semnat si stampilat in alb de catre ofertant. Eventualele obiectii la prevederile contractului se vor include in oferta depusa, urmand a fi analizate de comisia de evaluare, ce va stabili daca respectivele obiectie se incadreaza sau nu in prevederile art. 36 alin.2 lit.b) din cadrul HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.4).Documentatia de atribuire (sub forma a 10 fisiere) se afla atasata la prezentul anunt de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari". Operatorii economici interesati sa participe la prezenta procedura de atribuire, vor transmite o scrisoare de intentie cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, in vederea transmiterii eventualelor clarificari. In cazul in care operatorii economici nu transmit aceasta scrisoare, acestia isi asuma pe proprie raspundere riscul de a nu fi informati de autoritatea contractanta de eventualele clarificari la documentatie.5). Se va prezenta specimenului de semnatura legalizat notarial al reprezentantului legal (persoana legal autorizata sa reprezinte ofertantul), precum si Declaratiaprivindcalitateade participant la procedura, cf formular 12C.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  str. Splaiul Independentei, nr.5, sect.4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213191688, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41021/310.46.41021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala:  str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200768, Romania, Tel. 0251.408.768, Email:  [email protected], Fax:  0251/482231, Adresa internet (URL):  www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer