Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lampi electrice speciale pentru semnalizare


Anunt de participare (utilitati) numarul 102590/23.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021/3192433, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lampi electrice speciale pentru semnalizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform graficului de livrare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOTUL 1 - Lampi electrice speciale de semnalizare cu un filament-soclu SEOEI.
LOTUL 2 - Lampi electrice speciale de semnalizare cu un filament-soclu BA2OD
LOTUL 3 - Lampi electrice speciale de semnalizare cu doua filamente-soclu BA2OD
LOTUL 4 - Lampi electrice speciale de semnalizare cu halogen
LOTUL 5 - Lampi electrice speciale de semnalizare cu diode electroluminiscente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31500000-1 - Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.2)
31712341-2-Diode electroluminescente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1- 4100 bucati
Lotul 2- 24200 bucati
Lotul 3- 980 bucati
Lotul 4- 410 bucati
Lotul 5- 34865 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 749, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: Lotul 1- 260 lei, garantia de participare 5% din valoarea contractului fara TVA.lotul 2- 2500 leilotul 3- 390 leilotul 4- 170 leilotul 5- 4000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat.PLata se va cafe in maxim 30 zile de la primirea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (Formular A ? in original) ;
-Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34 / 2006 (Formular B ? in original);
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular B6 ? in original);
-Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului, in copie;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale (Formular G ? in original);
-Bilanturi contabile 2007, 2008, 2009, in copie;
-ofertantul va demonstra cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de sustinere a contractului in valoarea de: lot 1- 26000lei, lot2- 250000 lei, lot3- 39000lei, lot4- 17000 lei si lotul 5- 400000 lei.
-Angajament, in original (daca este cazul), in original;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista furnizari de produse in ultimii 3 ani, in original (Formular E ? in original);
-Contractul/contracte ca experienta similara( in copie ) si recomandarile ( in original );
-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a finalizat un contract de furnizare de produse licitate sau mai multe contracte, din care sa rezulte ca a livrat o cantitate insumata care sa fie egala sau mai mare decat valoarea indicata in tabelul de mai jos, pentru fiecare lot in parte:
Lampi electrice speciale de semnalizare cu un filament ?socluSEOE1 1.230 buc
Lampi electrice speciale de semnalizare cu un filament ?soclu BA20d 7.300 buc
Lampi electrice speciale desemnalizare cu doua filamente ?soclu BA20d 290 buc
Lampi electrice speciale desemnalizare cu halogen 120 buc
Lampi electrice speciale de semnlizare cu diode electroluminiscente 10.000 buc
Pentru contractul/contracte depus ca si experienta similara se vor prezenta recomandare/recomandari din partea beneficiarilor contractelor respective sau documentele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale din partea beneficiarilor pentru contractele respective
-Autorizatia de furnizor feroviar eliberata de AFER si Omologarea AFER sau Agrementul Tehnic AFER, (sau ehivalentele), in copie;
-Autorizarea de comercializare de la producator (unde e cazul) in original sau copie legalizata;
-Certificat ISO 9001:200/2008
-Asocierea (daca este cazul), in original;
-Angajament (daca este cazul), in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
nr.de runde 2. Durata intervalului intre runde -1 zi.daca la prima runda nu se introduc preturi noi licitatia se va finaliza.In SEAP se introduc valori in lei/lot fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/1202/17.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2010 11:00
Locul: Bulevardul Dinicu Golescu nr.38 Bucuresti, Sector 1, acces poarta A etaj 7, cam.50
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor in baza imputernicirii in original +copia BI/CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantii pot depune oferte pentru unul, mai multe loturi sau pentru toate loturile
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195180, Fax:  021/3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF, ,CFR"SA- Directia Asistenta Juridica
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu nr.38 sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/3151117, Fax:  021/3151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2010 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer