Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Licenta software achizitie date


Anunt de participare numarul 132563/06.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTI
Adresa postala: B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100680, Romania, Punct(e) de contact: LUMINITA IULIANA NICULA, Tel. +40 244575659/ +40 244573171, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 244575847/ +40 244575312, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Licenta software achizitie date
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTI, B-DUL BUCURESTI NR. 39, Cod 100680, jud Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1 licenta software achizitie date
- Parametrizeaza sistemul de achizitie date prin recunoasterea automata a tipului de traductor.
- Permite exportarea datelor in formate comune tip: Excel, ASCII, DIAdem, nSoft.
- Permite crearea de canale virtuale pentru realizarea in timp real a calculelor matematice.
- Stabileste valorile limita si functia de monitorizare.
- Permite analiza vizuala a datelor prin sincronizare si suprapunere in timp.
- Include module cu urmatoarele functii:
calcul matematic , analiza in frecventa (analiza spectrala);calcule pentru rozete tensometrice;generare de serii de date;
definire grafica a modurilor de masuratori individuale;(a se citi caietul de sarcini).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48461000-7 - Pachete software analitice sau stiintifice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Licenta software achizitie date ? 1 bucata conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 16, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare suma de 300 lei.Garantie de buna executie 2%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri comunitare - Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea formularului nr.3, neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificate de atestare fiscala in original sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca operatorul
11
economic nu are datorii la bugetul de stat consolidat si respectiv, la bugetul local la data scadenta a lunii precedente depunerii candidaturii/ofertei ?certificat de taxe si impozite locale ( data la care expira termenul scadent al datoriei este data de 25 a fiecarei luni).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Inregistrarea-Certificat constatator emis de ONRC, in original sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
- Autorizatie de functionere/altele echivalente
- Prezentarea echivalentului documentelor solicitate pentru ofertantii romani in cadrul acestui criteriu de calificare, cu respectarea dreptului intern al statului in cauza. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea lor autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, completarea formularului nr.8
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani fiscali incheiati
Extras din bilant
In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se va avea in vedere cifra medie de afaceri cumulata a tuturor asociatilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Demonstrarea situatiei economico- financiare, cf. art 185 din OUG 34/2006- pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE pentru anul 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (care se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor) , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar.
- prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse de complexitatea produselor solicitate si recomandare/recomandari privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate.
?formular 9 si formular 19
informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Candidatul/ofertantul trebuie sa detina certificat sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens:
-Certificarea Sistemului de Management al Calitatii conform
SR EN ISO 9001/2008 sau similar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari, Informatii privind personalulStandarde de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Vor fi invitati la negociere toti candidatii calificati, conform art.117(2), lit.b) din ordonanda 34/2006 actualizata.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Upg 34-2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2012 10:00
Locul: Universitatea Petrol-Gaze din Ploiesti, bdul Bucuresti, nr. 39
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii candidatilor selectati, in baza imputernicirii, comisia de negociere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul POS CCE Id 860/Cod SMIS 14682-Centru regional de determinare a performantelor si monitorizare a starii tehnice a materialului tubular utilizat in industria petroliera
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei : cel mult 5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii contractante pe care il considera nelegal(conf. O.U.G.34/2006, art. 2562)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii Petrol - Gaze Ploiesti
Adresa postala: B-dul Bucuresti, nr.39, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100680, Romania, Tel. +40 244-597404, Email: [email protected], Fax: +40 244-575847
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2012 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer