Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lot nr. 1 - ,, Sistem de avertizare alarmare in caz de accidente la barajele aferente SH Bistrita Piatra Neamt judetul Vrancea", Lot nr. 2 - ,, Sistem de avertizare alarmare in caz de accidente la barajele aferente SH Bistrita Piatra Neamt


Anunt de participare (utilitati) numarul 73278/11.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala Hidrocentrale Bistrita Piatra Neamt, str. Lt. Draghiescu nr. 13, jud. Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel.0233207141, In atentia: Ing. TitianaIonita, Email: [email protected], Fax: 0233207130, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lot nr. 1 - , , Sistem de avertizare alarmare in caz de accidente la barajele aferente SH Bistrita Piatra Neamt judetul Vrancea", Lot nr. 2 - , , Sistem de avertizare alarmare in caz de accidente la barajele aferente SH Bistrita Piatra Neamt judetul Galati", Lot nr. 3 - , , Sistem de avertizare alarmare in caz de accidente la barajele aferente SH Bistrita Piatra Neamt judetul Braila"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: in locatiile mentionate in Proiectele tehnice, din judetele Vrancea, Galati, Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractele vor avea ca obiect servicii de proiectare a detaliilor de executie, furnizarea, montarea, testarea si punerea in functiune a tuturor echipamentelor /instalatiilor livrate in vederea implementarii sistemului de avertizare alarmare a localitatilor din jud. Vrancea, Galati, Braila in caz de accidente la constructiile hidrotehnice precum si pentru predarea acestuia la cheie. Contractantul este obligat sa realizeze toate cerintele prevazute in proiectele tehnice astfel incat la receptia finala sistemul de avertizare - alarmare sa fie 100% functional.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35121700-5 - Sisteme de alarma (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea sistemului de avertizare alarmare aval de barajele de pe raurile Bistrita si Siret in judetele Vrancea, Galati si Braila. Ofertele se depun pentru intreaga furnitura specificata in sectiunea B a documentatiei de atribuire, respectiv in proiectele tehnice aferente fiecarui lot.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 601, 741.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: Lot 1-50000 lei, Lot 2-30000 lei, Lot 3-20000 lei, se vor depune separat pentru fiecare lot. Garantii de buna executie-5% din valoarea fiecarui contract, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati cu contract autentificat la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat ( bugetul general consolidat), inclusiv cele locale, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilantul contabil pe ultimul an (2008)- Operatorul economic are obligativitatea prezentarii bilantului contabil pentru ultimul exercitiu financiar - legalizat, vizat si inregistrat la organele competente, insotit de raportul de audit financiar-contabil, Informatii privind situatia financiara: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006) - Cerinta minima de calificare - realizarea unei cifre medii de afaceri, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 19000000.00 lei fara TVA, pentru fiecare lot in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind pricip. livrari similare de produse in ultimii 3 ani (2008a2006), prez. a 3 recomandari-in original-emise de clientii beneficiari si prez. in lista princip. livrari a unui contract similar, a carui val. sa fi fost de min. 3600000 lei fara TVA ( pt. Lot. 1), min. 2500000 lei, fara TVA (pt. Lot.2), min.2500000 lei, fara TVA(pt. Lot.3)sau a 3 contracte similare a caror val.insumata sa fi fost de min. 6000000lei fara TVA(pt.Lot1), min.4500000lei, fara TVA(pt.Lot.2), min. 4300000lei(pt.Lot.3), autorizare din partea producatorilor pentru livrarea prod. si pentru asigurarea mentenantei, Inf. privind pers. tehnic de specialitate, Decl. privind utilajele, echipam. tehnice, Inf. privind subcontractantii, avizul din partea producatorului sistemului existent la care se interconecteaza sistemul proiectat, prin care se garanteaza compatibilitatea sirenelor ce vor fi livrate cu centrala de alarmare existenta, Standarde de asig. a calitatii 9001/2000 sau echivalent, Standarde de prot. a mediului, cf Standardelor EMAS/standardelor de gestiune ecologica, Standarde de prot. muncii-OHSAS18001:1999 sau echivalent.
Ofertantii vor face dovada compatibilitatii echipam. ofertat (goarne/difuzoare, echipam. sirena si soft aferent) cu cel deja existent in locatiile achizitorului.
Dovada va consta in conectarea sistemului ofertat (minim 2 goarne/difuzoare, echip sirena si soft aferent) la sistemul deja existent al achizitorului si testarea acestuia in vederea verif. compatibilitatii.Testarea va consta in parcurgerea tuturor tipurilor de alarmare atat prin actionare locala cat si prin actionare de la distanta a echipam. supus probei de verificare.
Probele de verif. a compatib. se vor desfas. dupa deschiderea ofertelor si analiza docum. solicitate la Cap.V si cap.VI.5 din doc. de atrib., intr-un interval de timp ce va fi comunicat ofertantilor in scris.Ofertantii care nu vor prezenta un echipam. compatibil cu sist. de alarmare-avertizare existent, va fi declarat respins din procedura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei pentru fiecare lot in parte
85%
Descriere:
2.
Perioada de garantie tehnica acordata in plus tuturor produselor furnizate, fata de duratele impuse prin proiectul tehnic, pentru fiecare lot in parte
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, la o data si ora ce vor fi comunicate in invitatia de participare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
NT3015
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria S.H. Bistrita sau OP.Op.econ. care au docum. aferenta anunt de part.70056/2008, vor plati suma de 200lei-Sect.A, C, D, E
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2009 12:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale Bistrita Piatra Neamt, str. Lt. Draghiescu nr. 13, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor prezenta imputernicirea din partea societatii si actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.4641, Email: [email protected], Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau - Sectia Comerciala si Contentios Administrativ
Adresa postala: str. Cuza Voda nr. 1 , jud. Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234- 513296, Fax: 0234-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Hidrocentrale Bistrita - Biroul Achizitii - Consilier juridic
Adresa postala: str. Lt. Draghiescu nr. 13, jud. Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233207173, Email: [email protected], Fax: 0233207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2009 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer