Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lot nr. 1 - ,, Sistem de avertizare alarmare in caz de accidente la barajele aferente SH Bistrita Piatra Neamt judetul Vrancea", Lot nr. 2 - ,, Sistem de avertizare alarmare in caz de accidente la barajele aferente SH Bistrita Piatra Neamt


Anunt de participare (utilitati) numarul 70056/18.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala Hidrocentrale Bistrita Piatra Neamt, str. Lt. Draghiescu nr. 13, jud. Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel.0233207141, In atentia: Ing. Titiana Ionita, Email: [email protected], Fax: 0233207130, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lot nr. 1 - , , Sistem de avertizare alarmare in caz de accidente la barajele aferente SH Bistrita Piatra Neamt judetul Vrancea", Lot nr. 2 - , , Sistem de avertizare alarmare in caz de accidente la barajele aferente SH Bistrita Piatra Neamt judetul Galati", Lot nr. 3 - , , Sistem de avertizare alarmare in caz de accidente la barajele aferente SH Bistrita Piatra Neamt judetul Braila"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: in locatiile mentionate in Proiectele tehnice, din judetele Vrancea, Galati, Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractele vor avea ca obiect servicii de proiectare a detaliilor de executie, furnizarea, montarea, testarea sipunerea in functiune a tuturor echipamentelor /instalatiilor livrate in vederea implementarii sistemului de avertizare alarmare a localitatilor din jud. Vrancea, Galati, Braila in caz de accidente la constructiile hidrotehniceprecumsi pentru predarea acestuiala cheie. Contractantul este obligat sa realizeze toate cerintele prevazute in proiectele tehnice astfel incat la receptia finala sistemul de avertizare - alarmare sa fie 100% functional.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35121700-5 - Sisteme de alarma (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea sistemului de avertizare alarmare aval de barajele de pe raurile Bistrita si Siret in judetele Vrancea, Galati si Braila. Ofertele se depun pentru intreaga furnitura specificata in sectiunea B a documentatiei de atribuire, respectiv in proiectele tehnice aferente fiecarui lot.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 601, 741.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: Lot 1-50000 lei, Lot 2-30000 lei, Lot 3-20000 lei, se vor depune separat pentru fiecare lot. Garantii de buna executie-5% din valoarea fiecarui contract, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati cu contract autentificat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat ( bugetul general consolidat), inclusiv cele locale, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilantul contabil pe ultimul an (2007)- Operatorul economic are obligativitatea prezentarii bilantului contabil pentru ultimul exercitiu financiar - legalizat, vizat si inregistrat la organele competente, insotit de raportul de audit financiar-contabil, Informatii privind situatia financiara: Cifra mediede afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2006, 2005) - Cerinta minima de calificare - realizarea unei cifre medii de afaceri, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de19000000.00lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind pricipalele livrari similare de produse in ultimii 3 ani (2007a2005), prezentarea a 3 recomandari/certificari/confirmariin original- emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prezentarea in lista privind experienta similara a unui contract similar, a carui valoaresa fi fost de minim 4500000.00 lei fara TVAsau a 3 contracte similare distinctea caror valoare insumata totala sa fi fost de minim 10500000.00 lei fara TVA, autorizare din partea producatorilor pentru livrarea produselor si pentru asigurarea mentenantei traduse in limba romana, Informatii privind personalul tehnic de specialitate, Declaratie privindutilajele, echipamentele tehnice, Informatii privind subcontractantii, avizul din partea producatorului sistemului existent la care se interconecteaza sistemul proiectat, prin care se garanteaza compatibilitatea sirenelor ce vor fi livrate cu centrala de alarmare existenta atat din punct de vedere hardware cat si software, Standarde de asigurare a calitatii (SR EN ISO 9001/2000 sauechivalent), Standarde de protectie a mediului, conform StandardelorEMAS / standardelorde gestiune ecologica, Standarde de protectia muncii-SR EN OHSAS18001:1999 sauechivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei ( lot 1 + lot 2 + lot 3 )
85%
Descriere:
2.
Perioada de garantie tehnica acordata in plus tuturor produselor furnizate, fata de duratele impuse prin proiectul tehnic
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, la o data si ora ce vor fi comunicate in invitatia de participare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
18367
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.02.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Taxa pentru obtinerea documentatiei de atribuire de 300 lei se plateste la casieria S.H. Bistrita Piatra Neamt
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.02.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2009 12:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale Bistrita Piatra Neamt, str. Lt. Draghiescu nr. 13, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor prezenta imputernicirea din partea societatii si actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 , Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.4641, Email: [email protected], Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau - Sectia Comerciala si Contentios Administrativ
Adresa postala: str. Cuza Voda nr. 1, jud. Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234- 513296, Fax: 0234-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Hidrocentrale Bistrita - Biroul Achizitii - Consilier juridic
Adresa postala: str. Lt. Draghiescu nr. 13, jud. Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233207173, Email: [email protected], Fax: 0233207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2008 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer