Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lot. nr. 1 - Manechin pentru exercitii de prim - ajutor, Lot. nr. 2 - Alcooltest digital cu imprimanta termica


Anunt de participare (utilitati) numarul 57230/30.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita Piatra Neamt, str. Lt. Draghiescu nr. 13, jud. Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0233207141, In atentia: Ing. Titiana Ionita, Email: [email protected], Fax: 0233207130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lot. nr. 1 - Manechin pentru exercitii de prim - ajutor, Lot. nr. 2 - Alcooltest digital cu imprimanta termica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediu SH Bistrita Piatra Neamt, str. Lt. Draghiescu nr. 13, jud. Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Manechin pentru exercitii de prim - ajutor, Alcooltest digital cu imprimanta termica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36711000-8 - Truse de testare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Manechin pentru exercitii de prim-ajutor - 2 buc.
Alcooltest digital cu imprimanta termica - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 16, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - Lot. 1 - 150 leigarantie de participare - Lot. 2 - 150 leigarantie de participare - Lot. 1 si Lot. 2 - 300 leigarantie de buna executie - 5% in valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati cu contract de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare din partea producatoruluipentru livrarea produselortradusa in limba romana copie ; Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - Se vor prezenta 3 livrari similarepentru produsulce face obiectul achizitiei - insotite de2 recomandari / documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru livrarileefectuate. Fise tehnice ale produsului ofertat din care sa reiasa corespondenta cu cerintele din Caietul de sarcini, Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii la producator, conform SR EN ISO 9001/2000 sauechivalentul acestuia, Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9731
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2008 12:00
Locul: SH Bistrita Piatra Neamt, str. Lt. Draghiescu nr. 13, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor prezenta imputernicirea din partea societatii si actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.4641, Email: [email protected], Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600264, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Hidrocentrale Bistrita Piatra Neamt
Adresa postala: Piatra Neamt, str. Lt. Draghiescu nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233207141, Email: [email protected], Fax: 0233207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2008 18:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer