Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LOT. nr.1 GRUP ELECTROGEN 125 KVA siLOT. nr.2 GRUP ELECTROGEN 60 KVA


Anunt de participare (utilitati) numarul 59420/22.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Jud. Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Anghel, Tel.0233207141, Email: [email protected], Fax: 0233207130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LOT. nr.1 GRUP ELECTROGEN 125 KVA siLOT. nr.2 GRUP ELECTROGEN 60 KVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia nr. 10 CHE Stejaru, sat. Stejaru, com. Pangarati, jud. Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot nr. 1 .GRUP ELECTROGEN 125 KVA-3 buc.
Lot nr. 2 GRUP ELECTROGEN 60 KVA-2 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31121000-0 - Grupuri electrogene (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate:
-3 buc _ Electrogrup Diesel125KVA
-2 buc._ Electrogrup Diesel 60KVAEchiparea unui numar de 5 centrale hidroelectrice cu surse independente de energie fata de SEN ( Sistemul energetic National ), pentru alimentarea serviciilor generale de curent alternativ, respectiv;
- GE 125kV _ C.H.E.Stanca
- GE 125kV _ C.H.E.P.Neamt
- GE 125kV _ C.H.E.Vanatori
- GE 60kV _ C.H.E.Stejaru
- GE 60kV _ C.H.E. Poiana Teiului
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 325, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: 4000 lei pentru ambele loturi, 2500 lei pentru Lotul nr.1, 1500 lei oferta pentru Lotul nr. 2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale SC Hidroelectrica SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SUBOCONTRACTANTI/ASOCIATI cu contract autentificat la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emiscu maxim30 de zile calendaristiceinainte de data limita de depunerea ofertei original sau copie legalizata;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului copie;Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ANAF copie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare din partea producatoruluipentru livrarea produsului/produselortradusa in limba romana copie ;In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant
Declaratie privindlista principalelor livrari similarede produse in ultimii 3 ani - Se vor prezenta minim 2livrari similarepentru produsul /produsele ce fac obiectul achizitiei (lotul nr. 1 sau/lotul nr.2, iar in cazul in care se depune oferta pt ambele loturi, atuncise vor prezenta 2 livrari insotite de 2 recomandar/doc. Contatatoarept fiecare tip de produs/lotin parte) - insotite de2 recomandari / documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru livrarileefectuate. Daca este cazul,
-Informatii privind subcontractantii- se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la realizarea studiului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor. -In acest caz se vorprezenta si acordurile de subcontractare Nota:
Se va evidentia ponderea estimata din contractpe care o vor presta subcontractantii.
La incheierea contractului de achizitie publica , ofertantul castigator va trebui sa prezinte contractele incheiate intre el sisubcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului , contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante , iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale
Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii la producator , conform SR EN ISO 9001/2000 sauechivalentul acestuia asa cum se precizeazala art.193 din O.U.G.nr.34/2006 . Se va prezenta in acest sens ocopie dupa certificatul de acreditare .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, la o data si ora ce vor fi comunicate in invitatia de participare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
10945
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.08.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2008 12:00
Locul: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt, Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pentru a putea fi primiti la sedinta de deschidere , delegatii firmei ofertante vorprezenta imputernicirea din partea acesteiasi actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.4641, Email: [email protected], Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau-Sectia Comerciala si contencios Administrativ
Adresa postala: str. Cuza Voda, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel..0234-5132960234-5132960234-513296, Fax: 0234-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic si Contencios din cadrul sucursalei
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt, Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, ,Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233-207173, Email: [email protected], Fax: 0233-207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2008 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer