Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucari de constructii la obiectivul de investitii ?CAMPUS SCOLAR LA GRUPUL SCOLAR ?DEMOSTENE BOTEZ?,LOCALITATEA TRUSESTI,JUDETUL BOTOSANI ?cod SMIS 2178


Anunt de participare numarul 111800/25.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TRUSESTI (Primaria Comunei Trusesti)
Adresa postala:  Loc. Trusesti, Jud. Botosani, Localitatea:  Trusesti, Cod postal:  717400, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAI G. PURUHNIUC, Tel. 0231570207, Email:  [email protected], Fax:  0231570207, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucari de constructii la obiectivul de investitii ?CAMPUS SCOLAR LA GRUPUL SCOLAR ?DEMOSTENE BOTEZ?, LOCALITATEA TRUSESTI, JUDETUL BOTOSANI ?cod SMIS 2178
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Principala locatie a lucrarii
Localitatea Trusesti, judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari deconstructiila obiectivul de investitii ?Campus scolar la Grupul Scolar ?Demostene Botez?, Localitatea Trusesti, judetul Botosani ? , cod SMIS 2178.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini si listelor de cantitati din proiectul tehnic anexat acestuia:
Termen de finalizare: minim 22-maxim 25 luni calendaristice de la data semnarii contractului si emiterii ordinului de incepere a executiei
Valoarea ofertei nu va putea depasi valoarea estimata a contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 27, 541, 356RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 500.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare , vafi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala ?FEDR- si bugetul national ;
- Surse proprii: UAT Comuna Trusesti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere in original sau copie legalizata, conform Formular nr. 17 din fisa de date a achizitiei.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in Romania:
a.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice b. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatatetrebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedire eligibilitatii: ?Certificate, echivalent?Cazier juridic-echivalent?Declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(original sau copie legalizata), -Certificat de inregistrare(in copie ?conform cu originalul?), Certificat inregistrare in scopuri TVA(in copie ?conform cu originalul?).
Persoane juridice /fizice straine: certificat emis de organisme din tara unde ofertantul este resident in copie ?conform cu originalul? sau autorizatie de functionare in copie ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.Atentie! Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participarela 50%va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
) Cerinta obligatorie: Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani ( sa fie de minim 55.000.000 lei RONsau echivalentul sumeiin EURO la cursul inforeuro valabil pentru luna noiembrie 2010, respectiv 4, 2698 lei/Euro.2) Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada acoperirii riscului profesional, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.3) Cerinta minima obligatorieOfertantul nu figureaza cu incidente majore de plati, cu cecuri si bilete la ordin in ultimele 24 de luni in baza de date a Centralei Incidentelor de Plati4) Cerinta obligatorie: Prezentare documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii respective pe o perioada de maxim 90 zile, in valoare min. 5.508.271, 2 lei reprezentand 20% din valoarea estimata a contractului fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica si /sau profesionala
Informatii privind subcontractantiiInformatii privind asocierea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii cinci ani, cel putin 1 (un) contract de executie lucrari similare finalizate, valoarea lucrarilor trebuind sa fie de cel putin 27.000.000 lei fara TVA.Contract executat si finalizat = contract pentru care a fost incheiat procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor .Sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractuluiDotare minima pentru executie: a) Mijloc de transport de personal? min. 1 buc.b) Mijloc de transport de echipamente si materiale la s? min. 1 buc.c) Utilaje specifice la lucrare: - automacara de minimum 12 tone - min. 1 buc.- platforma de lucru la inaltime - min. 1 buc- vibrator elemente de beton armat - min. 1 buc.d) laborator autorizat de incercari pe betoane ? sau contract cu laborator autorizat.Sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Ofertantii trebuie sa faca dovada asigurarii a cel putin urmatoarelor resurse umane: 1.Un sef punct de lucru ? (inginer, absolvent al Facultatii de Constructii, cu durata de min 5 ani si diploma de inginer / licenta)2. Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRT pentru executare lucrari cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor3. Responsabil cu asigurarea calitatii CQ, autorizat, cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor)4. Responsabil sanatate si securitate ocupationala (autorizat, cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor)5. Manager proiect , certificat COR, CNFPA sau echivalent.6. 2 ingineri specialitate constructii civile7. 2 ingineri specialitate instalatii5.Standarde de asigurare a calitatii-certificat ISO 9001 sau echivalent6.Standarde de asigurare a protectiei mediului-certificat ISO 14001 sau echivalent7. Standarde de asigurare a sanatatii si securitatii ocupationale-certificat OHSAS 18001 sau echivalentStandard privind sistemul de management al responsabilitatii sociale-certificat SA 8000 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
20%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.01.2011 11:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Trusesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau persoanele imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional 2007-2013Axa3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale / DMI 3.4 ?Reabilitarea/modernizarea/dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua?;? Proiect ?Campus scolar la Grupul Scolar ?Demostene Botez?, Localitatea Trusesti, judetul Botosani ? , cod SMIS 2178.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Inainte de elaborarea ofertei, operatorii economici au posibilitatea de a vizita amplasamentul, cu scopul de a evalua pe proprie raspundere, cheltuiala si risc toti factorii necesari a fi luati in calcul la pregatirea ofertei proprii. Vizitarea amplasamentului se va realiza in prezenta unui reprezentant al autoritatii contractante. In acest sens, cu cel putin o zi inainte de realizarea vizitei amplasamentului, se va instiinta, in scris, autoritatea contractanta cu privire la acest aspect.La finalul vizitei se va intocmi un Proces verbal de vizitare amplasament.Contractul va fi incheiat inin lei. Pretul este ferm.Se poate acorda avans la contract de pana 30 % din valoarea contractului.Avansul va fi garantat in conditiile legii prin scrisoare de garantie bancara emisa de banca executantului, valabila pe durata contractului de lucrari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 040-21- 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  040- 21- 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230/215.383, Email:  [email protected], Fax:  0230/215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante considerat nelegal.Contestatiile se intocmesc conformmodelului din Documentatia de atribuire (Formular nr. 20 sau dupa caz Formular nr. 21.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA TRUSESTI
Adresa postala:  PRIMARIA COMUNEI TRUSESTI, LOCALITATEA TRUSESTI, JUDETUL BOTOSANI, Localitatea:  Trusesti, Cod postal:  717400, Romania, Tel. 0231570207, Email:  [email protected], Fax:  0231570207
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2010 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer