Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari - inchiriere echipament de terasament cu operator - DS Bacau


Anunt de participare numarul 105742/11.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari - inchiriere echipament de terasament cu operator - DS Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Raza teritoriala a subunitatilor Directiei Silvice Bacau - ocoale silvice si sectia de drumuri forestiere
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 847, 503 si 3, 577, 400RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari - inchiriere echipament de terasament cu operator -pentru lucrarile de reaparatii di intretineri drumuri forestiere - DS Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45520000-8 - Inchiriere de echipament de terasament cu operator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari - inchiriere echipament de terasament cu operator -pentru lucrarile de reaparatii di intretineri drumuri forestiere - conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 847, 503 si 3, 577, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare, pentru fiecare lot, asa cum reiese din anexa Bprivind loturile. Total garantie de participare pentru cele 49 de loturi = 71220 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii. Plata se va face la 60 de zile de la acceptarea la plata a facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.
Declaratie de eligibilitate.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Certificat de adminstrare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala.
Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului.
Certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant la 31.12.2009.
Completarea si prezentarea formularului ?Informatii generale?.Nivelul minim al cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani este de minim ... lei, asa cum reiese din documentatia de atribuire cap. V.3.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani este de minim (lei): lot1= 38500lot2= 15235lot3=6250lot4=5760lot5= 4138lot6=129998lot7= 59587lot8= 12002lot9= 17760lot 10=8275lot 11=150002lot 12= 67032lot 13=10000lot 14= 28640lot 15= 149996lot 16=84850lot 17=21996lot 18= 36800lot 19= 9936lot 20= 122496lot 21= 46757lot 22= 11300lot 23= 20000lot 24= 9350lot 25= 99946lot 26= 38674lot 27= 9173lot 28= 16320lot 29= 10344lot 30= 58581lot 31= 22862lot 32= 3999lot 33= 10640lot 34= 7862lot 35= 30998lot 36= 21514lot 37= 4997lot 38= 4640lot 39= 4138lot 40= 62497lot 41= 24000lot 42= 4025lot 43= 10320lot 44= 4819lot 45= 36000lot 46= 36000lot 47= 36000lot 48= 35000lot 49= 35000Total 1.695.006 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista pricipalilor furnizori de produse din ultimii 3 ani.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si indeplinit in ultimii trei ani celputin un contract de furnizare ce face obiectul prezentei proceduri, in valoare de minim...... lei pentru fiecare lot.In cazul in care ofertantul participa la mai multe loturi, acesta trebuie sa faca dovada ca a incheiet si indeplinit in ultimii trei ani celputin un contract de lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri, in valoare de minim suma tuturor loturilor la care participa.
Operatorii economici au obligatia de a prezenta minim doua recomandari favorabile privind modul de executie al lucrarilor, avand anexate la acestea si copii dupa contractele in baza carora s-au executat lucrarile respective.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispuneoperatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestare / executie" &?Asigurarea tehnica propusa pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestare / executie?- se vor anexa pentru utilajele mentionate in formular documente doveditoare .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si indeplinit in ultimii trei ani celputin un contract de furnizare ce face obiectul prezentei proceduri, in valoare de minim.... leilot1 19250lot2 7618lot3 3125lot4 2880lot5 2069lot6 64999lot7 29794lot8 6001lot9 8880lot 10 4138lot 11 75001lot 12 33516lot 13 5000lot 14 14320lot 15 74998lot 16 42425lot 17 10998lot 18 18400lot 19 4968lot 20 61248lot 21 23378lot 22 5650lot 23 10000lot 24 4675lot 25 49973lot 26 19337lot 27 4586lot 28 8160lot 29 5172lot 30 29290lot 31 11431lot 32 1999lot 33 5320lot 34 3931lot 35 15499lot 36 10757lot 37 2499lot 38 2320lot 39 2069lot 40 31248lot 41 12000lot 42 2012lot 43 5160lot 44 2410lot 45 18000lot 46 18000lot 47 18000lot 48 17500lot 49 17500Total 847.503lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7848/06.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.11.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fonduri proprii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bacau
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234-514750, Email:  [email protected], Fax:  0234 - 514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bacau
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600267, Romania, Tel. 0234588959, int. 120, Email:  [email protected], Fax:  0234519348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2010 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer