Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari aferente proiectului ''Sistem de management de trafic in Municipiul Iasi''


Anunt de participare numarul 139141/25.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Punct(e) de contact: Magdalena Popa, Tel. +040 0232/258190, Email: [email protected], Fax: +040 0232/258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari aferente proiectului ''Sistem de management de trafic in Municipiul Iasi''
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari aferente implementarii proiectului Sistem de management al traficului in Municipiul Iasi, inclusiv prestarea serviciilor aferente punerii in functiune a sistemului, centru de comanda si control, sistem de comunicatii, sistem telesupraveghere timp real si inregistrare, lucrari la partea carosabila si intersectii semaforizate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45316210-0 - Instalare de echipament de monitorizare a traficului rutier (Rev.2)
35262000-8-Echipament de control al semnalizarii in intersectii (Rev.2)
45211350-7-Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
45232200-4-Lucrari auxiliare pentru linii electrice (Rev.2)
45233221-4-Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari aferente proiectului "Sistem de Management de trafic in Municipiul Iasi, respectiv implementarea unui sistem de management al traficului care contribuie la fluidizarea traficului in polul de crestere Iasi ? reducerea timpului de stationare a autovehiculelor la traversarea intersectiilor, cresterea vitezei de circulatie, reducerea congestiilor, prin echiparea/reechiparea a 90 intersectii si treceri de pietoni cu instalatii de semaforizare configurate sa lucreze in regim de dirijare adaptiv;Imbunatatirea
semnalizarii verticale prin montarea a 554 indicatoare de circulatie noi, tipul si semnificatia acestora fiind in functie de locul de amplasare si inlocuirea a 1425 de indicatoare neconforme tehnic;Imbunatatirea semnalizarii orizontale prin refacerea celei existente si completarea ei, acolo unde este cazul;Crearea unui sistem de supraveghere video a traficului - CCTV- prin instalarea a 59 de puncte de supraveghere;Crearea unei infrastructuri de comunicatie prin fibra optica a datelor inregistrate in trafic catre centrul de comand si control al traficului;Infiintarea centrului de comand si control al traficului in municipiul Iasi.Reabilitarea cladirii se va face inandu-se cont de normele si legislatia in vigoare privind necesitatile persoanelor cu handicap locomotor;Posibilitatea integrarii in cadrul sistemului de management al traficului din municipiul Iasi a unei componente de gestionare a transportului public de calatori.
Valoarea estimata fara TVA: 69, 633, 671.19RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de catre ofertant, in cuantum de 1.392.673, 42 lei ( respectiv 696.336, 7 in cazul IMM).Garantia de participare se constituie, in conditiile legii, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire, pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare va avea ca termen de valabilitate minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004, art. 16 alin. (2).Neprezentarea documentului de constituire a garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006, actualizata. 10% din valoarea contractului fara TVA(5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local 2%, Buget de stat 17, 65 %, Fonduri structurale 80, 35%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota:
Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii:
a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;
c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie
Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/tert sustinator;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar - Gheorghe Nichita; Viceprimar - Mihai Chirica; Viceprimar - Marius Sorin Danga; Secretar - Denisa Liliana Ionascu; Director Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene - Cosmin Iuliu Coman; Director Executiv Directia Tehnica si Investitii - Petru Dumitru Tomorug; Director General DEFPL - Maria Simionescu; Director Executiv DEFPL - Maria Apetroaiei; Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/subcontractanti/tert sustinator;Lista consilierilor locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Bogdanici Camelia Margareta, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Buraga Sandu, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Ghibu Cristian, Grigoras Gheorghe, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Iacoban Sorin Avram, Leonte Constantin, Matasaru Petre Daniel, Navodaru Laurentiu, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Vranceanu Simona Elena
Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
Cerinta 2.Ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii licentei de functionare in conformitate cu legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, pentru efectuarea de activitati de proiectare, instalare, modificare sau intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei. Documentul va fi prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta trebuie sa fie indeplinita cel putin de catre asociatul care realizeaza activitatile de proiectare, instalare, modificare sau intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei.
Cerinta 3. Ofertantul va face dovada detinerii atestarii ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in Energie) tip B, pentru proiectare si executie bransamente electrice. Documentul va fi prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta trebuie sa fie indeplinita cel putin de catre asociatul care realizeaza activitatile de proiectare si executie bransamente electrice.
Cerinta 4. Ofertantul va face dovada ca este atestat tehnic (de catre un organism abilitat: ITS, Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri, etc) pentru activitatile de executie lucrari de semaforizare.
Documentul va fi prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta trebuie sa fie indeplinita cel putin de catre asociatul care realizeaza activitatile de executie lucrari de semaforizare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informatii generaleSe solicita prezentarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari( 2009, 2010 , 2011) de minim120.000.000 lei i rep. o valoare dublata a contractului de achizitii. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre rep. legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie
Cerinta 1.- Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
? copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2011 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2011, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Toate documentele sa fie prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate in limba romana
Cerinta nr. 2: Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM
Cerinta nr.3-Sa se demonstreze posibilitatea fluxului de numerar pe 6 luni luni echivalent a 17.408.417, 79lei conform ordinului 509/2011. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la/are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci, ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii pentru perioada precizata.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR sau BCE
INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUG nr. 34/2006) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Se va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului.Daca oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prez o fisa centralizatoare pt asociere in ansamblu, semnata de reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider si fise centralizatoare individuale pt fiecare asociat in parte, semnate de reprez legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul
Cerinta 2
Exp. similara : Ofertantii vor prezenta min1 contr sau max 2 contr de lucrari de o natura similara a carui val sau val
cumulata sa fie cel putin egala cu valoare de 50.000.000 lei fara TVA, care sa includa: intersectii integrate in sistem cu control centralizat, sistem de supraveghere video monitoriz trafic instalat in intersectii, sistem de comunicatii prin fibra optica aferent inelului redundant de com a sist de managem trafic cu monitoriz centralizata, centru de monitoriz trafic, sistem videowall pt monitorizare in dispecerat.Doc/contractele/procesele verbale de receptie/recomandarile vor fi emise/contrasemnate de o autoritate contractanta/client privat Beneficiar(a) depuse in original/copie legalizata/copie cu mentiunea?conform cu originalul''
cerinta 2 Exp similaraDaca contractul a fost incheiat&platit in alta moneda decat EURO, echiv in euro va fi stabilit utiliz rata medie schimb euro/moneda de plata a Bancii centrale a statului in moneda caruia s-a efectuat plata din anul in care contractul a fost efectuat, cu mentionarea ratei de schimb.In sit in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, AC va lua in considerare luc exec si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile exec in aceasta perioada.
Cerinta 3.Lista persoanelor propuse pentru executia lucrarilor. Expertii propusi de catre ofertanti nu vor putea fi schimbati pe intreaga perioada a derularii proiectului, cu exceptia situatiei in care persoana nominalizata inceteaza sa mai fie angajat/colaborator al ofertantului sau din motive medicale nu isi mai poate indeplini cu succes indatoririle.In aceasta sit, ofertantul va nominaliza un inlocuitor care va avea cel putin aceleasi calificari cu cele ale persoanei pe care o va inlocui.Nominalizarea unui expert va fi supusa aprobarii AC, care va trebui sa avizeze pozitiv aceasta nominalizare.Intrucat realiz proiect implica acces inf confidentiale, pot fi propusi ca experti doar persoane rezidente in state cu care Romania are incheiate acorduri bilaterale privind acces la inf clasificate. Exceptand situatiile specif, expertii propusi vor fi vorbitori de lb romana sau vorbitor de o lb de circulatie internat insotiti de traduc autorizat si pt fiecare se va prezenta CV&aut trad emisa de MJ
Cerinta 3.PersonalEXPERT CHEIE 1Dir.de proiect: Resp, Admin si coord la nivel strategic a proiectului Comunicarea dintre management si nivelul operational Supervizeaza activitatea MPCerinte minime: - Abs de studii superioare finalizate cu diploma de licenta , Min 5 ani exp prof, Exp in calitate de Dirr de Proiect sau MP pt realiz a min 1 sistem de complexitate similara ; Compet de nivel avansat in management confirmate de institutii abilitate (CNFPA, MEC sau echivalent), Det. de competente de nivel avansat in domeniul MP dovedita prin diploma de instruire sau certificare in MP, Det de comp. de nivel avansat privind rezolvarea problemelor dovedite prin part la minim 1 curs privind teh de rezolvare a prob sau echivalent; Detinerea de competente de nivel avansat privind managementul prin obiective dovedite prin part la minim 1 curs privind teh de management prin obiective sau echivalent.
Cerinta 3. Personal
EXPERT CHEIE 2- Manager de proiect: Responsabilitati: Administrarea si coordonarea activitatilor proiectului Coordonarea echipalor tehnice care realizeaza executia proiectului Urmarirea incadrarii proiectului in parametrii proiectati Cerinte minime: - Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta - Minim 5 ani experienta profesionala - Experienta dovedita in calitate de Manager de Proiect pentru realizarea a minim 1 sistem de complexitate similara (conform ?Informatii privind experienta similara?); - Diploma de instruire sau certificare in management de proiect
Cerinta 3. Personal
EXPERT CHEIE 3- Expert sisteme de comunicatii: Responsabilitati: Proiectarea si configurarea sistemului de comunicatii Cerinte minime: - Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta - Experienta generala: minim 5 ani experienta profesionala - Experienta specifica in calitate de Expert sisteme de comunicatii pentru realizarea a minim 1 sistem de complexitate similara (conform ?Informatii privind experienta similara?); - Competente avansate privind proiectarea sistemelor de comunicatii complexe (certificare CISCO CCDA sau echivalent) - Competente avansate privind implementarea si integrarea infrastructurilor de comunicatii IP complexe (certificare CISCO CCIP sau echivalent) - Competente avansate privind planificarea, implementarea si mentenanta sistemelor de comunicatii WAN (certificare CISCO CCNP sau echivalent)
Cerinta 3. Personal
EXPERT CHEIE 4Expert securitatea comunicatiilor sistemului Responsabilitati: Proiectarea masurilor de securitate a comunicatiilor specifice sistemului de management al traficului Propunerea procedurilor pentru asigurarea confidentialitatii comunicatiilor sistemului Cerinte minime: - Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta - Experienta generala: minim 5 ani experienta profesionala - Experienta specifica in calitate de Expert securitate comunicatii pentru realizarea a minim 1 sistem de complexitate similara (conform ?Informatii privind experienta similara?); Cunoasterea aprofundata a unei metodologii recunoscute international de auditare, control si evaluare a securitatii sistemelor informatice;se vor prezenta certificari de tipul Certified Information System Auditor (CISA) sau echiv?;Cunostiinte avansate privind managementul securitatii sistemelor de comunicatii;cerinta se va demonstra prin prezentarea certificarilor de tipul CISM sau echiv
Cerinta 3. Personal
EXPERT CHEIE 5- Analist sisteme informatice: Responsabilitati: Realizarea analizei de business pentru toate functionalitatile sistemului Asigurarea implementarii functionalitatilor specifice Cerinte minime: - Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta - Experienta generala: minim 5 ani experienta profesionala - Experienta specifica in calitate de Analist sistem informatic pentru realizarea a minim 1 sistem de complexitate similara (conform ?Informatii privind experienta similara?); - Certificare profesionala privind managementul cerintelor clientului; - Expunerea la metodologii si unelte de modelare de tip UML sau echivalent
Cerinta 3. Personal
EXPERT CHEIE 6Arhitect de Sistem Respons: Proiectarea arhitecturii de nivel inalt a sistemului aplicativ;Asigura integrarea intre componentele sistemului aplicativ;Cerinte min: Absolvent studii superioare finaliz diploma licenta;Experienta gen: min 5 ani experienta prof;Experienta specifica in calitate de Arhitect de Sistem pentru realiz min 1 sistem de complexitate similara(conf?Informatii privind experienta similara?);Certif prof in domeniul arhitecturilor enterprise(TOGAF sau echiv);Certificare profesionala privind managementul serviciilor IT(Information Technology Infrastructure Library?ITIL sau echiv);Certificare profesionala privind controlul si/sau managementului riscurilor in sistemele informatice(Certified in Risk and Information Systems Control?CRISC, MOR Foundation/Practitioner sau echiv);Cunoasterea aprofundata a unei metodologii recunoscute international de audit, control&evaluare a securitatii sistemelor informatice(certificare CISA sau echivalent)
Cerinta 3. Personal
EXPERT CHEIE 7? Expert coordonare implementare si suport tehnic sistem IT&C Responsabilitati: Coordonarea implementarii sistemelor de IT si comunicatiiCoordonarea implementarea componentelor de integrare sisteme Cerinte minime: - Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta - Experienta generala: minim 5 ani experienta profesionala - Experienta specifica in calitate de Coordonator implementare pentru realizarea a minim 1 sistem de complexitate similara (conform ?Informatii privind experienta similara?); - Certificare recunoscuta international in tehnologii de nivel inalt privind managementul continutului; - Certificare recunoscuta international in administrarea serverelor de aplicatii; - Certificare recunosc international privind proiectarea de aplicatii in tehnologie SOA
Cerinta 3. Personal
EXPERT CHEIE 8Manager Asigurarea Calitatii: Resp: Asig calitatii proiectului Cerinte min: Absolvent de studii superioare diploma licenta;Exper gen: min 5 ani exper prof;Exper specif in calitate de Manager/Responsabil Asigurarea Calitatii pt min 1 sistem de complexitate similara(conf?Informatii privind experienta similara?);Auditor ISO 9000:2000 sau echiv;Auditor(exclusiv auditor intern)pt sistem de management al securitatii informatiei conf ISO 27001 sau echiv.
EXPERT CHEIE 9Expert sisteme de alarmare la efractie Respons: Proiectarea sisteme de alarmare impotriva efractiei din cadrul proiectului Cerinte min: Absolvent de studii superioare diploma licenta;Detinerea competente de nivel avansat ref la sistemele de securitate(certif Inginer Sisteme de Securitate, cod COR214438 sau echiv emisa de institutiile abilitate)Autorizare conf Legea 333/2003, pt a desfasura activ in domeniul sistemelor tehnice de alarmare impotriva efractiei emisa de MAI
Cerinta 3. Personal
EXPERT CHEIE 10- Inginer Instalatii Electrice: Responsabilitati: Implementarea bobinelor de detectie in carosabil; Proiectarea si realizarea circuitelor electrice de alimentare a echipamentelor de camp Cerinte minime: - Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta - Atestat ANRE, minim II A plus II B; - Autorizare / Certificare pentru instalare, punere in functiune si intretinere din partea producatorilor de echipamente ce urmeaza a fi furnizate si instalate
EXPERT CHEIE 11Specialist Instalare si Punere in Functiune a instalatiilor de semaforizare (minim 3 persoane): Responsabilitati: Operatiuni de calibrare sistem; Operatiuni de setare si punere in functiune sistem; Operatiuni de testare sistem. Cerinte minime: - Experienta generala: minim 3 ani experienta profesionala - Experienta specifica: minim 2 ani experienta in instalare (inculsiv realizarea de bransamente electrice) de echipamente de tipul celor care vor fi furnizate si instalat
Cerinta 3. Personal
EXPERT CHEIE 12Specialist tehnic data-center Responsabilitati: Proiectare, implementare&eficientizare functionare solutie completa datacenter: infrastructura de comunicatii, system de electroalimentare, system HVAC Cerinte min: Absolvent studii superioare diploma licenta;Exper gen: min 5 ani experienta prof: Certif recunoscut international in domeniile: Data Center Power, Data Center Cooling, Data Center Eficiency emise de catre o institutie independenta recunoscuta la nivel international(Cnet sau echiv).
EXPERT CHEIE 13Specialist software 1 pentru componenta de integrare a aplicatiilor cu sistemul ERP SAP existent Respons: asigur activ nec in sistemul ERP pt a obtine integrarea cu sistemul ERP de gestiune implementat la PMI, modulul Intretinere si Reparatie(PM)in conf cu cerintele CS.Cerinte min: Exper gen: min5ani experienta prof gen dovedita;Exper prof specif: dovada implicarii expertului in proiecte in care a avut atributii de consultant si/sau admin de sistem SAP
Cerinta 3. Personal
EXPERT CHEIE 14Specialist software 2 pentru componenta de integrare a aplicatiilor cu sistemul ERP SAP existent Responsabilitati: Sa asigure activitatile ncesare in sistemul ERP pentru a obtine integrarea cu sistemul ERP de gestiune implementat la PMI, elementele de programare ABAP in conformitate cu cerintele caietului de sarcini. Cerinte minime: - Experienta generala: minim 5 ani experienta profesionala generala dovedita- Experienta profesionala specifica: Experienta dovedita in calitate de consultant SAP ABAP de minim 3 ani- Absolvent de studii superioare - Development consultant - SAP NetWeaver ABAP workbench (minim 2003)
Cerinta 4.Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor din cadrul echipei de proiect - prezentarea documentelorOfertantii vor prezenta CV-urile tuturor expertilor propusi, in original, cu respectarea modelului prezentat.Fiecare CV va fi insotit de documentele suport solicitate pentru toate cerintele minime solicitate (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) si de Declaratia de disponibilitate , semnata de expert.Operatorului economic plasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV a tuturor expertilor propusi pentru implementare.
Cerinta 5. Informatii referitoare la echipamente si dotari tehniceOfertantul trebuie sa aiba in proprietate sau sa aiba acces (printr -un contract de cumparare, inchiriere, leasing, etc) la momentul depunerii ofertelor, utilaje si echipamente care sa functioneze si sa fie permanent la dispozitia sa, la intreaga capacitate, si care sa fie folosite in cadrul contractului. Lista minima a echipamentelor, conform necesitatilor acestui contract este urmatoarea: - autoutilitara - auto-macara - buldoexcavator - masina de taiat asfalt - masini de interventie - remedierea situatiilor neprevazute - platforma autoridicatoare- aparat de etichetat industrial- grup electrogen- trusa sudura fibra optica- aparat de masura pentru fibra optica (OTDR) In cazul unei asocieri, demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind dotarile specifice este indeplinita prin cumul
Cerinta 7.Informatii privind sub-contractantiiInf despre subcontractanti Resurse materiale&umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci auutoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prez contract incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contract prezen trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Cerinta 8.Informatii despre asociati ( daca este cazul) Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului in cazul in careofertacomuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii
Cerinta 9.INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art.190 din OUG 34/2006)Capac teh&prof a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina exclud din procedura de atribuire, conform prev art.180 si ale art.181 lit.a), c1)si d)
Sistem de management al calitatii .Ofertantul va prezenta un certificat pentru sistemul de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent Certificatul va fi prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data depuneriiofertelor, cu posibilitatea de confirmare cu originalul, la solicitarea autoritatii contractante. Documentele emise in alta limba vor insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana
Sistem de management al mediuluiOfertantul va prezenta un certificat pentru sistemul de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent.Certificatul va fi prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, cu posibilitatea de confirmare cu originalul, la solicitarea autoritatii contractante. Documentele emise in alta limba vor insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana
Sistem de management al securitatii informatieiOfertantul va prezenta un certificat pentru sistemul de management al securitatii informatiei respectiv ISO 27001 sau echivalent Certificatul va fi prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, cu posibilitatea de confirmare cu originalul, la solicitarea autoritatii contractante. Documentele emise in alta limba vor insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Pretul ofertei (PO): pretul cel mai mic =30 puncte, celelalte oferte proportional( informatii cap VI.3)
2.
Propunerea tehnica
70%
Descriere: PT=P1+P2+P3+P4+P5 , max 70 puncte(conf. caiet de sarcini Managementul Traficului.pdf.p7mpg.81-85)
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti autorizati ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta recomanda vizitarea si inspectarea locului viitorului santier de lucrari si imprejurimile acestuia in scopul evaluarii din punct de vedere al cheltuielilor, riscurilor si a tuturor datelor necesare pregatirii unei oferte fundamentate tehnic si conforma cu datele reale din teren. Raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari ale operatorilor economici vor fi publicate ca atasamente la anuntulde participare de pe www.e-licitatie.ro. Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin.(4) din HG nr. 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (vezi Formularul nr. 4) insotit de: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura?formular 12C - Certificat de participare la licitatie cu oferta independent-formular 3 - Fisa de informatii generale-formular 8 Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declaratia conform Formularului 4 are obligatia de a prezenta/completa certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP. Algoritmul de calcul pentru criteriul de atribuire: T(total)=PO(punctaj financiar: 30xpretul minim ofertat/pretul ofertat)+PT(punctaj tehnic=P1+P2+P3+P4+P5: maxim 70puncte).In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I, au acelasi punctaj total, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari prin care acestia sa prezinte documente care contin o noua reofertare in plic inchis
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de Achizitii Publice
Adresa postala: Adresa postala: bld. Stefan cel Mare si Sfant nr. 11 , ,Localitatea: iasi, Cod postal: 700060, Romania, Tel. +040 0232267582/189, Email: [email protected], Fax: +040 0232258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2012 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer