Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari constructie retea canalizare menajera si statii de epurare, in localitatile: Ciugud, Drambar, Teleac, Hapria, Straja, Berghin si Ghirbom(com. Ciugud si Berghin) si retea de alimentare cu apa a localitatilor Straja, Berghin, Ghirbom, judetul Alba


Anunt de participare numarul 105808/12.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA INTERCOMUNITARA CIUGUD-BERGHIN
Adresa postala:  STR. PRINCIPALA NR.157, Localitatea:  Ciugud, Cod postal:  517240, Romania, Punct(e) de contact:  GHEORGHE DAMIAN, Tel. 0258 841205, Email:  [email protected], Fax:  0258 841205, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ASOCIATIE INTERCOMUNITARA
Activitate (activitati)
Altele: DEZVOLTAREA ECONOMICA SI SOCIALA LA NIVEL SUBREGIONAL
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari constructie retea canalizare menajera si statii de epurare, in localitatile: Ciugud, Drambar, Teleac, Hapria, Straja, Berghin si Ghirbom(com. Ciugud si Berghin) si retea de alimentare cu apa a localitatilor Straja, Berghin, Ghirbom, judetul Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comunele Ciugud si Berghin
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia unei retele de canalizare in satele apartinatoare comunelor Ciugud si Berghin, judetul Alba, a doua statii de epurare ce vor deservi reteaua de canalizare
constructia unei retele de alimentare cu apa a satelor Straja, Berghin si Ghirbom din comuna Berghin, jud Alba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 (una) retea de canalizare in lungime de aprox 37 km2 (doua) statii de epurare1 (una) retea de alimentare cu apa in lungime de aprox 34 km
Valoarea estimata fara TVA: 14, 580, 068RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 290 000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se executa din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala in cadrul Programului National de Dezvoltare Rurala Axa 3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori privati inregistrati sau asocieri de operatori privati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita> neincadrarea in prevederile art 180 si 181 din O.U.G. 34/2006, plata impozitelor si asigurarilor catre bugetul general consolidat si bugetele locale, certificatul de inregistrare si certificatul constatator emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pentru anii 2007, 2008, 2009, formular identificare financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul va dovedi ca a inregistrat profit conform bilantului pentru ultimii 3 anicifrade afaceri pe ultimii 3 ani - minim 26000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani
procese verbale de receptie, recomandari, contracte similare, proces verbal de punere in functiune a statiei de epurare lista cu utilaje si echipamente lista cu personalul angajat, standarde de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
calificative bine si foarte bine pentru recomandari, minim un proces verbal de punere in functiune a statiei de epurare lucrari executate de minim 14 500 000 leiun minim de utilaje si personal calificatISO 14001, 9001, 18001, SA 8000 sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
166/30.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2010 12:30
Locul: Sediul Asociatiei Intercomunitare de Dezvoltare Ciugud-Berghin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, asociatiilor, persoane cu atributii de control sau supervizare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie intr-un proiect finantat prin Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere faptul ca Sistemul Electronic de Achizitii nu permite publicarea in intregime a documentatiei ci doar partial, aceasta va fi obtinuta in totalitate / format electronic pdf de la sediul autoritatii contractante str. principala, nr. 157 localitatea Ciugud, jud. Alba.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 / 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ? SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV ALBA IULIA
Adresa postala:  Str. I.C. Bratianu nr.1, Localitatea:  alba iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258 810289, Email:  [email protected], Fax:  0258 810286, Adresa internet (URL):  portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si H.G. 925/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA INTERCOMUNITARA DE DEYVOLTARE CIUGUD-BERGHIN
Adresa postala:  STR. PRINCIPALA NR. 157, Localitatea:  CIUGUD, Cod postal:  517240, Romania, Tel. 0258841000, Email:  [email protected], Fax:  0258 841205
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2010 18:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer