Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de intretinere multianuala a retelei de drumuri judetene din judetul Tulcea in perioada 2011 ? 2014


Anunt de participare numarul 121054/12.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala:  Str. Pacii 20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Punct(e) de contact:  Cubanita Ilona, Tel. 0240-502235, Email:  [email protected], Fax:  0240-516538, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari deintretinere multianuala aretelei de drumuri judetene din judetul Tulcea inperioada 2011 ? 2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: drumurile judetene din judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 41 luni
Valoarea estimata fara TVA: 34, 037, 916RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari deintretinere multianuala aretelei de drumuri judetene din judetul Tulcea inperioada 2011 ? 2014
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini. Efectuarea lucrarilorde intretinerecurenta a carosabilului si zonei drumurilor judetene pe timp de vara prin executia de lucrari de reparare sectoriala a carosabilului, asigurarea esteticii rutiere prin executia de lucrari de cosire , varuire si corectare a plantatiei , curatirea santurilorsi mentinerea semnalizarii orizontale si verticale si pe timp de iarna prin executia de lucrari de deszapezire manuala si mecanica precumsi efectuareade catre personalul promitentului executant a tuturor serviciilor si activitatilor prevazute in NORMATIVUL PRIVIND ACTIVITATEA DISTRICTULUI DE DRUMURI - Editia 2007, in vederea asigurarii viabilitatiisi pentru desfasurarea circulatiei rutiere in conditii de sigurantapereteaua rutiera de drumuri judetene aflate in administrarea Consiliului JudeteanTulcea .
Valoarea estimata fara TVA: 34, 037, 916RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 114.282 lei pentru Lotul 1 si 122.056 lei pentru Lotul 2. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea in lei a fiecarui contract de lucrari subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA privind situatia personala a operatorului economic-Formularul nr. 1, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 12C, Certificat de Atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara privind achitarea catre bugetul consolidat al statului a obligatiilor de plata, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre bugetul local a obligatiilor de plata, copie dupa Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul constatator, in original, emis de Oficiul Registrului Comertului, Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea laprocedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani: bilanturile contabile din ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente; Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009, 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani nu trebuie sa fie mai mica de: -11.400.000 lei pentru lotul I-12.200.000 lei pentru lotul II
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista contractelor aflate in derulare?Anexa nr. 2, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?Formular nr. 5, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractelor subsecvente. (Formular nr. 3), Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractelor subsecvente(Formularele nr. 4 si 7), CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractelor subsecvente, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractelor subsecvente. Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent, in sistemul de management al mediului ISO 14001 sau echivalent, in sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001 sau echivalent; Documente din care sa rezulte ca operatorul economic detine un atelier de intretinere si reparatii utilaje si mijloace de transport sau un contract de service pentru acestea; Ofertantul va face dovada ca detine un laborator autorizat de gradul II, sau dovada ca a incheiat un contract de colaborare cu un operator economic care detine un laborator autorizat de gradul II.Ofertantul va face dovada ca detine personal muncitor calificat (mecanici utilaje, conducatori auto) suficient pentru a acoperi minimul necesar de personal deservent pentru utilajele si mijloacele de transport (autoutilaje) prevazute in planul operativ de actiune pe timpul iernii, anexa 4 din caietul de sarcini pentru fiecare lot in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va face dovada executarii si finalizariiunui contract sau cel mult 3 (trei) contracte de lucrari de drumuri, a carui valoare sau, dupa caz, a caror valoare cumulatasa nu fie mai mica de 5.700.000 lei, fara TVA pentru Lotul 1 si de 6.100.000 lei, fara TVA pentru Lotul 2.Personalul de specialitate minim necesar pentru un Lot este: - 1 sef Lot - inginer, subinginer cu studii superioare tehnice;
- 1 Adjunct sef lot - inginer, subinginer cu studii superioare tehnice;
- 1 RTE - atestat in domeniul lucrari de drumuri si poduri;
- 1 responsabil CQ- atestat in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri;
- 2 sefi de district- persoane cu studii superioare sau medii cu experienta in coordonarea lucrarilor de drumuri;
- 1 sef atelier mecanic - persoana cu studii superioare specialitate;
- 1 responsabil cu siguranta circulatiei ? inginer, subinginer, tehnician;
- 1 responsabil serviciu tehnic ? persoana cu studii superioare sau medii de specialitate cu experienta in intocmirea devizelor de lucrari si antemasuratorilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S88-142882 din 06.05.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2011 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Tulcea, camera 405, strada Pacii nr. 20, Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  str. Traian nr. 35C, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241606591, Fax:  0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea
Adresa postala:  str. Pacii nr. 20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Tel. 0240502235, Email:  [email protected], Fax:  0240516538, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2011 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer