Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE AMENAJARE ALBIE PE DN 15B km 2+982


Anunt de participare numarul 104157/16.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  Str. Gh. Asachi nr.19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Programe Calamitati, Tel. 0232.214430, Email:  [email protected], Fax:  0232.214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  Str. Gh. Asachi nr.19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 0232.214430, Email:  [email protected], Fax:  0232.214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  Str. Gh. Asachi nr.19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura, Tel. 0232.214430, Email:  [email protected], Fax:  0232.214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE AMENAJARE ALBIE PE DN 15B km 2+982
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DN 15B km 2+982
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie zid de sprijin, refacerea radierului podetului si a racordarilor cu terasamentul, amenajarea albiei, refacerea terasamentului si a sistemului rutier.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45246200-5-Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie zid de sprijin, refacerea radierului podetului si a racordarilor cu terasamentul, amenajarea albiei, refacerea terasamentului si a sistemului rutier.
Valoarea estimata fara TVA: 327, 839RON
II.2.2) Optiuni
Da
D.R.D.P. Iasi isi rezerva dreptul de a achizitiona ulterior noi lucrari/servicii similare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 6.500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Imprumut BEI + Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale valabile la data deschiderii ofertelor;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2008, 31.12.2009, semnate si vizate de organele competente; Balanta contabila la 30.06.2010, semnata si stampilata de conducatorul societatii; Fisa de informatii generale; Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 de zile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie de cel putin 600.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Declaratie privind persoanele responsabile cu executia lucrarilor; Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani; Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de proiectare in ultimii 3 ani; Declaratie privind obligatiile contractuale in curs, daca este cazul; Certificat privind atestarea tehnica a societatii pentru executia de lucrari drumuri nationale emis de catre un organism tehnic (APDP sau organisme similare), valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat de atestare ISO 14001:2005 privind managementul de mediu, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie legalizata sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale UE. Nu se admit ofertanti in curs de certificare; Certificat de atestare ISO 9001:2008 privind managementul calitatii, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie legalizata sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale UE. Nu se admit ofertanti in curs de certificare; Certificat de atestare OHSAS 18.001/2008 privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie legalizata sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale UE. Nu se admit ofertanti in curs de certificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii (receptionarii la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare), in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a unui contract de lucrari denatura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii (executia lucrarilor de ziduri de sprijin/ aparari de mal/ podete) cu o valoare de cel putin 300.000 lei fara TVA - valoare realizata in calitate de contractant, asociat sau subcontractant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2010 10:00
Locul: Sediul D.R.D.P. IASI - Iasi, str. Gh. Asachi nr. 19.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cel mult 2 persoane imputernicite din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare si este publicata pe site-ul www.drdpiasi.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti ? Sectia a VIII a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.3195180, Email:  [email protected], Fax:  021.3195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi - Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str. Gh. Asachi nr.19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232.214430, Email:  [email protected], Fax:  0232.214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2010 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer