Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de arhitectura peisagistica


Anunt de participare numarul 71752/07.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)
Adresa postala: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Punct(e) de contact: TIBERIU SLOBODA, Tel.021.336.03.60, Email: [email protected], Fax: 021.336.03.60, Adresa internet (URL): www.ps4.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de arhitectura peisagistica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sectorul 4, Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 104, 833, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de arhitectura peisagistica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
71420000-8-Servicii de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de arhitectura peisagistica in sectorul 4.
Valoarea estimata fara TVA: 104, 833, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 220000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si alte surse de finantare legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator - emis de Oficiul Registrului Comertului (inclusiv de catre asociati); 2. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat - emis de Administratia Finantelor Publice (valabil la data deschiderii ofertelor); 3. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - emis de Directia de Impozite si Taxe Locale (valabil la data deschiderii ofertelor); 4. Declaratie privind eligibilitatea; 5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006; 6. Declaratia privind calitatea de participant la procedura (inclusiv de catre asociati); 7. Certificat de atestare eliberat de Administratia Fondului pentru Mediu (valabil la data deschiderii ofertelor);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile incheiate la 31.12.2005, 31.12.2006 si 31.12.2007 (copii legalizate).
2. Declaratie privind obligatiile contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006 si 2007): min. 67.000.000 lei;2. Lichiditatea generala (media pe anii 2005, 2006 si 2007): peste 100%;3. Solvabilitatea patrimoniala (media pe anii 2005, 2006 si 2007): peste 30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu lucrari similare (in ultimii 5 ani); 2. Declaratie cu dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice; 3.Declaratie cu efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; 4.Lista cu subcontractanti si declaratii privind partea/partile din contract, indeplinite de subcontractanti (daca e cazul); 5.Dosarul privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii lucrarilor si certificate ISO 9001/2001, ISO 14001/2004 si OHSAS 18001/1999;6.Dovada spatiului de depozitare a materialului dendrologic min. 4000 mp (hala de depozitare);7.Autorizatie pentru comercializarea semintelor si materialului saditor (material dendrologic), eliberata de Ministerul Agriculturii, Padurii si Dezvoltarii Rurale, valabil in 2008 (copie legalizata); 8. Contract de depozitare la o groapa de gunoi, pe o durata de min. 2 ani (copie certificata).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Experienta similara, min. 11.800.000 lei (din cel mult trei contracte), insotite de copii ale contractelor, ale PV de receptie si recomandari; 2. Dotari minime: platforma de lucru ridicatoare, telescopica - min. 7 buc, autospeciala basculanta-min. 15 buc., autospeciala cisterna-min. 12 buc., tractor-min. 20 buc., motocoasa-min. 38 buc., motocultor-min. 24 buc., fierastrau mecanic- min. 55 buc., incarcator frontal-min.9 buc., fierastrau mecanic telescopic- min. 14 buc., utilaj multifunctional ptr. activitati profesionale-min. 13 buc., tocator crengi- min. 1 buc., masina tuns gard viu-min. 4 buc., turbosuflanta resturi vegetale-min. 5 buc., aspirator frunze-min. 5 buc., generator-convertizor sudura-min. 18 buc., vibrocompactor-min. 4 buc., autoutilitare transport persoane si materiale-min. 70 buc., masina insamantare gazon-min. 1 buc., utilaj sapat santuri ptr. irigatii-min. 4 buc., autotractor cu remorca-min. 6 buc., buldoexcavator-min. 3 buc.3.Personalul angajat: inginer horticol/agronom-min.12; inginer silvicultor-min.9; inginer/subinginer constructor-min.2;. inginer instalatii-min.2;. inginer mecanic-min.3; inginer imbunatatiri funciare-min.2;inginer chimist-min.1; arhitect peisagist-min. 9; tehnician agronom/horticol-min.7; tehnician silvic-min. 4; tehnician instalatii-min.1; sudor-min 2; muncitor calificati floricultori/arboricultori-min.45; muncitor calificati alpinisti-min.10; muncitor calificati drujbisti/fasonatori/mecanici-min.6;muncitor necalificati-min.300; conducatori auto/tractoristi/mecanici-min.100;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
durata de realizare a proiectelor peisagistice
5%
Descriere:
3.
programul calitatii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2009 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.16.88, Email: [email protected], Fax: 021.319.82.46, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - Serviciul Contencios
Adresa postala: bd. George Cosbuc, nr 6-16, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Tel.021.335.92.30, int. 147, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2009 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer