Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de consolidare si modernizare asupra pavilionului B din cazarma 928 Bucuresti


Anunt de participare numarul 131657/18.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii U.M. 02412 Bucuresti
Adresa postala: str.grigore cobalcescu , nr.26, sect.1, buc, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010195, Romania, Punct(e) de contact: ion-bunea viorica, Tel. 021 313.88.04-06/153, In atentia: mr. Gogot Alexandru si p.c.c.ec. Ion-Bunea Viorica, Email: [email protected], Fax: 021 313.88.04-06/153, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de consolidare si modernizare asupra pavilionului B din cazarma 928 Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: U.M. 02412 Bucuresti, str G. Cobalcescu, nr 26,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intoc doc pt obt Autoriz de Const si obt tuturor aviz impuse prin Certificatul de Urb Elab proiect teh Intoc doc teh de org a exec luc; Doc pt aviz P.S.I Studiu geoteh si topogr;Acord de consult si asist tehn pe santier Execut lucr cf proiect.Inaint doc proiectate catre verific de proiect
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de consolidare si modernizare asupra pavilionului B din cazarma 928 Bucuresti, pozitiile de plan 2009.C.928 Buucresti si 2009.I. 928 Bucuresti
EXECUTAREA LUCRARILOR SE VA FACE SUB EXPLOATARE CU PREDAREA PARTIALA A AMPLASAMENTULUI PE TRONSOANE.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 838, 709.67RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia pentru participare in cuantum de 296.774, 19 lei (reprezentand 2 % din valoarea estimata a procedurii) din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278^1 este de 9.043, 87 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din din Ordonanta de Urgenta a Guvernului. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din Ordonanta de Urgenta a Guvernului. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratie conform prevederile art. 69ยน din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul respecta art. 1 din Ordinul nr. 314 din 12.10 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta individuala al ANRMAP
Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala pe domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe anii 2008, 2009, 2010, sa fie egala sau mai mare de 29.677.419, 34 lei conform Ordinului nr. 509/2011
Mentiune:
In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri(se va tine seama de anul infiintarii sau cand si-a inceput activitatea operatorul economic).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri medie anuala pe anii 2008, 2009, 2010 care trebuie sa aiba pragurile minime valorice de la pct. 1, coloana din stanga(autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala caz in care se vor avea in vedere sumele minime impuse corespunzatoare anului infiintarii sau inceperii activitatii);Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pe anii 2008, 2009 si2010 (autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala caz in care se vor avea in vedere sumele minime impuse corespunzatoare anului infiintarii sau inceperii activitatii)a. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine. Pentru sustinerea nivelului minim al indicatorului cifra de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.c. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.d. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii, in ultimii 5 ani a minim unui contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare de proiectare, constructii sau modernizare.
Potentialii ofertanti economici pot prezenta ca experienta similara doua contracte distincte unul de servicii de proiectare si unul de executie de lucrari.
Ofertantul va face dovada ca dispune sau a obtinut angajamentul de participare din partea personalului de specialitate necesar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
O lista a principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani. Lista va contine valori (in lei), perioada si locul executiei lucrarilor incadrate pe coduri CPV, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Lista va fi insotita de cel putin un document (contract, proces-verbal de receptie, etc) prin care sa se confirme executarea lucrarilor.Declaratie pe proprie raspundere care sa cuprinda informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, care va indeplini atributii de : controlor tehnic al calitatii lucrarilor executate;responsabil tehnic cu executia ? conform art. 14 din legea 10/1995 ;persoana autorizata ISCIR ? cf. art. 8 din legea 64/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 2545/14.10.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2011 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada STAVROPOLEOS nr. 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2011 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer