Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructie in cadrul proiectului AXA DE DEZVOLTARE NORD - SUD PASAJ OCTAV BANCILA


Anunt de participare numarul 118375/02.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala:  Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Punct(e) de contact:  Magdalena Popa, Tel. 0232/258190, Email:  [email protected], Fax:  0232/258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructie in cadrul proiectuluiAXADEDEZVOLTARENORD-SUDPASAJOCTAVBANCILA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie in cadrul proiectuluiAXADEDEZVOLTARENORD-SUDPASAJOCTAVBANCILA
-conform Caietului de sarcini, Proiectului Tehnic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructie in cadrul proiectuluiAXADEDEZVOLTARENORD-SUDPASAJOCTAVBANCILA - conform Caietului de sarcini, Proiectului, listelor de cantitati.
NOTA : IntrucatProiectul tehnic este foarte voluminos , toata documentatiava fi pusa la dispozitia ofertantilor de catre Autoritatea Contractanta in format electronic needitabil (pdf).
Valoarea estimata fara TVA: 63, 760, 857RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare: 800.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, Buget de stat , Fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
-Certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si privind bugetul general consolidat
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie pe proprie raspundere conform Art.691din OUG 34/2006
-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP
-Informatii despre Ofertant
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind situatia economico-financiara - se solicita o cifra de afaceri globala egala sau mai mare cu 127.134.000 lei
-Se solicita demonstrarea posibilitatii fluxului de numerar pe 6 luni: 10.594.500 lei .Se vor prezenta : Scrisoare de bonitate bancara, Acces la credite:
a- Declaratie bancara privind posibilitatea accesarii de catre ofertant (liderul asocierii) a unui credit pentru acoperirea fluxului de numerar pe 6 luni: 10.594.500 lei;
sau
b- Declaratie pe proprie raspundere cu privire la posibilitatea asigurarii finantarii lucrarilor cu resurse financiare proprii timp de 6 luni :10.594.500 lei;
-Se solicita prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009 si la 2010, vizate si inregistrate de organele competente / raport de audit / raportul cenzorilor sau echivalent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Experienta similara: finalizare contracte similare in valoare cumulata de 63.567.000 lei astfel:
a-Min un contract de executie in cadrul caruia au fost executate coloane forate cu diametru >1000mm, min 12, 00m;b-Min un contract de executie in cadrul caruia au fost executate structuri metalice >300t;
c-Min un contract reabilitari drumuri >10km.
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; Lista de dotari min obligatorii-buldozer; excavator; cilindru compactor cu raport de inspectie; automacarale sarcina utila min 15t; instalatie de forat si betonat coloane/piloti tip Benoto sau echivalent, diametru min 800mm; autospecializata pentru transport materiale; freza rutiera cu dipozitive automate de control; masina pentru marcaje rutiere; autocisterna de 5-8 t cu dispozitive de stropire; autocisterna speciala pentru amorsaje bituminoase cu dispozitiv de stropire; compactor pe pneuri static autopropulsat de 5t-2 buc; repartizor finisor de mixturi asfaltice-2buc; autobasculante?min 10buc; dotari de mica mecanizare specifice lucrarilor din prezentul contract(aparat sudura, compresor aer, pickamer, motoferastrau etc); automacara capacitate min 30t;laborator autorizat de gradul II .
-Declaratie privind personalului angajat si al cadrelor de conducere. Cerinte min de personal: 1director de proiect min 3ani experienta, in domeniu; 1sef santier, ing absolvent al facultatii CFDP, vechime min 5ani; 1RTE, Domeniul?Constructii rutiere, drumuri, poduri; 1responsabil CQ, in domeniul constructii; 1 responsabil AQ, in domeniul constructii;1responsabil Protectia Muncii .
-Certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalente
-Certificare AFER pentru constructii drumuri de acces si poduri in zona caii ferate-conform Ordinului 290/13.04.2000-Informatii privind subcontractantii/asociatii?daca este cazul
-Declaratie privind masurile de sanatate si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2011 12:00
Locul: Primaria Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 11, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operatiomal Regional 2007 ? 2013, Axa Prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104641, Adresa internet (URL):  www.cunsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi ( cale de atac )
Adresa postala:  str. A. Panu, nr. 12A, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Tel. 0232260600, Email:  [email protected], Fax:  0232260600, Adresa internet (URL):  www.curteadeapeliasi.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala:  b-dul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Tel. 0232258190, Email:  [email protected], Fax:  0232258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2011 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer