Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii - Executie Retea de canalizare cu statie de epurare in comuna Fratautii Noi, Judet Suceava


Anunt de participare numarul 76547/30.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Fratautii Noi
Adresa postala: Judetul Suceava, Comuna Fratautii Noi, Localitatea: Fratautii Noi, Cod postal: 727250, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL MOISUC, Tel.0230 411003, Email: [email protected], Fax: 0230 411003, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii - Executie Retea de canalizare cu statie de epurare in comuna Fratautii Noi, Judet Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Fratautii Noi, Judet Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii - Executie Retea de canalizare cu statie de epurare in comuna Fratautii Noi, Judet Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii - Executie Retea de canalizare cu statie de epurare in comuna Fratautii Noi, Judet Suceava, respectiv:
1.Construire retea de canalizare 10, 48 KM Cod CPV 45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2) ;2.Construire statie de epurare , Cod CPV 45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2),
Valoarea estimata fara TVA: 3, 514, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 50.000 Lei, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere, Acord de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. in original;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. in original;
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata.
5. Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind Cifra Medie de Afaceri pentru ultimii 3 ani sau pentru perioada de activitate daca aceasta este mai mica de 3 ani.
2. bilantul contabil la data de 31.12.2006, bilantul contabil la 31.12.2007 si bilantul contabil la 31.12.2008 sau balanta de verificare la 31.12.2008 in copie
3.Dovezi privind capacitatea de finantare a lucrarilor - Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare sau financiare si materiale suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii de minim 30% din valoarea estimata a lucrarii, respectiv 1.050.000 Lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra Medie de afaceri minim 10.000.000 Lei ehivalent 2.368.658 Euro3. Declaratii bancare precum si orice alte documente pe care operatorul economic le considera suficiente pentru indeplinirea acestei cerinte din care sa rezulte disponibilitatile certe angajate pentru acest contract, minim 1.050.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Experienta in lucrari similare din ultimii 5 ani(apa, canalizare), contracte finalizate - in copie, recomandari in original, Procese verbale de receptie la terminarea lucarrilor - in copie
2)Resurse tehnice angajate - in original
3)Resurse de personal, personal tehnic de specialitate - RTE, CQ, Sef Santier, Specialist hidrotehnica, Drumuri - Se vor prezenta CV-uri, Copii dupa Contracte de munca, Atestari profesionale
4)Declaratie privind subcontractantii - in original
5) Declaratie privind conditiile de munca si protectia muncii -in original, Personmal atestat pentru instruirea si verificarea sanatatii in munca si securitatii ocupationale.
6) Declaratie pe propria rapundere privind insusirea conditiilor contractuale - in original
7) Atestat ANRE pentru executie Lucrari instalatii electrice, al operatorului economic - in copie
8)Certificari solicitate: Certificat ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 sau similar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Contracte finalizate (maxim 3) in ultimii 5 ani cu valoare insumata totala de minim 1.700.000 Lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei supus reofertarii este Pretul. Ofertele admisibile vor fi introduse in Licitatia electronica - etapa finala a procedurii de achizitie.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Fratautii Noi, judet Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea operatorilor economiciPersoane imputernicite duin partea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini publicat contine Listele cu cantitati de lucrari si Fisele tehnice pentru echipamente, utilaje cu montaj necesare depunerii corespunzatoare a ofertei.Alte informatii precum - Planse, Memorii tehnice se pot consulta zilnic la sediul Primariei Fratautii Noi intre orele 08:00 si 16:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215383, Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice din cadrul Primariei Fratautii Noi
Adresa postala: Comuna Fratautii Noi, Localitatea: Fratautii Noi, Cod postal: 727250, Romania, Tel.0230 411003, Fax: 0230 411003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2009 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer