Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii centre de cercetare si servicii de proiectare


Anunt de participare numarul 82970/23.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE CHIMIE MACROMOLECULARA PETRU PONI
Adresa postala: Aleea Gr. Ghica Voda nr. 41A, Localitatea: Iasi, Cod postal: cod postal 700487, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL CONDREA, Tel.0232-217454, Email: [email protected], Fax: 0232-211299, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de cercetare
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare stiintifica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii centre de cercetare si servicii de proiectare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Institutul de Chimie Macromoleculara "Petru Poni", Aleea Gr. Ghica Voda 41A, 700487 Iasi, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii centru de cercetare si servicii de proiectare pentru proiectul Centru de cercetari avansate pentru bionanoconjugate si biopolimeri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214600-6 - Constructie de centre de cercetare (Rev.2)
71340000-3-Servicii integrate de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii si servicii de proiectarepentru proiectul Centru de cercetari avansate pentru bionanoconjugate si biopolimeri conform Documentatiei de atribuire atasata
Valoarea estimata fara TVA: 3, 778, 942RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 5000 lei. Garantia de buna-executie a contractuli: 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica. Plata: pe faze determinante de executie, in 30 de zile de la primirea facturii, dupa receptia fazei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere in forma autentica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata - Formularul 1;
2. Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 2;
3. Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute la art. 181 lit. a, b, c1, d si e din OUG nr.34/2006 - Formularul 3
4. Certificat de inregistre emis de Oficiul Registrului Comertului
5. Certificat de inregistrare pentru persoanele juridice CUI
Pentru punctele 4 si 5 se pot depune documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original si copie legalizata tradusa in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale - Formularul 4
2. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) vizate si inregistrate de organele competente, in copie.3. Dovada ca a realizat profit contabil pe ultimii 3 ani financiari incheiati
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii si executii de lucrariin ultimii 5 ani - Formularul 5.
2. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; (Formularul 7)
3. Informatii privind personalul disponibil pentru echipa de executie a contractului. (Formularul 7a)
4. CV-uri memorii de activitate si copii dupa contracte de munca, si/sau acte aditionale la contractele de munca, care sa demonstreze disponibilitatea de implicare in echipa ofertantului propusa pentru executia contractului, vechimea in domeniul de activitate, copii dupa certificarile solicitate pentru echpa ofertantului;
5.Informatii referitoare la echipamentele specifice serviciilor de proiectare, lucrarilor de constructii - Formularul 8;
6. Dovada ca ofertantul a implementat un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001:2000 (sau echivalent);
7. Dovezi ca ofertantul a implementat un sistem de management al mediului conform standardului SR-EN 14001 :2005 (sau echivalent) si un sistem de management al sanatatii si securitatii in munca conform standardului OHSAS 18001 :2007 (sau echivalent);
8. Ofertantul va completa Declaratia de Calitate Formularul 14
9.Fisa de informatii privind experienta similara - Formularul 6;
10.Dovada ca a realizat in ultimii 5 ani minimun contract de servicii de proiectare pentru lucrari speciale pentru industria farmaceutica, institute de cercetare sau spitale camere curate, egal cel putin cu valoarea estimata din documentatie- anexa 5a;
11. Ofertantul va face dovada ca a realizat in ultimii 5 ani minim un contract de lucrari speciale pentru industria farmaceutica, institute de cercetare sau spitale egal cel putin cu valoarea estimata din documentatie camere curate - anexa 5b;Pentru punctele 10 si 11 se vor atasa in copie toate contractele introduse de catre ofertant in anexele 5a si 5b insotite de recomandari din partea beneficiarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2009 10:00
Locul: sediul Institutului din municipiul Iasi, Aleea Grigore Ghica Voda nr. 41A, Iasi. judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiectul Centru de cercetari avansate pentru bionanoconjugate si biopolimeri, POS-CCE, Axa 2, IntelCentru, Proiect 88, COD SMIS-CSNR 2213, Contract 03/01.03.2009.Operatiunea 2.2.1. Dezvoltarea infrastructurii CD existente si crearea de noi infrastructuri CD, din cadrul Axei prioritare 2 (POS CCE)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/255907, Email: [email protected], Fax: 0232/255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Chimie Macromoleculara "Petru Poni"
Adresa postala: Aleea Gr. Ghica Voda nr. 41A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700487, Romania, Tel.0232/217454, Email: [email protected], Fax: 0232211299, Adresa internet (URL): www.icmpp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2009 20:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer