Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii in cadrul investitiei ?Circuitul castrelor romane din judetul Salaj?


Anunt de participare numarul 147775/08.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SALAJ
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vultur, Tel. +40 0260614120, Email: [email protected], Fax: +40 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii in cadrul investitiei ?Circuitul castrelor romane din judetul Salaj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul SALAJ
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop executia lucrarilor din cadrul investitiei ?Circuitul castrelor romane din judetul Salaj? conform cerintelor inscrise in cadrul caietului de sarcini si proiectului tehnic ce fac parte integranta din documentatia de atribuire. Valoarea totala supusa procedurii de achizitie publica este 27.101.617, 10 lei fara TVA, din care:
1. Organizare de santier: 359.324, 91 lei fara TVA
2. Lucrari diverse si neprevazute: 2.191.131, 98 - valoare rezultata ca urmare a aplicarii unui procent de 8, 9248% din valoarea estimata fara diversele si neprevazute si organizare de santier
Durata de executie a lucrarilor: 18 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45313100-5-Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop realizarea pentru fiecare Castru Roman inclus in circuit a urmatoarelor categorii de lucrari:
I. pentru Castrul Roman Porolissum- localitatea Moigrad:
a. restaurarea/conservarea Castrului Roman Porolissum - localitatea Moigrad;
b. reabilitarea drumului comunal DC 21 (DJ 191C - Castru Roman Porolissum), inclusiv amenajarea a doua parcari pentru autoturisme si autocare;
c. amenajari exterioare (punct de informare turistic si grup sanitar);
d. imprejmuire.II. pentru Castrul de la Buciumi - localitatea Buciumi:
a. restaurarea/conservarea Castrului Roman Buciumi;
b. reabilitarea drumului comunal DC 70A (DJ 108A - Castru) si a strazii Mihaiasa, inclusiv amenajarea a doua parcari pentru autoturisme si autocare;
c. amenajari exterioare (lift de acces la castru, punct de informare turistic si grup sanitar);
d. imprejmuire.Lucrarile de restaurare/conservare a castrelor romane de la Moigrad si Buciumi urmaresc aducerea monumentelor intr-o stare care sa sporeasca atractivitatea acestor locatii din punct de vedere turistic si istoric.Durata de executie a lucrarilor: 18 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 27, 101, 617.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul 498.000, 00 lei, sa fie irevocabila si se va prezenta in limba romana, persoanele straine vor prezenta si traduceri autorizate. ln cazul in care garantia va fi depusa in alta valuta, conversia se va face la cursul leu/alta valuta emis de BNR la data publicarii anun?ului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei: 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, care va acoperi si perioada de valabilitate a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator. In caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire (conform art. 86 alin. (1) din HG 925/2006): prin virament in contulRO22TREZ5615006XXX000188 - Trezoreria Zalau; prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Dovada constituirii garantiei, dupa caz insotita de declaratie de incadrare in categoria IMM, va fi atasata ofertei, intr-un plic separat la vedere. Precizari privind instrumentul de garantare: va fi prezentat obligatoriu in original, la deschiderea ofertelor, va fi emis in favoarea AC, sa faca referire expresa la procedura in cauza, sa contina in clar denumirea si adresa autoritatii in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie, sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata, sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. Acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prevazute la art. 86 alin. (4) din HG 925/2006. Trebuie sa prevada posibilitatea retinerii sumei conform art.2781 alin.(1) din OUG 34/2006. Suma ce va fi retinuta se calculeaza in conformitate cu prevederile legale. Cuantumul garantiei de buna execu?ie va fi 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va constitui in termen de 7 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar persoanele straine vor prezenta si traducerea autorizata. Forma de constituire conform art. 90 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie trebuie sa acopere si perioada de garan?ie acordata lucrarilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regional: 90, 37 %, Buget de stat: 7, 63 % Bugetul Local: 2 %)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006. Se va completa formularul 3A. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular precum si tertul sustinator, daca este cazul).Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonan?a de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 3B (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Tertul sustinator va prezenta declaratia de neincadrare in dispozitiile art.181 lit. a, c^1, d.)Cerinta nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Se va completa Formularul nr.4;Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 - Formular nr. 5 (Se va prezenta aceasta declaratie atat de ofertant, cat si de asociat/subcontractant/ tertul sustinator daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC sunt:
Presedinte - Tiberiu Marc, Vicepresedinte - Csoka Tiberiu, Vicepresedinte Crisan Valeriu-Radu, Secretarul judetului - Vlaicu Cosmin Radu, director - Directia economica - Mesesan Viorica, director - Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala - Crihan Catita, director - Directia juridica si administratie locala Pop Leti?ia, arhitect sef ? Carmen Nadasan, sef birou - Biroul de achizitii publice Vultur Maria, consilier- Biroul de achizi?ii publice Rob Mariana, consilieri ? Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala - Calinici Emanuela Ioana, Alexa Calin, Lemeni Lauraconsilier - Direc?ia economica - Tulai Sofia-Rodica, consilier - Directia Tehnica - Cardos Elena, in cadrul AC - Judetul Salaj.Consilieri judeteni Abrudan Ioan, Berinde Adrian, Biris Gavril, Chende Livia, Ciobanu Cristina - Elisabeta, Crisan Marian-Danut, Crisan Mihai - Cristian, Dari Toma, Demle Alin, Dimitriu Alexandru, Domokos Francisc, Domuta Claudiu - Remus, Filip Alexandra - Lorena - Maria, Ghete Mircea - Raul, Ghiurco Dan, Iancu - Salajanu Dinu, Lukacs Iosif, Lup Gheorghe, Olah Nicolae, Panie Sergiu, Penciuc Corin, Pop Augustin, Ratiu Viorel, Szabo; Stefan-Carol, Szilagyi Ro;bert - Istvan, Sandru Gabriel - Marius, Veresezan Marius-Mihai, Zaharia Marcel - Claudiu).Cerinta 5 - Formular nr. 6: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Se va prezenta si de catre subcontractant, daca este cazul.)Cerin?a 6 - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice - ANAF, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la niveullunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Cerinta 7 - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op. ec., din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la niveullunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de AC. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modif. si compl. ulterioare. Toate documentele solicitate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice romane: prezentarea Certificatului constatator eliberat de ONRC de pe langa instanta competenta, care sa cuprinda informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care certificatul constatator ONRC, a fost prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata.Persoane juridice straine: pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte de calificare pentru ofertant/asociatie/tert sustinator: Cerinta 1. Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3 ani nu mai mica decat: 49.000.000, 00 lei. in cazul in care operatorul economic prezinta o declaratie de incadrare in categoria IMM cfm.Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM, acesta beneficiaza de reduceri cu 50% pt. criteriile legate de cifra de afaceri, cerute in achizitiile publice.
Cerinta 2. In functie de informatiile si documentele disponibile operatorii economici vor prezenta documente in vederea indeplinirii cerintei cu privire la cifra de afaceri globala. Convertirea in lei si euro, pentru ofert.romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, Anul 2012:1 euro = 4, 4560.
NOTA: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care pentru un ofertant exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator.In cazul unei oferte individuale care beneficiaza de sustinere, conditia privind cifra de afaceri trebuie indeplinita ori de ofertant ori de tertul sustinator. In cazul unei oferte individuale/comune care beneficiaza, dupa caz, de subcontractare si sustinere, cerinta privind cifra de afaceri nu se considera indeplinita de catre subcontractant, ci doar de catre ofertant, membrii asocierii sau tert sustinator, dupa caz.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa urmatorul formular: Formular nr. 7: Declaratie privind cifra de afaceri globala. Ca o asociere sa beneficieze de prevederile art. 16 alin. 2 din legea 346/2004, trebuie ca toti membrii sa prezinte o declaratie de incadrare in categoria IMM.Se vor prezenta documente care sa ateste indeplinirea cerintei minime- (Bilanturile contabile/extras bilant/ /raport al cenzorilor etc.) pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, inregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte indeplinirea cerintei minime privind cifra de afaceri globalamedie.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana, a documentelor solicitate mai sus.Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Nota 1: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a situatiei tuturor membrilor grupului.In functie de informatiile si documentele disponibile operatorii economici vor prezenta documente in vederea indeplinirii cerintei cu privire la cifra de afaceri globala.Conform art. 186 din OUG 34/2006, cu modif. si compl. ulterioare, si Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Se solicita prezentarea unuia sau mai multor certificate/documente/contracte/procese verbale de receptie/orice alte documente emise sau contrasemnate de beneficiar/beneficiari, care sa confirme executia in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertei a unuia sau mai multor contracte de lucrari similare in valoare de cel putin 24.500.000 lei, care sa cuprinda separat sau cumulat: lucrari de constructii de drumuri si poduri, lucrari de interventie si restaurare si lucrari de constructii civile. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR la data incheierii contractului depus.
Cerinta 2.Informatii privind personalul tehnic de specialitate. Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 aniCerinta 3. Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil.
Personal minim obligatoriu: EXPERT 1: Expert coordonator echipa
Se prezinta:
- CV datat si semnat in original;
- Declaratie de disp datata si semnata in original;
- Diploma de studii superioare in copie conform cu originalul;
- Document care face dovada implicarii intr-un contract pe pozitie de coordonator de echipa intr-un contract/ proiect
- Exp prof specifica de 3 ani, demonstrata prinprezentarea a minim un contract de lucrari similare, care poate include lucrari de constr de drumuri si poduri/lucrari de interventie si restaurare /lucrari de const civile
EXPERT 2: Inginer drumuri si poduri
Se prezinta:
- CV datat si semnat in original;
- Declaratie de disponibilitate datata si semnata in original;
- Diploma de studii superioare in inginerie specializarea drumuri si poduri;
- Document care demonstreaza experienta specifica pe o pozitie similara in cadrul unui contract de lucrari de complexitate similara celui prezent, in copie conform cu originalul.EXPERT 3: Inginer constructii civile
Se prezinta:
- CV datat si semnat in original;
- Decl disp datata si semnata in original;
- Diploma de studii superioare in inginerie specializarea constructii civile, industriale si agricole;
- Document care demonstreaza experienta specifica pe o pozitie similara in cadrul unui contract de lucrari de complexitate similara celui prezent, in copie conform cu originalul.EXPERT 4: Expert sau Specialist atestat de catre Ministerul Culturii (in baza ordinul nr. 2495/2010):
- Atestat emis de Ministerul Culturii in specialitatea in care este propus (cerinta obligatorie: persoana nominalizata va avea lit. ?E - executare lucrari? autorizata prin atestat) in domeniu:
o d) consolidare / restaurare, structuri istorice.
- Decl de disp datata si semnata in original;EXPERT 5: Responsabil tehnic cu execu?ia
Se prezinta:
- Decl de disp datata si semnata in original;
- Certificat care atesta calificarea de resposabil tehnic cu executia pentru domeniu I si II, conform Ordinului 777 / 2003
Se accepta nominalizarea a doua persoane diferite pe pozitia expertului 5.EXPERT 6: Inginer de cantitati - devize
Se prezinta:
- CV datat si semnat in original;
- Decl de disp datata si semnata in original;
- Diploma de studii superioare in domeniul tehnic/economic in copie conform cu originalul;
- Document care demonstreaza experienta specifica pe o pozitie similara in cadrul unui contract de lucrari de complexitate similara celui prezent, in copie conform cu originalul.EXPERT 7: Expert/specialist instalatii electrice
Se prezinta:
- Declar de dispon datata si semnata in original;
- Autorizatie ANRE de tip II B, pentru executare de instalatii electriceEXPERT 8: Responsabil in domeniul sanatatii si securitatii in munca
Se prezinta:
- Decl de disponib datata si semnata in original;
- atestat profesional conform Legii nr. 319/2006 si HG 955/2010Nenominalizarea unui expert din lista personalului cheie conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila.In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere/ subcontractare, cerinta priv solicit resurselor umane, tehnice si prof se considera indeplinita atat prin cumulul resurselor tuturor membrilor asociati, cat si prin cumulul resurselor membrilor asociati cu ale tertului sustinator, resursele subcontr luandu-se in consi pt partea lor de implicare. Tertul poate sustine un op ec. prin punerea la disp a resurelor umane/tehniceautorizate cu care se va realiza partea din contract pt care aceste autorizari se impun.
Cerinta 4. Cerinta de calificare pentru ofertant/ asociere/ tert sustinator: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in termenul declarat prin oferta sa pentru executia lucrarilor.Se solicita prezentarea unui document care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice in realizarea contractului pentru minim urmatoarele:
- 1 excavatoare pe senile
- 1 buldozere pe senile
- 1 compactor cu rulouri
- 1 motopompa
- 1 autocisterna cu dispozitiv de stropire
- 1 automacara- 1 macara pe pneuri
- 1 bobelevator mobil
- 1 incarcator frontal pe pneuri
- 1 grupuri electrogene mobile
- 1 electrocompresor
- 1 motocompresor
- 1 grupuri mobile de sudura
Cerinta 5. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, liderul si fiecare dintre asociati vor prezenta pentru sectiunile: III.2.1.a), III.2.1.b) si III.2.3.b) fiecare document/formular solicitat, completat separat de catre fiecare membru al asocierii si insusit de catre acestia. Cerintele trebuie indeplinite in mod individual de catre fiecare membru al asocierii.Pentru sectiunile: III.2.2) si III.2.3.a) se vor prezenta formularele solicitate prin fisa de date de catre fiecare membru, iar cerintele referitoare la cifra de afaceri, experienta similara, personalul cheie solicitat si utilajele cerute se vor indeplini prin cumul.
Cerinta 6. Ofertantul trebuie sa completeze o declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, care sa fie in conformitate cu Formularul nr. 15 din Sectiunea Formulare, insotita si de acordurile de subcontractare, daca este cazul.
Cerinta 1. Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Se va prezenta sistemul de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005) sau echivalent, similar cu obiectului prezentei achizitii. Valabilitate certificatului se va raporta la data limita de depunere a ofertei.
Cerinta 2. Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Se va prezenta Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii. Valabilitate certificatului se va raporta la data limita de depunere a ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta urmatoarele: Formular nr. 8: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de o fisa care sa detalieze lucrarile din cadrul contractului prezentat ca experienta similara.Certificarile/documentele contrasemnate de beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati vor indica: 1. Valoarea lucrarilor executate2. Perioada si locul executiei lucrarilor3. Daca lucrarile executate au fost realizate in conformitate cu normele in domeniu.Se accepta pentru demonstrarea experientei similare contractul / scrisoare de recomandare/ certificat de receptie/ alt document care atesta lucrarile executate in cadrul contractului.Se vor prezenta urmatoarele: 1. Formularul 9: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;2. Formular nr. 9A: Declaratie privind personalul ?cheie?;3. Formular nr. 10: Lista personalului ?cheie?. In cazul unei asocieri se va depune un singur formular in numele asocierii, cu specificarea ofertantului care aloca personalul.4. CV datat si semnat in original pentru fiecare specialist prezentat, pt expert 2, 3, 6; CV va explicita proiectul in care persoana in cauza a avut experienta in calitatea solicitata cu indicarea urmatoarelor elemente: ? titlul proiectului;? contractul cu date de identificare;? calitatea detinuta si atributiile derulate in acea calitateCV va avea urmatoarea mentiunea inscrisa: ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?5. Declaratie de disponibilitate ? Formularul 10A datata si semnata in original pentru fiecare specialist prezentat;6. Diploma de studii superioare in copie conform cu originalul, acolo unde se solicita;7. Document care demonstreaza experienta specifica pe o pozitie similara in cadrul unui contract de lucrari de complexitate similara celui prezent, in copie conform cu originalul, acolo unde se solicita.Conform OUG 34/2006, cu modif. si compl. ulterioare, si Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.Se vor prezenta urmatoarele: Formular nr. 11: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceFormular nr. 12: Lista cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicePentru fiecare dotare specifica, utilaj, echipament tehnic, mijloc de transport, laborator si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si care sunt prezentate prin propunerea tehnica si financiara se vor prezenta documente care atesta forma de detinere a acestora. Documentele se prezinta in cadrul propunerii tehnice. Neprezentarea acestora in cadrul propunerii tehnice sau incompletitudinea conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma.Se prezinta: Formular nr. 13: Acord de asociere - completat in orginal, semnat si stampilat de toti membrii asocierii, prezentat in documentele de calificare ale liderului de asocieri.Formular nr. 14: Informatii despre asociere completat in orginal, semnat si stampilat de catre liderul asocierii, prezentat in documentele de calificare acestuia.Se prezinta: Formular nr. 6: Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat de catre subcontractantFormularul nr. 15: Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraAcord incheiat intre ofertant si subcontractantul acestuia cu precizarea clara a activitatiilor care revin celui din urma si cu procentul subcontractat din oferta financiara.Certificat ISO 14001 sau echivalent sistemul de management de mediu. In cazul unei asocieri conditia privind SR EN ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005) sisteme de management de mediu sau echivalent trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei sustineri, tertul nu poate indeplini aceasta cerinta.ISO 9001/2008 sau echivalent - sistemul de management al calitatii; in cazul unei asocieri conditia privind ISO 9001/2008, trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei sustineri, tertul nu poate indeplini aceasta cerinta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
A.a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretulb) eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: NU exista limite, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006c) inf. care urmeaza a fi puse la disp. ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: 1. existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice2. numarul participantilor la licitata electronica.d) inf. Rel. privind procesul licitatiei electronice : i. Inainte de lansarea unei lic elect, AC va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire.ii. In vederea realizarii etapei electronice, AC va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic.AC va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite simultan, pe cale electronica, tuturor ofertantilor respectivi. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact;e) conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: 1. in cadrul LE ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.2. LE se va finaliza dupa desf rundei nr.1 de licitatie electronica. La momentul finalizarii LE, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul rezultat ca urmare a derularii acestei faze, determinat prin luarea in considerare a ofertelor finale introduse de ofertantii participanti, pe baza criteriului de atribuire stabilit (?oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic?).i. in cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul rundei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta.ii. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.iii. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.iv. Durata unei runde: (24 ore)f) informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro.B.AC va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006.Dupa incheierea rundei de licitatie electronica, se solicita operatorului economic aflat pe primul loc in clasamentul SEAP sa transmita AC, in urmatoarea zi lucratoare de la incheierea rundei de licitatie electronica, a propunerii financiare asa cum a fost aceasta solicitata la in art. ?IV.4.2) Modul de prezentare a propunerii financiare? din fisa de date, in original, completata cu pretul transmis in cadrul rundei de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
61
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2014 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2014 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatori economici participanti la procedura sau imputerniciti ai acestora .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regional: POR 2007-2013, DMI 5.1
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, departajarea ofertelor se va face prin reofertare in plic inchis. Dupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. Orice neconcordanta intre: P.T. depus pe SEAP; listele de cantitati; antemasuratori; detalii de executie se vor sesiza prin solicitari de clarificare depuse in cadrul proceduri de atribuire pana in termenele specificate in continutul fisei de date si al anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante (AC) considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala: Piata 1 Decembrie 1918, Nr. 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Tel. +40 260614120, Email: [email protected], Fax: +40 260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2013 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer