Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii (restaurare / reconstruc?ie / refunc?ionalizare), inclusiv organizare de santier pentru proiectul ?Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe din zona Ansa


Anunt de participare numarul 147247/16.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Directia achizitii publice - servicii, lucrari, produse, Tel. +40 245207612, In atentia: director executiv ing. Radu Sorin, Email: [email protected], Fax: +40 245207668, Adresa internet (URL): www.cjd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii (restaurare / reconstruc?ie / refunc?ionalizare), inclusiv organizare de santier pentru proiectul ?Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe din zona Ansamblul Brancovenesc Potlogi? ? Etapa 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ansamblul Brancovenesc Potlogi
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii (restaurare / reconstructie / refunctionalizare), inclusiv organizare de santier pentru proiectul ?Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe din zona Ansamblul Brancovenesc Potlogi?Valoarea estimata a achizitiei este de 23.102.590 lei si cuprinde:
1.Valoarea lucrarilor de executie - 21.030.830 lei1.1 Constructii si instalatii - 20.375.930 lei
1.2 Montaj utilaje tehnologice - 43.980 lei
1.3 Utilaje, echipamente tehnologice - 297.690 lei
1.4 Organizare de santier ? lucrari de constructii - 313.230 lei2. Valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute de 2.071.760 lei, reprezentand un procent de 9, 85106% din valoarea lucrarilor de executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45112700-2-Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
45212350-4-Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii (restaurare / reconstructie / refunctionalizare), inclusiv organizare de santier pentru proiectul ?Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe din zona Ansamblul Brancovenesc Potlogi? ? Etapa 2 - conform specificatiilor din cadrul Capitolul II - Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 23, 102, 590RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Valoarea garantiei de participare este de 400.000 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 9.663, 08 lei. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data de 15.11.2013.2. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006;4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO15TREZ2715006XXX000252 ? Trezoreria Targoviste;5. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formular nr. 25 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;6. Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor;7. Ofertantii straini vor prezenta garantia de participare in original si traducerea autorizata si legalizata in limba romana;8. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 24 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene - FEDR- Buget local- Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va prezenta:
Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea
Cazier juridic al firmei sau echivalent
Cazier fiscal al firmei sau echivalentCerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se vor prezenta: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUGnr. 34/2006
2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.
- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.
- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va prezenta:
Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va prezenta:
Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5
Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va prezenta:
Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: lector. univ. dr. Adrian Tutuianu ? presedinte Consiliul Judetean Dambovita, GrozavuIon Gabriel - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, MarinescuIoan - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, IvanoffIvan Vasile ? secretarul judetului Dambovita, ec. Carmen Igescu ? director Directia economica, contabilitate, control financiar, ing. Radu Sorin ? director Directia achizitii publice ? servicii, lucrari, produse, ec. Mircea Nistor - director Directia investiti si dezvoltare regionala, arh. Dumitru Barbu ? arhitect sef Directia urbanism si amenajarea teritoriului, jr. Stoica Dorina ? director Directia juridica precum si urmatorii consilierii judeteni: Antonescu Marin, Antoniu Florin Silviu, Banila Alexandru, Buta Teodor, Chitescu Adrian, Cristea Maria, Georgeta Dinca, Dumitru Adrian, Ferariu Ioan, Fulga Valeriu, HermeneanIoan, Iacobuta Cristian, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Lupoiu Mihail Marius, Mocanu Adrian, Moise Vasile, Moldoveanu Mihaita Dragos, Neculaescu Sache, Olaru Luminita Elena, Olteanu Catalin Cosmin, Petre Marin, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Stanescu Mihai, Stoica Liviu Cozmin, Stefan Cornel, Trifan Mihai, Vasile Claudiu Ionut, Vasiliu Teodor Emilian, Vladescu Niculae. Cerinta nr. 1
Operatorii economici participanti sa aiba dreptul sa desfasoare activitati corespunzatoare obiectului contractului ce va fi atribuit.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Persoane juridice/fizice romane
1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional.Ofertantii au obligatia sa depuna numai certificate constatatoare care cuprind informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine- prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti sa aiba dreptul sa execute lucrari de instalatii electrice interioare si exterioare de categoria B, necesare pentru sistemul de iluminat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va prezenta copie conform cu originalul dupa atestatul ANRE de tip B emis conform Ordinului ANRE nr. 23 /2013 - Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice sau legislatiei anterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra de afaceri anuala globala medie pe ultimii 3 ani sa fie de minim 30.000.000 lei
Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces sau are la dispozitie resursele reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare, in valoare de minim 2.804.110 lei, pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 2 luni.
Tert sustinator financiar
In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire1) Se va prezenta Formularul nr. 6 - Informatii generale2.1) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa bilanturilecontabile pentru ultimii 3 ani sau alte documente din care sa reiasa informatiile solicitate.2.2) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Pentru echivalen?a se va avea in vedere cursul mediu anual lei/VALUTA comunicat de BNR.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: Anul EUR/RON2010- 4, 20992011- 4, 23792012- 4, 4560Modalitatea de indeplinire1) Se vor prezenta documente doveditoare.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul 7 -Angajament tert sustinator financiar, Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, lucrari similare de restaurare /conservare/ reabilitare monumente istorice cu o valoare cumulata de minim 20.000.000 lei fara T.V.A. Se vor prezenta unul sau maxim 3 (trei) contracte similare in valoare cumulata de minim 20.000.000 lei fara TVA.
Pentru echivalen?a se va avea in vedere cursul mediu anual lei/VALUTA comunicat de BNR.
Conversia euro-leu se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2008- 1 euro = 3, 6827, 2009- 1 euro = 4, 2373, 2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei; 2011 - 1euro = 4, 2379 lei; 2012 - 1 euro = 4, 4560 lei.
Pentru anul 2013 se va folosi cursul BNR lei/valuta din 28.06.2013.Nota 1. Ofertantul persoana juridica straina va face dovada ca imobilele, pentru care se face dovada experien?ei similare, sunt imobile monumente istorice. In acest sens, ofertantul strain va prezenta un document, din care sa reiasa ca imobilul este monument istoric, eliberat de ministerul de resort sau organismele profesionale de specialitate din tara de origine, in orignal sau copie conform cu originalul, si traducere legalizata in limba romana.
Cerinta nr. 2
Certificare de buna executie din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1.
Cerinta nr. 3
Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje si echipamente:
a) Buldozer pe senile
b) Convertizor sudura
c) Macara de fereastra
d) Automacara
e) Compactor cu rulouri
f) Malaxor pentru mortar
Cerinta nr. 4
Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, astfel: Experti cheie atestati de Ministerul Culturii si Cultelor (MCC), Specializarea E ? executare lucrari potrivit Ordinului nr. 2495/2010 al Ministerului Culturii si Patromoniului National pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice1.Expertul cheie 1? Specialist care sa detina certificat de atestare eliberat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National pentru Domeniul 1 ? restaurare arhitectura si Specializarea E ? executare lucrari.2. Expertul cheie 2
? Specialist care sa detina certificat de atestare eliberat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in Domeniul 5 ? inginerie instalatii si Specializarea E ? executare lucrari.3. Expertul cheie 3
? Specialist care sa detina certificat de atestare eliberat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in Domeniul 4 ? consolidare/ restaurare structuri istorice si Specializarea E ? executare lucrari.4. Expertul cheie 4
? Specialist care sa detina certificat de atestare eliberate de Ministerul Culturii si Patrimoniului National pentru Domeniul 9 ? conservare/ restaurare decoratii piatra, stucatura si/ sau ceramica, dupa caz si specializarea Eexecutare lucrari5. Manager proiect cu experienta pe o pozitiei similara in minim 1 proiect;6. Sef santier cu diploma de inginer sau subinginer in domeniul constructii civile sau echivalent;7. Responsabil Tehnic cu Executia (RTE), cu atestat ISC valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul 1 ? constructii civile, conform Ordinului ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 777 din 26 mai 2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii"8. Responsabil cu asigurarea calitatii (CQ), cu decizie de numire pe aceasta pozitie;9. Responsabil cu protectia muncii, autorizat conform HG nr. 1425 / 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006Observatie:
1) Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.
2) Pentru toate autorizatiile si certificatele de atestare ce trebuiesc detinute de catre persoanele nominalizate se accepta domeniile echivalente celor solicitate, in cazul in care acestea au fost obtinute pe baza legislatiei anterioare Ordinului nr. 2495/2010 al Ministerului Culturii si Patromoniului National, in care erau prevazute alte denumiri pentru domeniile solicitate.
In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.
Informatii privind subcontractantiiCompletarea si prezentarea Formularului 16- Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, ofertantii nu vor mai prezenta formularul 16.
Informatii privind asociatii
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006.
Cerinta nr. 1
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
Condi?ie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform SR EN ISO 9001 un sistem de management al calitatii.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.Modalitatea de indeplinire
Prezentare certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat, corespunzator partii din contract pe care urmeaza sa o execute.
Cerinta nr. 2
Implementarea Standardului de Management al Mediului in conformitate cu SR EN ISO 14001
Condi?ie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform SR EN ISO 14001 un sistem de management al mediului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.Modalitatea de indeplinire
Prezentare certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat, corespunzator partii din contract pe care urmeaza sa o execute.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inultimii 5 ani2) Se va atasa Formularul 8a ? Experienta similara pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 2.Modalitate de indeplinireSe va atasa, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificarea de buna executie din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1.Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Modalitatea de indeplinireSe vor atasa: 1) Se va completa Formularul nr. 9 ? Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.2) Se va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate: a) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate.b) Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere /contractele de inchiriere/acorduri de inchiriere/angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa faptul ca in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator respectivele echipamente vor fi puse la dispozitie pe perioada de executare efectiva a lucrarilor.Modalitatea de indeplinireSe vor atasa: 1 ) Formularul nr. 10 - Informatii generale privind angajatii2)Formularul nr. 11 - Personal ce va fi angajat in contract3) Formularul nr. 12 -Angajamentul ofertantului privind resursele umane4) Formularul nr. 13 -Curriculum Vitae in original, semnat si datat, pentru specialistii nominalizati pentru pozitiile5. Manager proiect, 8. Responsabil cu asigurarea calitatii, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractuluisi indeplinirea cerintelor precizate. CV-ul va avea inscris in subsolul ultimei pagini urmatoarea sintagma ?Declar pe propria raspundere, sub sanc?iunea prevederilor referitoare la falsul in declara?ii prevazute in Codul Penal, ca datele sunt corecte ?i corespund realita?ii.?5) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa autorizatiile si certificatele de atestare detinute de specialistii angajati in contract conform Formularului 11, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.6) Formularul nr. 14 - Angajament in nume personal se va completa pentru fiecare dintre specialistii angajati in contract conform Formularului 11, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 15 - Angajament privind sustinerea tehnica/profesionala insotit de anexele Formularul 15.1 si/sau Formularul 15.2, Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 16 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care par?i din contractul de achizi?ie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai mul?isubcontractan?i, autoritatea contractanta va solicita, laincheierea contractului de achizi?ie publica, prezentareacontractelor incheiate intre viitorul contractant ?i subcontractan?ii nominaliza?i in oferta, iar acestea vor respecta Formularul 16.1.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordan?a cu oferta ?i se vor constitui in anexe la contractul de achizi?ie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractan?ii nominaliza?i in oferta fara acceptul autorita?ii contractante, iareventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare ini?iale.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, ofertantii nu vor mai prezenta formularele 16 si 16.1.In cazul in care oferta este depusa de o asociere se vor prezenta: 1) Formularul nr. 17 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora2) Formularului nr. 17.1 - Acordul de asociere, care va contine: sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta; -nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora; -comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei; -in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei; -partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Daca exista si subcontractanti legati de o asociere, se va face precizarea in acordul de asociere care este valoarea /procentul subcontractat, si de catre cine dintre asociati, respectiv, din partea cui se va face plata catre subcontractant.3) Formularul nr. 18 ?Declaratie privind legalizarea asocieriiIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, ofertantii nu vor mai prezenta formularele 16, 17 si 18.Modalitatea de indeplinirePrezentare certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat, corespunzator partii din contract pe care urmeaza sa o execute.Modalitatea de indeplinirePrezentare certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat, corespunzator partii din contract pe care urmeaza sa o execute.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2013 11:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, Piata Tricolorului, nr. 1, Targoviste
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.1 ? Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe, conform contractului de finantare nr. 1414/15.04.2011, cod SMIS 14652
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
a)Modul de departajare a ofertelor cu preturi egaleIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o nouapropunere financiara in plic inchizs, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.b)Pentru intocmirea in bune conditii a ofertei, autoritatea contractanta stabileste vizitarea amplasamentului cu potentialii ofertanti cu 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la ora 11.00. In cazul in care ziua astfel calculata este nelucratoare, vizitarea amplasamentului se va face in urmatoarea zi lucratoare. Vizitarea amplasamentului nu este obligatorie.c)La nivelul propunerii financiare, fiecare operator economic va cuprinde, ca element constitutiv si distinct al acesteia, valoarea rezultata in urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute de 9, 85106%, mentionat in cadrul sectiunii II.1.5, la valoarea propunerii financiare constituite/depuse (fara diverse si neprevazute)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256^2 din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia achizitii publice ? servicii, lucrari, produse
Adresa postala: Piata Tricolorului, nr. 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Tel. +40 245207612, Email: [email protected], Fax: +40 245207668, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2013 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer