Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE EXECUTARE ASFALTARE DC 50A DIN DJ248(IASI,CIUREA,GRAJDURI,SCINTEIA,BUHAIESTI,LIMITA JUDET VASLUI-SPITAL GRAJDURI,OCOL SILVIC PADURENI Km.0+000-1+350,L=1,350Km


Anunt de participare numarul 26028/31.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAGRAJDURI (CONSILIULLOCALGRAJDURI)
Adresa postala: IASISTR.Vitejilor , nr.8-10, BL.SC 13, SC.B , ET, 2, AP.8, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700408, Romania, Punct(e) de contact: ELENA IORDACHI, Tel.0746149781, Email: [email protected], Fax: 0232/228341
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE EXECUTAREASFALTARE DC 50A DIN DJ248(IASI, CIUREA, GRAJDURI, SCINTEIA, BUHAIESTI, LIMITA JUDET VASLUI-SPITAL GRAJDURI, OCOL SILVIC PADURENI Km.0+000-1+350, L=1, 350Km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA GRAJDURI JUDETULIASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARIDE EXECUTIE-ASFALTARE DC 50A DIN DJ248-SPRE SPITAL GRAJDURI, OCOL SILVIC PADURENI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de executie asfaltare DC 50A din DJ 248 - spreSpitalul Grajduri, Ocol silvic Padureni
Valoarea estimata fara TVA: intre 600, 000 si 779, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.09.2007 pana la 05.10.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare10000lei RON, GARANTIA de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , certificat DGFPCFS, certificat privind plata taxelor si impozitelor, certificat de cazier fiscal, certificat ORC comform documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pe anii2004, 2005 si 2006, declaratie privind cifra medie anuala de afacere pe ultimii trei ani-4000000lei RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, recomandari, resurse tehnice, declaratie privind respectarea conditilor de munca , standarde de asigurare a calitatii comform documentatiet de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor lucrari similare , executate in ultimii 5 ani -minim 1300000lei RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 238 RON
Conditii si modalitate de plata: INNUMERARLA CASIERIAPRIMARIEI ORI PRIN ORDIN DE PLATARO 15TREZ40624510220XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2007 23:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2007 10:32
Locul: PRIMARIAGRAJDURIJUDETULIASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OPERATORIECONOMICIIN NUMEPROPRIU SAU PRINREPREZENTATILEGALICARE AU DEPUSOFERTELE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVROPOLEOS, NR.6.SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 020943, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021314642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI.SECTIACONTENCIOSADMINISTRATIV
Adresa postala: STRADA.ANASTASIE PANU NR.25 IASI, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Fax: 0232217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATAR DESPRE UN ACT PE CARE IL CONTESTA.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STRADA.BANU NR.6, ,Localitatea: IASI, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232222288, Fax: 0232217822
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer