Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE EXECUTARE PENTRU AMELIORARE FOND FUNCIAR AGRICOL TRUPUL ' CIUTURCI' COMUNA BARSAU DE SUS, JUD. SATU MARE


Anunt de participare numarul 28793/20.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA SATU MARE
Adresa postala: SATU MARE 1 DECEMBRIE 1918 NR. 13, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440010, Romania, Punct(e) de contact: ALICE NADAS, Tel.0261710064, Email: [email protected], Fax: 0261715350
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AGRICULTURA
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE EXECUTARE PENTRU AMELIORARE FOND FUNCIAR AGRICOL TRUPUL ' CIUTURCI' COMUNA BARSAU DE SUS, JUD. SATU MARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: TRULUL CIUTURCI, COMUNA BARSAU DE SUS, JUD. SATU MARE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE EXECUTIE PERIMETRU DE AMELIORARE FOND FUNCIAR AGRICOL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
56 HA
Valoarea estimata fara TVA: 553.27RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 27.663RON; O.P. IN CONTUL ROTREZ54650005XXX000187. COD FISCAL 3897351; SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CU O.P. DUPA EMITEREA FACTURII SI IN TERMEN DE 5 ZILE DUPA PRIMIREA FONDURILOR MADR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE IN PARTICIPATIE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE PROPRIE RASPUNDERE CA NU A FOST CONDAMNAT PENTRU ACTIUNI PREVAZUTE LA ART.180, OUG.34/2006; DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE CA NU SE AFLA IN SITUATIA PREVAZUTA DE ART.181 OUG. 34/2006; CERTIFICAT FISCAL PRIVIND OBLIGATIILE LA BUGETUL DE STAT SI BUGETELE LOCALE.( ORIGINALE), CERTIFICAT ORC, DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA FORMULARELOR 12A SI 12C; AUTORIZATIE DATA DE CATRE MADR CONFORM LEGII 138/2004; CERTIFICAT DE INMATRICULARE; OBIECT DE ACTIVITATE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-ULTIMUL BILANT CONTABIL INREGISTRAT SI AVIZAT CONFORM LEGII
-DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND CIFRA DE AFACERE PE ULTIMII TREI ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII TREI ANI ( FORMULAR 12F);
-DECLARATIE PRIVIND DOTARILE TEHNICE( FORMULAR 12H);
-DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL PERSONALULUI DE CONDUCERE ( FORMULARUL 121 )
-RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI ( MINIM 2)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 EUR
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2007 10:00
Locul: DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA SATU MARE, STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CUSNER AURELIA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 03004, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA SATU MARE
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 13, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440010, Romania, Tel.0261/710064, Email: [email protected], Fax: 0261/715350
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2007 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer