Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE IMBRACAMINTI ASFALTICE (COVOARE) pe drumurile nationale situate pe raza DRDP Cluj SDN Alba


Anunt de participare numarul 79057/03.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionla de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: Str. Decebal nr. 128, Localitatea: Cluj -Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0264432552, In atentia: ing . Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: 0264432552
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionla de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: Str. Decebal nr. 128, Localitatea: Cluj -Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264432552, Email: [email protected], Fax: 0264432552
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionla de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: Str. Decebal nr. 128, Localitatea: Cluj -Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264432552, Email: [email protected], Fax: 0264432552
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE IMBRACAMINTI ASFALTICE (COVOARE)pe drumurile nationale situate pe raza DRDP Cluj SDN Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 14B 11+000-22+400
DN 7529+000-35+000
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE IMBRACAMINTI ASFALTICE (COVOARE)pe drumurile nationale situate pe raza DRDP Cluj SDN Alba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pachet(lot) I : DN 14Bkm 11+000-22+400Pachet(lot) II : DN 75km 29+000-35+000
Valoarea estimata fara TVA: 8, 092, 758.34RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participale in cuantum total de :80.927, 58 lei Garantia de buna executie 7% IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite SWAP - 2009 + cofinantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere sau subcontractare care se va legaliza
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura ; parteneriat , acorduri de asociere , contracte intre asociati , asociati si subcontractanti ; Certificat /ORC -echivalent , Cazier Juridic -echivalent , Declaratia pe propria raspundere date in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care sunt valabile pana cel mai tarziu la adjudecarea , plata taxelor si impozitelor catre stat eliberat de DGFPsi CFC privind plata impozitelor si taxelor locale - eliberat primarie , Certificat in scop de TVA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimi 3 ani si cel putin unul dintre urmatoarele documente : Declaratii pe propria raspundere , Scrisori de Bonitate din partea banci , Bilant contabil 2008 cu lichiditate generala si solvabilitatea patrimoniala . Caziere fiscale echivalente , Certificari , echivalent , Angajament ferm al unei persoane fizice sau juridice legalizat de un notar .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala total pe ultimii 3 ani este :16.185.516, 68, IMM -urile beneficiaza de 50 % reducere
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala , resurse umane si resurse tehnice , Experienta similara . Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima indeplinirea si finalizarea , in ultimii 5 ani a unui contract sau maxim 3 contracte
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara in cuantum total de :4.046.379, 17lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2009 10:00
Locul: Sediulautoritatii contractante DRDP CLUJ - str. Decebal nr. 128
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare , observatorii si persoane imputernicite de catre operatorii economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va pune la dispozitie gratuit , oricarui operator economic care ainaintat o solicitarea in acest sens (scrisoare de interes) un exemplar dinDocumentatiade Atribuire. Operatorii economici care au accesat Documentatia de atribuire de pe site-ul www.drdpcluj.ro sau Anuntul de Participare din SEAP si doresc sa participe la procedura vor transmite o Scrisoare de interes cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC ) de pe langa ANRMAP
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel CLUJ
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj -Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-59.38.66, Email: [email protected], Fax: 0264-59.38.66
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a unui act al Autoritatii Contractante .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP CLUJ - Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Decebal nr. 128, Localitatea: Cluj -Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264432552, Email: [email protected], Fax: 0264432552
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2009 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer