Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de Infrastructura Educationala - Spatii Invatamant " MODERNIZARE SI REABILITARE ARIPA DE EST BIBLIOTECA UNIVERSITARA SI AMFITEATRU DIN B-DUL MAMAIA, NR.124, CU O BIBLIOTECA ELECTRONICA LA ULTIMUL NIVEL AL IMOBILULUI


Anunt de participare numarul 86503/15.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Adresa postala: BD. MAMAIA NR.124, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900527, Romania, Punct(e) de contact: BANCILA SILVIA, Tel.0241606401 SAU 0723456831, Email: [email protected], Fax: 0241606410, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE DE INVATAMANT SUPERIOR
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de Infrastructura Educationala - Spatii Invatamant " MODERNIZARE SI REABILITARE ARIPA DE EST BIBLIOTECA UNIVERSITARA SI AMFITEATRU DIN B-DUL MAMAIA, NR.124, CU O BIBLIOTECA ELECTRONICA LA ULTIMUL NIVEL AL IMOBILULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, JUD. CONSTANTA. B-DUL MAMAIA NR.124
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea proiectului tehnic, cu detalii de executie, verificarea proiectului de specialisti, executie lucrari si asistenta tehnica pe perioada derularii contractuluiLucrari de Infrastructura Educationala - Spatii Invatamnt" MODERNIZARE SI REABILITARE ARIPA DE EST BIBLIOTECA UNIVERSITARA SI AMFITEATRU DIN B-DUL MAMAIA, NR.124, CU O BIBLIOTECA ELECTRONICA LA ULTIMUL NIVEL AL IMOBILULUI"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45262212-0-Lucrari de consolidare a gropilor de fundatie (Rev.2)
45421000-4-Lucrari de tamplarie (Rev.2)
45421141-4-Lucrari de compartimentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 251, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantia de participare in valoare de 52500 RON ;2.Garantia de buna executie este de 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoanele care fac dovada unei forme de inregistrare avand ca obiect de activitate proiectare si constructieOperatorii economici au drept de a se asocia cu scopul de a depune oferta
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34 / 2006; declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale; certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilorla bugetul de stat si contributiilor sociale; certificate constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului; certificate unic de inregistrare;Nu vor fi acceptati operatorii economici care au datorii la stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pentru anii 2006, 2007, 2008, vizat, inregistrat si auditat;Fisa de informatii generale;Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pentru ultimii 3ani in domeniul ce face obiectul contractului>de 10.500.000, 00 lei;Scrisoare de bonitate emisa de banca ofertantului cu principalii indicatori de bonitate calculate dupa datele ultimului bilant depus;Cash-flow: se solicita prezentarea unui angajamentdin partea unei banci propriu lucrarii supuse licitatiei, din care sa rezulte ca respectivul ofertant are posibilitatea, in cazul in care este declarat castigator, de a accesa, pentru o perioada de maxim 3 luni, calculate fata de data depunerii ofertelor, lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare a caror valoare este egala sau mai mare decat valoarea de 1.300.000, 00 lei, independentde angajamentele pentru alte contracte.Cazier fiscal eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala;Cazier judiciar al firmei.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare pe ultimii 5 an;Fisa de informatii privind lucrarile similare receptionate in ultimii 5 ani; ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat in ultimii 5ani, un contract de executie lucrari cod CPV 45000000-7 in valoare de cel putin 5.150.000, 00 lei exclusiv TVA si 1 contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii de proiectare incadrate in codul CPV 71322000-1 cu o valoare de 97.500, 00 lei exclusiv TVA.Ofertantul va face dovada ca are experienta in realizarea a cel putin 1 proiect finalizat in sistemul de proiectare- executie (design building;Declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, minim necesare de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Declaratie care contine informatii privind numarul minim de personal de specialitate, persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;Se anexeaza CV-ul personalului tehnic de coordonare, a responsabilului tehnic de executie(RTE), a persoanei responsabile cu calitatea lucrarii(CQ), managerului de proiect pentru costructii si pentru instalatii, auditori interniprecum si atestatele acestora, CoordonatorSCADAInginer specialitatea automatizari sau echivalenta acesteia, ing.sistem de securitate autorizat ANRE, licenta de functionare emisa de Ministerul Administratiei si Internelor/Inspectoratul de Stat al Politiei Romane pentru instalare si producere sistemede alarmare impotriva efractiei;Declaratie care contine informatii privind masuri de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari;
- ofertantul trebuie sa detina certificat: ISO 9001:2001(in domeniul lucrarilor de constructii) sau echivalent, valabil la deschiderea ofertelor; ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001:2005 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;ofertantul trebuie sa detina certificat OHSAS 18001:2004 echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;ofertantul trebuie sa detina certificat SA 8000 echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;lista cuprinzand asociatii / subcontractantii cu pondere de peste 10% in indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
70%
Descriere:
2.
DURATA EXECUTIE
10%
Descriere:
3.
PLANUL CALITATII PENTRU LUCRARE
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2009 12:30
Locul: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, B-dul MAMAIA NR.124
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere poate participa orice persoana care face dovada ca este imputernicita de catre ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Atasarea documentatiei desenata in SEAP nu este posibila din motive tehnice. Obtinerea acesteia se va face de la sediul Universitatii "Ovidius" Constanta - Birou de Achizitii Publice, BD. Mamaia nr. 124, camin C1, gratuit, in urma unei solicitari scrise sau transmise prin fax 0241606410.Nu se admit oferte alternative.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel 021313106441, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021313106441, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Traian, nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.02415513148
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic - Universitatea "Ovidius" Constanta
Adresa postala: B-dul Mamaia , nr.124, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900527, Romania, Tel.0241606477, Fax: 0241606477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2009 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer