Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de intretinere si reparatii -Instalatie de climatizare din cladire sediu SH Tg Jiu,CHE Vadeni; CHE Tg Jiu; CHE Tismana Aval;CHE Tismana Subteran


Anunt de intentie (utilitati) numarul 24143/23.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: SUCURSALA HIDROCENTRALE TG JIU; Strada Prelungirea Vasile Alecsandri; Nr 1, Localitatea: Tg Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte, Tel. +040 0253207269, In atentia: PATRUTI CORINA, Email: [email protected], Fax: +040 0253218670
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Lucrari de intretinere si reparatii -Instalatie de climatizare din cladire sediu SH Tg Jiu, CHE Vadeni; CHE Tg Jiu; CHE Tismana Aval;CHE Tismana Subteran
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere si reparatii -Instalatie de climatizare din cladire sediu SH Tg Jiu, CHE Vadeni; CHE Tg Jiu; CHE Tismana Aval;CHE Tismana Subteran
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 70, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
contract cu durata 12 luni
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 70, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer