Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de intretinere si reparatii administrative la instalatia de avertizare alarmare incendiu dincladirea administrativa si CHE Tismana Amonte


Anunt de intentie (utilitati) numarul 24848/27.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: SH Tg.Jiu, str. Prel. V.Alecsandri nr.1, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Birou Contracte, Tel. +40 0733088400, In atentia: Berca Sofia Florinela, Email: [email protected], Fax: +40 0253218670
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Lucrari de intretinere si reparatii administrative la instalatia de avertizarealarmare incendiu dincladirea administrativa si CHE Tismana Amonte
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere si reparatii administrative la instalatia de avertizarealarmare incendiu dincladirea administrativa si CHE Tismana Amonte
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 32, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
contract cu durata de 12 luni
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 32, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer