Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea Unitatilor de Administrare din cadrul Sucursalei Teritoriale Arges Ialomita Siret


Anunt de participare numarul 98226/16.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.021-3322816, In atentia: ref.Luminita Cracea, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges Ialomita Siret
Adresa postala: strada Vapoarelor nr. 13, jud. Braila, Localitatea: Braila, Cod postal: 810339, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0239/611851, In atentia: ing. Petru PAVELIUC, Fax: 0239/611303
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges Ialomita Siret
Adresa postala: strada Vapoarelor nr. 13, jud. Braila, Localitatea: Braila, Cod postal: 810339, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0239/611851, In atentia: ing. Petru PAVELIUC, Fax: 0239/611303
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges Ialomita Siret
Adresa postala: strada Vapoarelor nr. 13, jud. Braila, Localitatea: Braila, Cod postal: 810339, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0239/611851, In atentia: ing. Petru PAVELIUC, Fax: 0239/611303
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea Unitatilor de Administrare din cadrul Sucursalei Teritoriale Arges Ialomita Siret
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Amenajarile de irigatii din cadrul OUAI-urilor aflate pe teritoriul ANIF RA Sucursala Teritoariala Arges Ialomita Siret
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de irigatie, de constructii de conducte de irigatii, de constructii de statii de pompare, de instalare electrica de echipament de pompare, servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal si a masinilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232120-9 - Lucrari de irigatie (Rev.2)
45232121-6-Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45317100-3-Lucrari de instalare electrica de echipament de pompare (Rev.2)
50500000-0-Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal si a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 473, 884RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: conform anexa B; Garantia de buna executie este in cuantum de: 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Tarif anual incasat de la beneficiari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib., Decl.priv.neincadr.in prev.art.181dinOUGnr.34/2006, Certif.de atest.fisc. ANAF pt.pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plata a impoz.si taxe.catre stat, Certif.fisc.priv.plata imp.si taxe locale. Toate certif.tb.sa fie valabile la data desch.procedurii.Pers.jurid/fiz.rom.: Certif.Constat.emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala(emis cu maxim 30 de zile inainte), Certif.de inmatric.la Oficiul Registrului si Comertului, Pers.jurid/fiz.straine: Doc.care dov.o forma de inreg/atest.ori apartenenta din p.d.v.profes.;Se vor prez.toate certific.si formul.solicit.in Fisa de date a achiz.si care trb.sa fie emise de organ.simil.din tara resp.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen.;Bilant.cont.la data de 30.06.2009, viz.de organ.compet.in domeniu si balanta de verif.la 31.03.2010.Cifra medie anuala de afac.pe ult.3 ani: minim: cf. anexa B. Lichiditate generala minim: 85%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de part.la proced., Decl.privind lista princ.lucr.din ult.5 ani;Fisa ref.la 1 contr.inch.cu 1 benef./client tb.sa fie insotita de copia certif.constatator inch.la term. lucr.sau a certif.de buna exec.;Inch.si indepl.in ult.3 ani a cel putin 3(trei) contr.a carui valoare cumulata sa fie minim: cf. anexa B; Certif.atestare in lucr.de IF, cf.Ord.M.A.D.R. nr.182/2009 sau Ord.M.A.D.R. nr. 239/23.03.2007, cu viza valabila la data desch.ofertelor;Dosarul priv.sist.propriu de cond.si asig.calit.lucr./ISO 9001/2001; ISO 14001, OHSAS 18001 in domeniul IF, sau echiv.acestora din seria de standarde europene relev., Decl.priv.utilajele, inst, echip.tehnice de care disp.op.ec.pt.indepl.coresp.a contr., Decl.priv.efect.mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de cond..Info.priv.subcontr.: Decl.priv. partile din contr.care sunt indepl.de subcontr.si specializ.ac.;pt.lucr.de intret.si rep.electrice se solicita: Atestat ANRE tip B, C1, C2, ISO 9001 pt.exec.si proiect.inst.el.si energ.0, 4 si 6, 0 KV;min.4 electricieni autorizati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2010 10:00
Locul: Sediul ANIF RA - Sucursala Teritoriala Arges Ialomita Siret: str.Vapoarelor nr.13, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, observatori U.C.V.A.P., reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art. 40, alin. (1) din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta asigura obtinerea fisei de date si a formularelor de catre orice operator economic prin asigurarea accesului direct, nerestrictionat si deplin, prin mijloace electronice.In conformitate cu art. 40, alin. (2) din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu modificarile si completarile ulterioare, caietele de sarcini se pun la dispozitia operatorilor economici de la sediul Sucursalei Teritoriale Arges Ialomita Siret, str.Vapoarelor nr.13, Braila, cod postal 810339, pe suport magnetic, in urma unei solicitari scrise, din motive tehnice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Braila
Adresa postala: str. Calarasi nr. 47, jud. Braila, Localitatea: Braila, Cod postal: --, Romania, Tel.0239.615.120; 0239.613.975, Fax: 0239.613.976
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2010 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer