Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de nivel LN4- Reparatii izolatii termice si protectii cu tabla bloc energetic nr.4


Anunt de participare (utilitati) numarul 132473/28.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Anca Petreus, Tel. +40 0253372739, Email: [email protected], Fax: +40 0253371590, Adresa internet (URL): www.termorov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI S.A.
Adresa postala: Str. Energeticianului, Nr. 25, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Lucrari Servicii Energie, Tel. +40 0253372556-457, In atentia: Ing. Lupulescu Grigore, Fax: +40 0253371922
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI S.A.
Adresa postala: Str. Energeticianului, Nr. 25, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Lucrari Servicii Energie, Tel. +40 0253372556-457, In atentia: Ing. Lupulescu Grigore, Fax: +40 0253371922
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI S.A.
Adresa postala: Str. Energeticianului, Nr. 25, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Registratura unitatii, Tel. +40 0253372556-6305, Fax: +40 0253371922
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de nivel LN4- Reparatii izolatii termice si protectii cu tabla bloc energetic nr.4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Termocentrala Rovinari
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia lucrarii "Lucrari de nivel LN4- Reparatii izolatii termice si protectii cu tabla bloc energetic nr.4" cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261410-1 - Lucrari de izolare a acoperisului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Lot nr.1 ?Lucrari de izolatii termice si protectie cu tabla bloc energetic nr.4 - Cazan, instalatii anexe?- Lot nr.2 ?Lucrari de izolatii termice si protectie cu tabla bloc energetic nr.4 - Turbina si conducte in sala masini si corp degazor?
Valoarea estimata fara TVA: 7, 380, 305.17RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2012 pana la 31.03.2014
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: lot1 = 75.000 lei; lot2 = 15.000 lei; GBE = 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, certificat de participare la licitatiecu oferta independenta, documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara, cifra globala de afaceri in ultimi 3 ani trebuie sa fie de minim: lot1=11.000.000 lei si lot2=2.000.000 lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani insotita de documente ( contracte, proces verbale de receptie) care sa confirme executarea lucrarilor, recomandare/certificare de buna executie/document constatatorpentru toate lucrarilementionate la punctul 1, intocmite de beneficiarul/clientul lucrarii respective, minim o lucrare similara sau maxim 3 lucrari din sfera lucrarilor ce fac obiectul achizitiei a caror valoare cumulata sa fie minim: lot1=6.000.000 lei, lot2=1.000.000 lei, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, personalul de conducere si personalul de executie, Informatii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile, Informatii privind partea din contract care va fisubcontractata (daca este cazul), Informatii privind asocierea in vederea executarii lucrarii (daca este cazul), Informatii privind vizita in teren, Certificareasistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent, Certificarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care face obiectul procesului de ofertare=pretul.LE incepe dupa cel putin 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.LE se desfasoara in: 1 runda.Durata rundei: 1 zi lucratoare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2012 10:00
Locul: Sediul SC Complexul Energetic Rovinari- Str. Energeticianului, nr. 25, cod 215400, Rovinari, Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 06.02.2012, ora 10.00.Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 09.02.2012, ora 15.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL GORJ
Adresa postala: STR TUDOR VLADIMIRESCU NR 34, Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210132, Romania, Tel. +40 023218661, Fax: +40 0253218147
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR ENERGETICIANULUI NR 25, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Tel. +40 0253372556-339, Fax: +40 0253371922
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2011 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer