Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE PLANTARE MATERIAL DENDROLOGIC SI CONSOLIDARI VEGETATIVE


Anunt de participare numarul 62870/02.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA HEIDENROSLEIN
Adresa postala: Baia Mare, str. Unirii 12a/95, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430272, Romania, Punct(e) de contact: Sediul autoritatii contractante, Tel.0262-224166, 0723-321777, In atentia: Maria Magdalena Payer, Email: [email protected], Fax: 0262-224166
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ASOCIATIA HEIDENROSLEIN
Adresa postala: str. Ion Slavici nr.13, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440042, Romania, Tel.0745791580, In atentia: Reha Melinda
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ASOCIATIA HEIDENROSLEIN
Adresa postala: str. Ion Slavici nr.13, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440042, Romania, Tel.0745791580, In atentia: Reha Melinda, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ASOCIATIA HEIDENROSLEIN
Adresa postala: str. Ion Slavici nr.13, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440042, Romania, Tel.0745791580, In atentia: Reha Melinda
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organizatie nonprofit
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE PLANTARE MATERIAL DENDROLOGIC SI CONSOLIDARI VEGETATIVE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat Adrian, Livada, jud. Satu Mare, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de plantari de salcie si arbusti
Lucrari de consolidari vegetative
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.1)
45262640-9-Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- plantarea unui numar de 5.250 puieti salcii si a 20.000 bucati arbusti pe diguri.
- consolidari vegetative 30.000 mp
Valoarea estimata fara TVA: 384, 215.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.11.2008 pana la 14.10.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1500 leiGarantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Administratia Fondului pentru MediuTaxa de mediu finantata din fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12A, Formular 12B, Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, Informatii generale: formular 12, calitatea de participant la procedura: formular 12C, inexistenta starii de faliment: formular nr.4, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul la 31 decmbrie 2007 i 30 iunie 2008. (vizat de Directia Generala a Finantelor Publice)- balana de verificare pentru luna iulie 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generala = active circulante/datorii curente x 100 >120Solvabilitate patrimoniala (capital propriu ) / total pasiv x 100 sa fie > 45 %- Cifra medie de afaceri pe anii 2006 i 2007, sa fie minim 5.000.000, 00 lei- Rata profitului>10%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani: formularul 12F, experiena similara: formularul nr.6, Recomandare din partea a cel putin trei beneficiari din tara sau strainatate formularul nr.7, informatii privind dotarile specifice: formularul nr.12H, informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat: formularul nr.12I, Informatii privind subcontractantii, sistem de management al calitaii, standarde de protecia muncii: fomular nr.17.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Doua runde cu o zi pauza intre runde
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2008 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2008 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentani imputerniciti ale firmelor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. tefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/596110, Fax: 0264/593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG nr. 34/19.04.2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA HEIDENROSLEIN
Adresa postala: Str. Unirii nr. 12A/95, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430272, Romania, Tel.0262-224166, Fax: 0262-224166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2008 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer