Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE REABILITARE BAZINE PISCICOLE SI CONSTRUCTII PASTRAVARIA "LAITA"


Anunt de participare numarul 60197/01.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: DIRECTIA SILVICA SIBIU, CALEA DUMBRAVII NR. 140, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU RADU, Tel.0269242411, Email: [email protected], Fax: 0269214970, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA NATIONALA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE REABILITARE BAZINE PISCICOLE SI CONSTRUCTII PASTRAVARIA "LAITA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: PASTRAVARIA LAITA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE, RENOVARI GENERALE, BAZINE PISCICOLE SI CONSTRUCTII LA PASTRAVARIA "LAITA"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454000-4 - Lucrari de restructurare (Rev.1)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DEVIZULUI DE LUCRARI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 866, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 9330 LEI SUB FORMA DE SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA, OP, CEC, NUMERAR
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
NU SE CERE LEGALIZAREA ASOCIERII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formular Informatii generale
- formular Declaratie privind eligibilitatea- formular Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- formular Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
- confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin certificate emise de - catre organisme abilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant contabil anual depus ;
- formular Informatii privind situatia economico-financiara- formular Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-nivelul minim al cifrei de afaceri este de 1866000 lei-nivelul minim al capacitatii financiare este de 103667 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1- formular Lista principalelor contracte de lucrari din ultimii 5 ani
2-informatii despre cel putin un contract incheiat si indeplinit in ultimii 5 ani, de lucrari similare care sa nu reprezinte mai mult de30 % din valoarea estimativa a viitorului contract lucrarii;
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii:
- formular Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-CV-uri pt. personalul de conducere, precum si ale personalul responsabil pentru indeplinirea contractului
-atestat MLPTL pt.responsabil tehnic cu executia-atestat in domeniul executiei de lucrarilor hidrotehnice
-copie contract de munca pt. responsabil tehnic cu executia
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
-formular Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
-certificat de autorizare pentru laboratorul de incercari.
Informatii privind subcontractantii
- formular Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
-Certificat de calitate ISO 9001 sau echivalent
-Certificat de mediu ISO 14001 sau echivalent;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2 - cel putin un contract de lucrari similare in valoare de 541140 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA LA CASIERIA UNITATII, SIBIU, CALEA DUMBRAVII NR. 140
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2008 11:00
Locul: DIRECTIA SILVICA SIBIU, SIBIU, CALEA DUMBRAVII NR. 140
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CATE UN REPREZENTANT DIN PARTEA FIECARUI OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVREOPOLUS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL DIRECTIEI SILVICE SIBIU
Adresa postala: CALEA DUMBRAVII, NR. 140, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550399, Romania, Tel.0269242411, int.118, Email: [email protected], Fax: 0269214970
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2008 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer