Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare, retehnologizare, modernizare pavilion Medicala B in cadrul proiectului Colentina-Dezvoltare Pavilion Cercetare


Anunt de participare numarul 111546/19.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala:  Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020125, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Gheorghe, Tel. 021.316.45.15, In atentia:  Av.Cristian Bala, Email:  [email protected], Fax:  021.316.55.12, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare, retehnologizare, modernizare pavilion Medicala B in cadrul proiectului Colentina-Dezvoltare Pavilion Cercetare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Clinic Colentina, Sos.Stefan cel Mare nr.19-21 sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45214600-6-Constructie de centre de cercetare (Rev.2)
45215120-4-Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari conform proiectului de executie. Scopul contractului il constituie achizitia de lucrari pentru executie obiectiv centru de cercetare multidisciplinar Colentina - Dezvoltare Pavilion Cercetare, cu regim de inaltime (demisol+parter+3 etaje+mansarda partial). Lucrarea presupune demolari, desfaceri, consolidari structura existenta, amenajari interioare si exterioare, dotarea cu instalatii aferente constructiei precum si asigurarea cu utilitati. Precizam ca valoarea estimata include si valoarea pentru organizarea de santier (proiectare si executie)
Valoarea estimata fara TVA: 27, 861, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 557226 lei; garantia de buna executie 10% din valoare contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE si Buget de stat;plata prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata la semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind eligibilitatea
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/20063.Declaratie privind calitatea de participant la procedura4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
5.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata6.Cazier fiscal/certificat echivalent pentru persoane juridice straine-in conformitate cu HG nr31/2003, in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare
7.Certificat constator emis de ORC, in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare, care sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate autorizat: Cod CAEN: 4120 cf. Ordin 337/2007), Cod CAEN: 4322 cf. Ordin 337/2007, Cod CAEN: 4312, Cod CAEN: 4321, Cod CAEN: 4332, Cod CAEN 4333, Cod CAEN: 4334, Cod CAEN: 4391 si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata (certificatul se va prezenta numai in original sau copie legalizata)
- Certificat de inregistrare-copie pe care se va mentiona conform cu originalul
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) vizate/inregistrate de organele competente - in copie pe care se va mentiona conform cu originalulul, semnata si stampilata
- rezultatul exercitiului financiar al ofertantului (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiv;
- scrisoare de bonitate bancara - in original
- informatii privind cifra de afaceri medie anuala (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular) - formularul 17 - in original
In cazul sustinerii economice si financiare asa cum este prevazuta la art.186 si 190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic va indeplini conditiile prevazute la art. 111
din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul sustinerii economico - financiare se va folosi Formularul 12 - in original. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 siin original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, care va contine valori, perioade si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarii si lista contractelor in derulare (daca exista) - formularul 6 - in original
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului - Formularul 7
In cazul unei asocieri, se va prezenta punctul 2 (Personalul responsabil pentru indeplinirea contractului) din cadrul Formularului 7 completat pentru intreaga asociere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va realiza intr-o singura runda ? 1 zi (24ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2011 10:00
Locul: Spitalul Clinic Colentina, Sos Stefan cel Mare nr.19-21, Ambulatoriu de Specialitate, et 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
fonduri comunitare, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, Axa prioritara 2 Competitivitate prin Cercetare, Dezvoltare Tehnologica si Inovare, DMI 2.2 Investitii in infrastructura de CDI si dezvoltarea capacitatii administrative, Operatiunea 2.2.1. Dezvoltarea infrastructurii C-D existente si crearea de noi infrastructuri C-D (laboratoare, centre de cercetare)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 - 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 - 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 - 319.51.76, Fax:  021 - 319.51.76, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/instantaorganizare
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostina despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal conform art.256, indice 2 alin.1, lit (a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala:  Soseaua Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020125, Romania, Tel. 021 -316.45.15, Email:  [email protected], Fax:  021 - 316.55.12, Adresa internet (URL):  www.spitalulcolentina.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2010 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer